אני לא מסכים שזה כמו סקוייר... אפיפון היא אמנם חברת בת אבל בכל זאת יש איכות והיא נשמעת מצויין... סקוייר מיצרים סתם גיטרות זבל ... אפיפון קצת יותר רצינים כמו LTD שהם גם חברת בת של ESP שגם נותנים איכות טובה...
אני לא אכנס לסאונד (למרות שגם הוא מפתיע לטובה) אבל מה זה ההצהרות האלה? אפיפון זו גיטרה עם חלקים מחורבנים כמו שרוני סופרסטאר זו ההבטחה של הרוק המתקדם. פיקאפים? צבע? תוצרת מכונות? את הכל אתה יכול למצוא גם במפעלים של גיבסון בארה"ב. גיטרה נהדרת, הטובה ביותר למחיר שלה למי שמחפש האמבקרים. אני יכול להגיד לך שחרשתי לפחות 15 סטראט אמריקאיות ולפחות 10 לס פולים של גיבסון והאפיפון שניסיתי לא נופלת מהן באיכות הבניה שלה. אז די לכתוב שטויות חסרות בסיס. (אגב, מההודעה שלך משתמע שאתה מעדיף את SX על אפיפון- "יש לכלי זמר כמה אני לא זוכר ויש עוד חברות עם אותו צורה וכמעט אותו סטייל"). ורק עוד שאלה אחת- 80% מהפורום להתרחק? למה? 20% מהפורום יכולים מבחינתך לנגן על "זבל"?
לא באתי להתכווח איתכם אני אומר תדעה האישית שלי יש אנשים כמוני שלא יכולים לשמע\ לנגן אפיפון אני בא להגיד תדעה שלי אתם לא חייבים להתקיף. ואתם לא חייבים להגיד את מה שערן תמיד אומר! אני שם לב לזה שברוב ההודעות שמתווכחים בהם מילה של ערן הופכת לכל הפורום. אני לא מכיר את ערן ואני בטוח שהוא מבין פי 1000 ממני בגיטרות ושהוא נגן מצויין (הייתי שמח לשמוע אותו) אבל לי יש דעה משלי. אולי היא תשתנה בעתיד! עכשיו, אני אמרתי את שלי אני מציע שנפסיק כאן וניתן לפותח השרשור להחליט יש לו מספיק אינפורמציה, ונראה אולי גם הוא לא יאהב אפיפון לך תדע....... 2. אני לא מעדיף את SX על אפיפון! הגיטרות SX שאניי שמעתי בכלי זמר הם על הפנים..
למרות שיש לך סגנון שאת שואפת אליו, חשוב לא להנעל על שום דבר, ולא לבחור לפי מותגים. לכי ונגני על כמה שיותר גיטרות, ותחתילי לפי האוזן ולפי הנוחות. כמובן, שאני לא אומר שגיבסון (או אפיפון, או בודוגוב) לא תתאים, לך, אבל חשוב לנסות הרבה דברים.
התכוונת להגיד בתור תשובה רשמית : - "לומד לנגן... כי אני לא ממש יודע לעשות את זה..." או - "מנהל את הפורום בזמן ששני הפרזיטים האחרים עסוקים בעצמם" או - "מפנטז על איוו ומסתפק בחרפה שעונה לשם קניבר"
קניבר? חנן בעצמו הודה שיש להם יתרונות על איוו, אז יאללה שב בשקט! ואני בעיקר זוכר את המקום הזה כמקום שבו חברה שלך ביקשה ממני את הטלפון שלי! חה! *הולך להסתתר מתחת למיטה*