שלום

Aviraman

New member
אז תגיד שאתה לא אהבת אותה

יש הבדל בין דעה למה שכתבת קודם.
 

sheepeH

New member
../images/Emo31.gif

נראה לי אתה לא מבין כלום מהחיים שלך בכלל
 

haimhect

New member
ממש אבל ממש חולק עליך

אני לא מסכים שזה כמו סקוייר... אפיפון היא אמנם חברת בת אבל בכל זאת יש איכות והיא נשמעת מצויין... סקוייר מיצרים סתם גיטרות זבל ... אפיפון קצת יותר רצינים כמו LTD שהם גם חברת בת של ESP שגם נותנים איכות טובה...
 

RoieL

New member
אפילו אני לא מדבר כ"כ הרבה שטויות

אני לא אכנס לסאונד (למרות שגם הוא מפתיע לטובה) אבל מה זה ההצהרות האלה? אפיפון זו גיטרה עם חלקים מחורבנים כמו שרוני סופרסטאר זו ההבטחה של הרוק המתקדם. פיקאפים? צבע? תוצרת מכונות? את הכל אתה יכול למצוא גם במפעלים של גיבסון בארה"ב. גיטרה נהדרת, הטובה ביותר למחיר שלה למי שמחפש האמבקרים. אני יכול להגיד לך שחרשתי לפחות 15 סטראט אמריקאיות ולפחות 10 לס פולים של גיבסון והאפיפון שניסיתי לא נופלת מהן באיכות הבניה שלה. אז די לכתוב שטויות חסרות בסיס. (אגב, מההודעה שלך משתמע שאתה מעדיף את SX על אפיפון- "יש לכלי זמר כמה אני לא זוכר ויש עוד חברות עם אותו צורה וכמעט אותו סטייל"). ורק עוד שאלה אחת- 80% מהפורום להתרחק? למה? 20% מהפורום יכולים מבחינתך לנגן על "זבל"?
 

amitzangi

New member
תהנו

לא באתי להתכווח איתכם אני אומר תדעה האישית שלי יש אנשים כמוני שלא יכולים לשמע\ לנגן אפיפון אני בא להגיד תדעה שלי אתם לא חייבים להתקיף. ואתם לא חייבים להגיד את מה שערן תמיד אומר! אני שם לב לזה שברוב ההודעות שמתווכחים בהם מילה של ערן הופכת לכל הפורום. אני לא מכיר את ערן ואני בטוח שהוא מבין פי 1000 ממני בגיטרות ושהוא נגן מצויין (הייתי שמח לשמוע אותו) אבל לי יש דעה משלי. אולי היא תשתנה בעתיד! עכשיו, אני אמרתי את שלי אני מציע שנפסיק כאן וניתן לפותח השרשור להחליט יש לו מספיק אינפורמציה, ונראה אולי גם הוא לא יאהב אפיפון לך תדע....... 2. אני לא מעדיף את SX על אפיפון! הגיטרות SX שאניי שמעתי בכלי זמר הם על הפנים..
 

RoieL

New member
תסלח לי, אבל יש הבדל בין דעה אישית

לבין הצהרה של ה"עובדה" "החלקים באפיפון זבל, חרא של גיטרה בגלל החלקים".
 

The Walrus

New member
אם היית מוסיף את המילה לדעתי

להודעה המקורית, הכל היה נראה אחרת.
 

TheMo

New member
המלצה חמה!

למרות שיש לך סגנון שאת שואפת אליו, חשוב לא להנעל על שום דבר, ולא לבחור לפי מותגים. לכי ונגני על כמה שיותר גיטרות, ותחתילי לפי האוזן ולפי הנוחות. כמובן, שאני לא אומר שגיבסון (או אפיפון, או בודוגוב) לא תתאים, לך, אבל חשוב לנסות הרבה דברים.
 

eran377

New member
../images/Emo207.gif../images/Emo32.gifסיימתי בי"ס!!!

זהו, סיימתי היום את הבגרות האחרונה... מהיום ששואלים אותי מה אני עושה התשובה הרשמית שלי תהיה - "מוסיקאי" איזה כיף!
אגב, מישהו מכם עשה היום את הבגרות בהסטוריה? איך היה לכם?
 

Kfitzi

New member
מזל טוב,

התכוונת להגיד בתור תשובה רשמית : - "לומד לנגן... כי אני לא ממש יודע לעשות את זה..." או - "מנהל את הפורום בזמן ששני הפרזיטים האחרים עסוקים בעצמם" או - "מפנטז על איוו ומסתפק בחרפה שעונה לשם קניבר"
 

eran377

New member
תודה לך פח זבל יקר.

קניבר? חנן בעצמו הודה שיש להם יתרונות על איוו, אז יאללה שב בשקט! ואני בעיקר זוכר את המקום הזה כמקום שבו חברה שלך ביקשה ממני את הטלפון שלי! חה! *הולך להסתתר מתחת למיטה*
 

yotamn9

New member
אני לא חושב שהמיטה תעזור לך

הייתי חושב יותר על כיוון של לברוח לארגנטינה (וגם יש שם בשר טוב
)
 
למעלה