שלום

TheMo

New member
מזל טוב!

אני עשיתי אותה היום, הלך לא רע (דפקתי את המערכת כשצפיתי את השאלה על מלחמת יום הכיפורים
) אגב, אני מסיים בי"ס לחלוטין ב-26, יחד עם הבגרות בספרות
(ואז כשישאלו אותי מה אני עושה, התשובה הרשמית שלי תהיה "ישן")
 

eran377

New member
תודה../images/Emo13.gif

דווקא אני בניתי יותר על מלחמת ששת הימים... אבל בקטנה, ידעתי את זה לא רע.. מקווה לקבל על הסעיף הזה את כל הנקודות
שיהיה בהצלחה בספרות!
 

eran377

New member
אז זהו

שדווקא מראש למדתי את אפשרות ב' ובגלל זה ישר ניגשתי אלה... עשיתי את השאלה עם יום הכיפורים בסוף, אבל היה בסדר.
 

loomer4

New member
הלך סבבה

כמעט הכל טוב חוץ מהשאלה האחרונה (השאלת גישור של אפשרות ב') ששם די ניחשתי על ארה''ב ותוכנית החלוקה אבל חפיף
הציון יהיה גבוה אני מאמין
 

ran 15

New member
מה , אני היחידי שמסיים רק ב-16.7

שאז יהיו את מעודי הב' של מתמטיקה , וכמה יפים לפני זה ב-9.7 פיסיקה...וכל יום צריך ללכת לבית ספר ?!...ועוד מעט מתחילות המתכונות !??..חחח למהההההההההההההההה...
.
 

wish i was here

New member
פיסיקה ב9.7

עד מתי אלוהים עד מתיייייי?!?!?!?!?!?!?!?! מכניקה היא יצירתו של השטן בהתקף גאונות
 

ran 15

New member
חחח ...אני אוהב מכניקה..

האמת שאני אוהב פיסיקה ביכלל... והחורמ לא ממש קשה בעיקר שהרבה דברים עפו במיקוד... הדבר הכי מסובך המכניקה זה תנועה הרמונית ובה אני שפיץ
...
 

wish i was here

New member
תשמע אחי

אם היה לך את המורה שלי לא היית אומר את זה! הוא נחמד אבל הוא מטורף! עושה לנו מתכונות מגהינום! ממש קשות...הרבה יותר מהבגרות-לעיתים זה מגיע לרמה שהמורה הפרטי שלי מתחיל לשבור את הראש על השאלות.
 

ran 15

New member
חחח...המורה שלי מעולה והוא נותן לנו תרגילים

טיפה מעל לרמת הבגרות וגם זה רק בשביל לפתח את החשיבהו האמת שזה עוזר...
 

Katarzis

New member
../images/Emo6.gif מוסיקאי עאלק

חבוב אתה עוד מעט בצבא - הדבר הכי רחוק שיש ממוסיקאי... מזל טוב - אתה תתגעגע
.
 

Boba Smith

New member
ספר לי על זה...

אומנם אני לא קרבי, אבל עדיין האצבעות שלי התנוונו
 

ran 15

New member
אז אתה ראוה יכולת ללכת קרבי ../images/Emo3.gif

חחח...סתאם... נמאס לי מהאפיפון ומבית הספר חח...
 

shakedsham

New member
גם לי נשאר רק ספרות

אבל בואנה היסטוריה דווקא היה קשה באמא שלי מזה החרטא הזה. ויאללה חבר'ה לכולנו עוד דרך ארוכה עד שניקרא מוסיקאים, קצת צניעות
 

loomer4

New member
אחי היה אחד הקלים

"הסבר מהו הסדר החדש באירופה ואיך הוא בא לידי ביטוי?" "איך שריפת הרייכסטאג עזרה לביסוס המשטר הנאצי" מה זה השכונה הזאת תגיד לי?
 

TheMo

New member
עניתי על שתיהן ../images/Emo13.gif

אבל לא שאלו מספיק על מלחמת העולם השניה...
 

shakedsham

New member
תצחקו או לא

אבל בשאלה עם היודנראט ואיך הם עזרו ליהודים המצאתי בנאדם, קראתי לו בשם פיקטיבי, ואמרתי שהוא היה איש יודנראט זוטר בגטו לודג' שהכניס אוכל ובסוף נתפס ונרצח.
 
למעלה