שלום

wish i was here

New member
למה ענית על השאלה עם היודנראט?

השאלה על הרייכסטאג והשאלה על הסדר החדש היו קלות....אפשרות א' בכלל הייתה קלה.
 
אתה סיימת ואני..

התקבלתי ללימודי טכנאות סאונד והפקת מוזיקה משולב עם תואר ראשון במדעי הרוח והחברה,הלימודים מתחילים באוקטובר ונמשכים ארבע שנים תמימות,שבסופן אצא עם תעודת טכנאי סאונד ומפיק מוזיקלי ובעל תואר אוניברסיטאי (אני,תואר!!מה נסגר?!) אז זהו,אחרי המון התלבטויות נסגרתי על עצמי וגם אם לא אפנה לתחום של הפקת מוזיקה עדיין יהיה לי תואר אקדמי.. אה,ומזל טוב,תתכונן לאהוב את הצבע הירוק וקנה לך איזה קלאסית פשוטה לקחת לצבא :)
 

terje

New member
כוכב!! איזה כיף..

גם אני רוצה לסיים ביצפר שוב... אך החיים בגיל 18...
תהנה מזה..
 

terje

New member
../images/Emo41.gif ועוד משהו... יאללה בלאגן ../images/Emo70.gif ../images/Emo70.gif

להקת missFlag בסיבוב הופעות ארצי קיץ 2007! ירושלים - 23.6 בצוללת הצהובה , שעה 22:00 עם להקת SIDE תל אביב - 26.6 בתיאטרון תמונע , שעה 22:00 אמן אורח - ירמי קפלן באר שבע - 30.6 בארקה, שעה 21:00 עם להקת SIDE חיפה - 7.7 במועדון הביט, שעה 21:00 עם להקת DEFSOUND www.missFlag.com www.myspace.com/missFlag http://www.youtube.com/watch?v=NzdaAj1C1a0
 

Y036

New member
אני לא שם בירושלים, מצאתם תאריך..

יום לפני הבגרות בלשון :\
 

yotamn9

New member
אולי אני אבוא

אם יהיה לי עם מי. שני הנשנשים צריכים לעשות בגרות בלשון. (כן, התכוונתי אליכם יובל ואוריה).
 

RoieL

New member
אחי החלטה ממש אמיצה

להגיד שאתה מוזיקאי במדינת ישראל.. המון בהצלחה!
 
למעלה