wish i was here
New member
למה ענית על השאלה עם היודנראט?
השאלה על הרייכסטאג והשאלה על הסדר החדש היו קלות....אפשרות א' בכלל הייתה קלה.
השאלה על הרייכסטאג והשאלה על הסדר החדש היו קלות....אפשרות א' בכלל הייתה קלה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.