שלום

ran 15

New member
נצל"ש

יש לי אפיפון לס פול , שאני יודע שלפני 10 שנים הבחור שקניתי ממנו שילם עליה בסביבות ה-3~4 ... לי הוא מכר ב1100... עכשיו הבנתי שיש סטנדרט וספיישל וכל מיני חרטא ברטא , לא כתוב גל גיטרה כלום. איך אני מברר איזה גיטרה יש לי ?!...
 

ran 15

New member
אוקי הנה כמה תמונות..

ניסיתי על הדרך אומנות עם מצלמת פלאפון
...
 

ran 15

New member
המכסה מה ?!..

אם אתה מדבר על החלק שכתוב עליו גיבסון
חח..אז כן...
 

bazmaster

New member
חחח זה מוזר להסתכל עליה....

היא נראית מוזרה כשהיא הפוכה חחח
 

eran377

New member
לפי הצבע והביינדינג

תבדוק את עניין הסריאל נמבר, אבל בזה אני פחות מבין... יש כאן אנשים שמבינים בזה יותר ממני. חכה שהם יגיבו ויעזרו לך.
 

Kfitzi

New member
LOL ../images/Emo45.gif אני משוכנע שזה לא משהו אישי

נגדך...
 

amitzangi

New member
אפיפון

בדיוק כמו סקוויר של פנדר - חברת בת, שזה אותו חברה רק מפעל בארץ "נחותה" למשל - טאייון. זאת כמעט אותו גיטרה רק עם חראאאאאאאא אבל מה זה חרא של איכות העץ,פיקאפים,צבע וכו'. כמו לקנות סובארו ולשים רק תסמל של מרצדס.... עכשיו בקשר לאפיפון אני ממליץ כמו 80% מהפורום הזה להתרחק כמה שיותר מהגיטרה הזאת, אם אין לך תקציב לגיבסון יש לבודוגוב אחלה גיטרות בסטייל, יש לכלי זמר כמה אני לא זוכר ויש עוד חברות עם אותו צורה וכמעט אותו סטייל. או לאסוף ולקנתך יד שניה.
 
למעלה