אפיפון
בדיוק כמו סקוויר של פנדר - חברת בת, שזה אותו חברה רק מפעל בארץ "נחותה" למשל - טאייון. זאת כמעט אותו גיטרה רק עם חראאאאאאאא אבל מה זה חרא של איכות העץ,פיקאפים,צבע וכו'. כמו לקנות סובארו ולשים רק תסמל של מרצדס.... עכשיו בקשר לאפיפון אני ממליץ כמו 80% מהפורום הזה להתרחק כמה שיותר מהגיטרה הזאת, אם אין לך תקציב לגיבסון יש לבודוגוב אחלה גיטרות בסטייל, יש לכלי זמר כמה אני לא זוכר ויש עוד חברות עם אותו צורה וכמעט אותו סטייל. או לאסוף ולקנתך יד שניה.