חצילים זה רע
New member
שלום
אני מנגנת כבר על קלאסית בערך שנה-שנה וחצי, וברצוני לעבור לחשמלית. אני אוהבת סגנון גיבסון, אבל זה יקר מדי בשבילי, אז שמעתי שיש לה חברת בת- אפיפון. מה אתם יכולים להגיד לי על גיטרה כזאת? היא טובה? מתאימה בתור גיטרה חשמלית ראשונה? מה הסאונד שלה? כל מידע יעזור תודה
אני מנגנת כבר על קלאסית בערך שנה-שנה וחצי, וברצוני לעבור לחשמלית. אני אוהבת סגנון גיבסון, אבל זה יקר מדי בשבילי, אז שמעתי שיש לה חברת בת- אפיפון. מה אתם יכולים להגיד לי על גיטרה כזאת? היא טובה? מתאימה בתור גיטרה חשמלית ראשונה? מה הסאונד שלה? כל מידע יעזור תודה