אתה מאמין לכל מה שאתה רואה ושומע?
אני מאמין לדבר אחד - לאוזן שלי. האפיפון לס פול סטנדרט נשמעת לי אחלה, ממש לא גיטרה גרועה כמו שאתה אומר... היא דוקא כן עשויה מחומרים איכותיים. מיוצרת בטיוואן? לא יודע... ואם כן, אז מה? המכונות בטיוואן הן מכונות תוצרת ארה"ב, ובמפעלים של גיבסון גם יש מכונות תוצרת ארה"ב. מה זה משנה באיזה מדינה זה מיוצר? הריי הגיטרות מיוצרות בכל מקרה ע"י מכונות. הגיטרה אמינה ומורכבת טוב, זה העיקר! דיי להתעסק בשטויות! הגיטרה נשמעת טוב ולא מתפרקת? זהו. אתה אומר "אני שומע מאנשים כמו מוכרים בחנויות והמורה שלך", אתה תמים בחור... למוכרים יש אינטרס ברור - לעשוק אותך. והמורה שלך... אני לא ממהר להאמין לכל אחד, גם לאנשים הכי מנוסים בעולם.