שאז יהיו את מעודי הב' של מתמטיקה , וכמה יפים לפני זה ב-9.7 פיסיקה...וכל יום צריך ללכת לבית ספר ?!...ועוד מעט מתחילות המתכונות !??..חחח למהההההההההההההההה...
אם היה לך את המורה שלי לא היית אומר את זה! הוא נחמד אבל הוא מטורף! עושה לנו מתכונות מגהינום! ממש קשות...הרבה יותר מהבגרות-לעיתים זה מגיע לרמה שהמורה הפרטי שלי מתחיל לשבור את הראש על השאלות.
אבל בשאלה עם היודנראט ואיך הם עזרו ליהודים המצאתי בנאדם, קראתי לו בשם פיקטיבי, ואמרתי שהוא היה איש יודנראט זוטר בגטו לודג' שהכניס אוכל ובסוף נתפס ונרצח.