למרות המראה שלה והמיקום הגרוע...
ככל הנראה כן.
למרות המראה שלה והמיקום הגרוע...התחנה הזאת מצליחה???
ככל הנראה כן.
למרות המראה שלה והמיקום הגרוע...התחנה הזאת מצליחה???
התחנה הזו לא מצליחה... קרא בפניםהתחנה הזאת מצליחה???
גשר נוסף ליד מפעל "רמניר" בפ"ת.תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
קטר 112. אחר כך נפגוש אותו עוד.תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
באיזה שעה הבחנת בו?קטר 112. אחר כך נפגוש אותו עוד.
עדיין, על גשר "רמניר".
שלט...תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
מחלף התקוה ולא מחלף פתח תקוהשלט...
באיזור הזה עובדים על התשתית של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. אני די הופתעתי, שכאן (ליד מחלף פתח תקווה) תהיה התחנה העתידית. לדעתי, היה נכון יותר להקים שלוחה לקרית אריה - ובמלים נכונות יותר - לחדש את התואי הישן, שהיה, וככה המרחק יהיה נורמלי יותר, ולא תחנה תקועה.
אכן, התכוונתי לזה. ואם הוא נקרא מחלמחלף התקוה ולא מחלף פתח תקוה
אם אתה מתכוון למחלף על כביש 5 בין ירקון למורשה, הרי שזה מחלף התקוה (hope, או ההמנון הלאומי) ולא פתח תקוה.
אולי יקימו תחנה של הקלה בדיפושלט...
באיזור הזה עובדים על התשתית של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. אני די הופתעתי, שכאן (ליד מחלף פתח תקווה) תהיה התחנה העתידית. לדעתי, היה נכון יותר להקים שלוחה לקרית אריה - ובמלים נכונות יותר - לחדש את התואי הישן, שהיה, וככה המרחק יהיה נורמלי יותר, ולא תחנה תקועה.
אתה בטוח שתהיה תחנת רכבת שם?שלט...
באיזור הזה עובדים על התשתית של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. אני די הופתעתי, שכאן (ליד מחלף פתח תקווה) תהיה התחנה העתידית. לדעתי, היה נכון יותר להקים שלוחה לקרית אריה - ובמלים נכונות יותר - לחדש את התואי הישן, שהיה, וככה המרחק יהיה נורמלי יותר, ולא תחנה תקועה.
התכוונתי לתחנה קרית אריה של הרכבתאתה בטוח שתהיה תחנת רכבת שם?
לדעתי יהיה שם רק מרכז תחזוקה של הרכבת הקלה- DEPOT
מה שאני חושבהתכוונתי לתחנה קרית אריה של הרכבת
"הכבדה". וכפי שכתבת (SEFFIC) הגיוני שיהיה מרכז תחזוקה. קודם כל, נקווה שהפעם זה רציני כל העניין הזה של הרכבת הקלה.
עדיין, היה אפשר, לדעתי, לעשות זאתמה שאני חושב
זה שאולי גם יעשו שם תחנה של הקלה בדיפו, הרי הוא יהיה צמוד לתחנה של הרכבת ה"כבדה". כך יוכלו נוסעים לעבור מ"הכבדה" ל"קלה".
בשום מקום בארץ לדעתיעדיין, היה אפשר, לדעתי, לעשות זאת
אחרת. כידוע, תחנות רכבת רבות נמצאות רחוק מהעיר עצמה. זה לא כך בפתח תקוה (הסברתי קודם למה). גם אם יהיה תיזמון בין הקלה ל"כבדה", עדיין, עדיף לנוע ברכבת אחת ללא חילופים - על אחת כמה וכמה, כאשר המרחק מפ"ת לתל אביב, למשל, הוא קצר מאוד.
זה לא מיועד לנוסעיםמה שאני חושב
זה שאולי גם יעשו שם תחנה של הקלה בדיפו, הרי הוא יהיה צמוד לתחנה של הרכבת ה"כבדה". כך יוכלו נוסעים לעבור מ"הכבדה" ל"קלה".
כן, ידוע, אבל אין דבר שמונע הקמתזה לא מיועד לנוסעים
הנוסעים ברכבת הקלה יסעו רק על ציר ז'בוטינסקי. הדיפו הוא בסה"כ מוסך.
אין, אבל זה לא בתוואי הנסיעהכן, ידוע, אבל אין דבר שמונע הקמת
תחנת רכבת קלה בצמוד לדיפו של הרכבת הקלה.
שמתי לב רק אח"כ לשלט המודיע עלהתכוונתי לתחנה קרית אריה של הרכבת
"הכבדה". וכפי שכתבת (SEFFIC) הגיוני שיהיה מרכז תחזוקה. קודם כל, נקווה שהפעם זה רציני כל העניין הזה של הרכבת הקלה.
ZOOM.תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.