תמונות מהיום.

מצב
הנושא נעול.

קובי לו

New member
התחנה הזו לא מצליחה... קרא בפנים

התחנה הזאת מצליחה???
התחנה הזו לא מצליחה... קרא בפנים
היא לא מצליחה, היא מצליחה מאוד מאוד. מספר פעמים שעברתי שם עם מכוניתי עלו וירדו מהרכבות עשרות נוסעים בכל פעם. כמו כן במעט נסיעות שבצעתי אל ומכפ"ס או אל ומראה"ע עלו וירדו בתחנה זו גם כן כמה עשרות נוסעים בכל פעם. למרות שהיא רחוקה מפ"ת, למרות שרוב הזמן אין לשם קו של דן או אגד ולמרות העובדה שהיא לא נגישה להולכי רגל מכביש 40 (כלומר כאלו שבאים באוטובוס שנוסע על כביש 40) היא מאוד מצליחה. המון פשוט באים אליה מכל האזור ברכבם הפרטי או במוניות או בטרמפ של קרוב משפחה/שכן/חבר.
 

אורי404

New member
גשר נוסף ליד מפעל "רמניר" בפ"ת.

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
גשר נוסף ליד מפעל "רמניר" בפ"ת.
ככל שממשיכים, שלב העבודות קטן. מפתח תקווה לתל אביב יש עוד הרבה על מה לעבוד.
 

אורי404

New member
קטר 112. אחר כך נפגוש אותו עוד.

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
קטר 112. אחר כך נפגוש אותו עוד.
עדיין, על גשר "רמניר".
 

אורי404

New member
שלט...

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
שלט...
באיזור הזה עובדים על התשתית של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. אני די הופתעתי, שכאן (ליד מחלף פתח תקווה) תהיה התחנה העתידית. לדעתי, היה נכון יותר להקים שלוחה לקרית אריה - ובמלים נכונות יותר - לחדש את התואי הישן, שהיה, וככה המרחק יהיה נורמלי יותר, ולא תחנה תקועה.
 

קובי לו

New member
מחלף התקוה ולא מחלף פתח תקוה

שלט...
באיזור הזה עובדים על התשתית של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. אני די הופתעתי, שכאן (ליד מחלף פתח תקווה) תהיה התחנה העתידית. לדעתי, היה נכון יותר להקים שלוחה לקרית אריה - ובמלים נכונות יותר - לחדש את התואי הישן, שהיה, וככה המרחק יהיה נורמלי יותר, ולא תחנה תקועה.
מחלף התקוה ולא מחלף פתח תקוה
אם אתה מתכוון למחלף על כביש 5 בין ירקון למורשה, הרי שזה מחלף התקוה (hope, או ההמנון הלאומי) ולא פתח תקוה.
 

אורי404

New member
אכן, התכוונתי לזה. ואם הוא נקרא מחל

מחלף התקוה ולא מחלף פתח תקוה
אם אתה מתכוון למחלף על כביש 5 בין ירקון למורשה, הרי שזה מחלף התקוה (hope, או ההמנון הלאומי) ולא פתח תקוה.
אכן, התכוונתי לזה. ואם הוא נקרא מחל
תקווה, הרי שזו היתה טעות שלי.
 

luckydude

Active member
אולי יקימו תחנה של הקלה בדיפו

שלט...
באיזור הזה עובדים על התשתית של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. אני די הופתעתי, שכאן (ליד מחלף פתח תקווה) תהיה התחנה העתידית. לדעתי, היה נכון יותר להקים שלוחה לקרית אריה - ובמלים נכונות יותר - לחדש את התואי הישן, שהיה, וככה המרחק יהיה נורמלי יותר, ולא תחנה תקועה.
אולי יקימו תחנה של הקלה בדיפו
 

seffic

New member
אתה בטוח שתהיה תחנת רכבת שם?

שלט...
באיזור הזה עובדים על התשתית של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. אני די הופתעתי, שכאן (ליד מחלף פתח תקווה) תהיה התחנה העתידית. לדעתי, היה נכון יותר להקים שלוחה לקרית אריה - ובמלים נכונות יותר - לחדש את התואי הישן, שהיה, וככה המרחק יהיה נורמלי יותר, ולא תחנה תקועה.
אתה בטוח שתהיה תחנת רכבת שם?
לדעתי יהיה שם רק מרכז תחזוקה של הרכבת הקלה- DEPOT
 

אורי404

New member
התכוונתי לתחנה קרית אריה של הרכבת

אתה בטוח שתהיה תחנת רכבת שם?
לדעתי יהיה שם רק מרכז תחזוקה של הרכבת הקלה- DEPOT
התכוונתי לתחנה קרית אריה של הרכבת
"הכבדה". וכפי שכתבת (SEFFIC) הגיוני שיהיה מרכז תחזוקה. קודם כל, נקווה שהפעם זה רציני כל העניין הזה של הרכבת הקלה.
 

luckydude

Active member
מה שאני חושב

התכוונתי לתחנה קרית אריה של הרכבת
"הכבדה". וכפי שכתבת (SEFFIC) הגיוני שיהיה מרכז תחזוקה. קודם כל, נקווה שהפעם זה רציני כל העניין הזה של הרכבת הקלה.
מה שאני חושב
זה שאולי גם יעשו שם תחנה של הקלה בדיפו, הרי הוא יהיה צמוד לתחנה של הרכבת ה"כבדה". כך יוכלו נוסעים לעבור מ"הכבדה" ל"קלה".
 

אורי404

New member
עדיין, היה אפשר, לדעתי, לעשות זאת

מה שאני חושב
זה שאולי גם יעשו שם תחנה של הקלה בדיפו, הרי הוא יהיה צמוד לתחנה של הרכבת ה"כבדה". כך יוכלו נוסעים לעבור מ"הכבדה" ל"קלה".
עדיין, היה אפשר, לדעתי, לעשות זאת
אחרת. כידוע, תחנות רכבת רבות נמצאות רחוק מהעיר עצמה. זה לא כך בפתח תקוה (הסברתי קודם למה). גם אם יהיה תיזמון בין הקלה ל"כבדה", עדיין, עדיף לנוע ברכבת אחת ללא חילופים - על אחת כמה וכמה, כאשר המרחק מפ"ת לתל אביב, למשל, הוא קצר מאוד.
 

luckydude

Active member
בשום מקום בארץ לדעתי

עדיין, היה אפשר, לדעתי, לעשות זאת
אחרת. כידוע, תחנות רכבת רבות נמצאות רחוק מהעיר עצמה. זה לא כך בפתח תקוה (הסברתי קודם למה). גם אם יהיה תיזמון בין הקלה ל"כבדה", עדיין, עדיף לנוע ברכבת אחת ללא חילופים - על אחת כמה וכמה, כאשר המרחק מפ"ת לתל אביב, למשל, הוא קצר מאוד.
בשום מקום בארץ לדעתי
אין מצב כזה שיש תחנת רכבת בקצה של שלוחה קצרה מהקו הראשי לתחנה שאינה בדכ"ל תחנה סופית של קו מסויים. מדברים על שלוחות כאלה לפ"ת מרכז ואשדוד מרכז אבל בקריית אריה לא נראה לי שיהיה כדאי להקים תחנה כזאת בקצה שלוחה מהקו הראשי בהתחשב בכמות הנוסעים שישתמשו בתחנה זאת לעומת תחנות אחרות, במיוחד אם יוכל להיות פתרון זמין ופשוט של שירות לתחנה הזאת עם הרכבת הקלה.
 

mucool2

New member
זה לא מיועד לנוסעים

מה שאני חושב
זה שאולי גם יעשו שם תחנה של הקלה בדיפו, הרי הוא יהיה צמוד לתחנה של הרכבת ה"כבדה". כך יוכלו נוסעים לעבור מ"הכבדה" ל"קלה".
זה לא מיועד לנוסעים
הנוסעים ברכבת הקלה יסעו רק על ציר ז'בוטינסקי. הדיפו הוא בסה"כ מוסך.
 

luckydude

Active member
כן, ידוע, אבל אין דבר שמונע הקמת

זה לא מיועד לנוסעים
הנוסעים ברכבת הקלה יסעו רק על ציר ז'בוטינסקי. הדיפו הוא בסה"כ מוסך.
כן, ידוע, אבל אין דבר שמונע הקמת
תחנת רכבת קלה בצמוד לדיפו של הרכבת הקלה.
 

seffic

New member
שמתי לב רק אח"כ לשלט המודיע על

התכוונתי לתחנה קרית אריה של הרכבת
"הכבדה". וכפי שכתבת (SEFFIC) הגיוני שיהיה מרכז תחזוקה. קודם כל, נקווה שהפעם זה רציני כל העניין הזה של הרכבת הקלה.
שמתי לב רק אח"כ לשלט המודיע על
בניית התחנה של הרכבת הכבדה. תודה.
 

אורי404

New member
ZOOM.

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
ZOOM.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה