תמונות מהיום.

מצב
הנושא נעול.

Azazel

New member
נהנתי מאוד מהתמונות../images/Emo70.gif

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
נהנתי מאוד מהתמונות
 

shlo50s

New member
תצלם בנורדאו את הפתח להוד השרון

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
תצלם בנורדאו את הפתח להוד השרון
 
אורי אחלה תמונות../images/Emo70.gif

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
אורי אחלה תמונות

.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה