תמונות מהיום.

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
תמונות מהיום.

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
 

אורי404

New member
סוף סוף התמונות עולות. הסתבכתי

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
סוף סוף התמונות עולות. הסתבכתי
בלהקטין אותן כמעט חצי שעה. טוב זה בגלל ה"שוק" שלי... בתמונה פה רואים גשר בהתהוות. זהו המשך הקו, כאשר הוא נוסע מכיוון צפון לדרום, ולהיפך.
 

אורי404

New member
מבט לכיוון חדרה מזרח.

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
מבט לכיוון חדרה מזרח.
האם אתם רואים את הגשר של הכביש בתמונה? מתחתיו זהו התואי הישן לכפר סבא, שרובו מפורק לגמרי, וגם לכיוון חדרה מזרח. אני מצרף קישור לתואי, אשר צילמתי בקחץ האחרון.
 

אורי404

New member
ליד מרכז הבקרה. התמונה הבאה תהיה

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
ליד מרכז הבקרה. התמונה הבאה תהיה
קרובה יותר למסילה החדשה, שהניחו לאחרונה.
 

אורי404

New member
הנה המסילה החדשה. זה, כאמור, ליד

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
הנה המסילה החדשה. זה, כאמור, ליד
מרכז הבקרה, בין כפר סבא, לתחנת ראש העין צפון, אותה נפגוש בתמונות הבאות.
 

אורי404

New member
תחנת ראש העין צפון. מהתחנות

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
תחנת ראש העין צפון. מהתחנות
המרשימות ביותר, לדעתי. דרך אגב, יש בתחנה לא רק מדרגות נעות לעליה, אלא גם לירידה, ואת זה, כידוע, אין בהרבה תחנות בארץ.
 

טומי*

New member
תמונה מוצלחת......./images/Emo45.gif

תחנת ראש העין צפון. מהתחנות
המרשימות ביותר, לדעתי. דרך אגב, יש בתחנה לא רק מדרגות נעות לעליה, אלא גם לירידה, ואת זה, כידוע, אין בהרבה תחנות בארץ.
תמונה מוצלחת.....

ב'מת שנראת תחנה ממש יפה
 

אורי404

New member
רציפי התחנה.

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
רציפי התחנה.
 

אורי404

New member
עוד תמונה של הרציפים. צילמתי מכל

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
עוד תמונה של הרציפים. צילמתי מכל
הכיוונים, אך נראה לי שמספיק שתי תמונות, כדי לא לסרבל יתר על המידה.
 

אורי404

New member
והעבודות הקשורות להכפלת הקו.

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
והעבודות הקשורות להכפלת הקו.
זהו מבט לכיוון צפון (כפר סבא).
 

אורי404

New member
רציף 3 ממתין למסילה.

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
רציף 3 ממתין למסילה.
 

אורי404

New member
וכבוד ל"וולוו" - הדחפור.

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
וכבוד ל"וולוו" - הדחפור.
 

אורי404

New member
והנה רכבת המתקרבת לתחנה.

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
והנה רכבת המתקרבת לתחנה.
באותו יום ראיתי אך ורק רכבות קומותיים ולא IC3 אחת.
 

nitsansh

New member
הקו לירושלים יתחיל בכפר-סבא

אני לא בטוח בזה.....
מערכי הIC3 "משוריינים" לקו לב"ש ולקו לירושלים
הקו לירושלים יתחיל בכפר-סבא
יהיה מצב משונה, שהרכבות שמגיעות לראשונים יהיו DD ואלה שמגיעות לי-ם יהיו IC3...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה