תמונות מהיום.

מצב
הנושא נעול.

vitamin P

New member
גם עכשיו כל רכבת שנייה היא IC3

אני לא בטוח בזה.....
מערכי הIC3 "משוריינים" לקו לב"ש ולקו לירושלים
גם עכשיו כל רכבת שנייה היא IC3
שהן הרכבות לבית שמש ובעתיד הקרוב לשמחתי גם לירושלים מכפר סבא כמובן
 

קובי לו

New member
לא נכון.

גם עכשיו כל רכבת שנייה היא IC3
שהן הרכבות לבית שמש ובעתיד הקרוב לשמחתי גם לירושלים מכפר סבא כמובן
לא נכון.
מאז תחילת הלו"ז האחרון, מאוקטובר 04' (זה שעם פתיחת נתב"ג) כמעט כל הרכבות לבית שמש הן רכבות קומותיים. יצא לי לראות הרבה כאלו באיילון (כתוב היעד בחלון התצוגה) וכן כשחיכיתי לרכבות אחרות בתחנות ת"א ראיתי רק קומותיים עם כיתוב "בית שמש". כמו כן ביקרתי פעמיים בחצי השנה האחרונה בבית שמש והיתה שם קומותיים.
 

vitamin P

New member
אז כנראה זאת הבעיה שלי../images/Emo9.gif

לא נכון.
מאז תחילת הלו"ז האחרון, מאוקטובר 04' (זה שעם פתיחת נתב"ג) כמעט כל הרכבות לבית שמש הן רכבות קומותיים. יצא לי לראות הרבה כאלו באיילון (כתוב היעד בחלון התצוגה) וכן כשחיכיתי לרכבות אחרות בתחנות ת"א ראיתי רק קומותיים עם כיתוב "בית שמש". כמו כן ביקרתי פעמיים בחצי השנה האחרונה בבית שמש והיתה שם קומותיים.
אז כנראה זאת הבעיה שלי

כי בלוח הנוכחי בקושי ביקרתי ברכבת בכפר סבא בזמן הפעילות בלוח הקודם נסעתי הרבה כנראה מכאן הטעות שלי ובאמת חשבתי על זה מאז שקיבלתי תגובות אחרות של לא נכון
 

אורי404

New member
ומתקרבת.

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
ומתקרבת.
 

אורי404

New member
קבלו את קטר 754.

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
קבלו את קטר 754.
 

אורי404

New member
מפגש רכבות. כל אחת ליעדה.

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
מפגש רכבות. כל אחת ליעדה.
 

Shark Alarm

New member
האם זה מתוכנן שהרכבות ../images/Emo26.gif

מפגש רכבות. כל אחת ליעדה.
האם זה מתוכנן שהרכבות

יפגשו שם, או שהיה איחור כלשהו ברכבת זו או אחרת שגרם למפגש שם.. (כי אם זכור לי נכון, כשנסעתי ברכבת מראש העין לראשון, לא היה מפגש)
 

אורי404

New member
זוהי תחנת רה"ע צפון בת מספר רציפים

האם זה מתוכנן שהרכבות

יפגשו שם, או שהיה איחור כלשהו ברכבת זו או אחרת שגרם למפגש שם.. (כי אם זכור לי נכון, כשנסעתי ברכבת מראש העין לראשון, לא היה מפגש)
זוהי תחנת רה"ע צפון בת מספר רציפים
וקורה לא פעם אחת ולא פעמים, שיש מפגש רכבות.
 

אורי404

New member
לעוד גשר. א זוהי המסילה הנוספת

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
לעוד גשר. א זוהי המסילה הנוספת
במשולש ראש העין, של הצלע של קטע ראש העין צפון-תל אביב.
 

אורי404

New member
עדיין על הצלע.

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
עדיין על הצלע.
 

אורי404

New member
אותו מקום, רק שמבט לכיוון השני.

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
אותו מקום, רק שמבט לכיוון השני.
 

אורי404

New member
וזה נקרא: ראש העין מערב. קצה המשולש

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
וזה נקרא: ראש העין מערב. קצה המשולש
 

אורי404

New member
חיבור עתידי, למסילה החדשה.

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
חיבור עתידי, למסילה החדשה.
 

אורי404

New member
ממשיכים הלאה.

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
ממשיכים הלאה.
 

אורי404

New member
גשר נוסף לגשר אפק הישן.

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
גשר נוסף לגשר אפק הישן.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה