תמונות מהיום.

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
עוד תמונה מאותו מקום.

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
עוד תמונה מאותו מקום.
 

A r i e T

New member
קצת חבל../images/Emo4.gif

עוד תמונה מאותו מקום.
קצת חבל

הגשר הנוסף אמנם נחוץ, אבל זה קצת פגע בנוף הייחודי שבמקום. תשימ לב גם שבנו העתק כמעט מדויק של הגשר הבריטי המקורי
 

אורי404

New member
וממשיכים. רואים, עדיין, את הפילבוקס

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
וממשיכים. רואים, עדיין, את הפילבוקס
 

אורי404

New member
ועוד ממשיכים, לכיוון תחנת סגולה.

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
ועוד ממשיכים, לכיוון תחנת סגולה.
 

אורי404

New member
פתח תקווה - סגולה.

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
פתח תקווה - סגולה.
למעשה, התחנה יותר קרובה לצומת ירקון מאשר לצומת סגולה. את התמונה הזו צילמתי מהכביש המחבר בין הצמתים הנ"ל. לדעתי, היה נכון לעשות גשר מהתחנה לכביש, אשר יקרב לתחנת האוטובוס, הקרובה של קווים 561, 571, 641 ועוד של "אגד", ושל קווים 186, 189 ועוד של "דן".
 

politi8

New member
מה קורה עם התוואי הישן?

פתח תקווה - סגולה.
למעשה, התחנה יותר קרובה לצומת ירקון מאשר לצומת סגולה. את התמונה הזו צילמתי מהכביש המחבר בין הצמתים הנ"ל. לדעתי, היה נכון לעשות גשר מהתחנה לכביש, אשר יקרב לתחנת האוטובוס, הקרובה של קווים 561, 571, 641 ועוד של "אגד", ושל קווים 186, 189 ועוד של "דן".
מה קורה עם התוואי הישן?
אורי מה המצב? אני ראם ואני פה בפורום רק שבועיים אבל אני גם מבין בתח"צ, ואף אבטחתי תח"ץ. יש תוואי מסילה ישן בין תחנת ראש העין מרכז לשעבר (הישנה) לכיוון נתב"ג - מה עושים איתה כיום? והאם יש כוונה לנצל את התוואי הזה ואת התחנה הישנה?
 

אורי404

New member
תואי ראש העין-לוד.

מה קורה עם התוואי הישן?
אורי מה המצב? אני ראם ואני פה בפורום רק שבועיים אבל אני גם מבין בתח"צ, ואף אבטחתי תח"ץ. יש תוואי מסילה ישן בין תחנת ראש העין מרכז לשעבר (הישנה) לכיוון נתב"ג - מה עושים איתה כיום? והאם יש כוונה לנצל את התוואי הזה ואת התחנה הישנה?
תואי ראש העין-לוד.
שלום! אני בסדר גמור, ואני מקווה, שכך אצלך. התואי ראש העין-לוד שוקם, וכיום נוסעות בו רכבות משא ורכבות נוסעים ריקות בלבד. תוכל לראות בפרק "המעקב" באתר "חדשות הרכבת" המעולה עוד הסברים. לגבי חידוש התואי לרכבות נוסעים ופתיחה מחודשת של ראש העין דרום - מנהל תחנת נורדאו סיפר לי בעבר, שיהיה צריך לפתוח את התואי, בגלל העומס על קו איילון. למרות זאת, הדבר הזה לא מצויין בלו"ז הקרוב. נקווה שבעתיד זה כן יהיה.
 

politi8

New member
תודה ובנוסף

תואי ראש העין-לוד.
שלום! אני בסדר גמור, ואני מקווה, שכך אצלך. התואי ראש העין-לוד שוקם, וכיום נוסעות בו רכבות משא ורכבות נוסעים ריקות בלבד. תוכל לראות בפרק "המעקב" באתר "חדשות הרכבת" המעולה עוד הסברים. לגבי חידוש התואי לרכבות נוסעים ופתיחה מחודשת של ראש העין דרום - מנהל תחנת נורדאו סיפר לי בעבר, שיהיה צריך לפתוח את התואי, בגלל העומס על קו איילון. למרות זאת, הדבר הזה לא מצויין בלו"ז הקרוב. נקווה שבעתיד זה כן יהיה.
תודה ובנוסף
אני מניח שיהיה עומס רב על קו איילון ב"ש - ת"א - וי"ם - נתב"ג - חיפה בגלל כל השיפוצים האלה אז בטח לא תהיה ברירה כמו שאמרת לפתוח את הקו הישן מראש העין דרך א.ת כפ"ס עד חדרה מזרח ולחיפה כי יהיה עומס באיילון עם כל פתיחות הקווים החדשים הללו.
 

shlo50s

New member
כמה זמן נביעה מראש העין ללוד

תודה ובנוסף
אני מניח שיהיה עומס רב על קו איילון ב"ש - ת"א - וי"ם - נתב"ג - חיפה בגלל כל השיפוצים האלה אז בטח לא תהיה ברירה כמו שאמרת לפתוח את הקו הישן מראש העין דרך א.ת כפ"ס עד חדרה מזרח ולחיפה כי יהיה עומס באיילון עם כל פתיחות הקווים החדשים הללו.
כמה זמן נביעה מראש העין ללוד
אם מישהו יודע כמה זמן לוקח נסיעה מראש העין ללוד לא דרך ת"א וכמה זמן דרך ת"א כדי לדעת אם הרכבת תסע פעם בשעה לירושלים בלי ת"א כרגע נסיעה מכפר סבא לירושלים שעתיים לא שווה
 

אורי404

New member
עד כמה שהבנתי זמן הנסיעה מרה"ע ללוד

כמה זמן נביעה מראש העין ללוד
אם מישהו יודע כמה זמן לוקח נסיעה מראש העין ללוד לא דרך ת"א וכמה זמן דרך ת"א כדי לדעת אם הרכבת תסע פעם בשעה לירושלים בלי ת"א כרגע נסיעה מכפר סבא לירושלים שעתיים לא שווה
עד כמה שהבנתי זמן הנסיעה מרה"ע ללוד
דרך התואי הזה הוא כרבע שעה. קיצור, לעומת העיקוף דרך ת"א.
 

nitsansh

New member
את הקו בין כפר סבא לחדרה

תודה ובנוסף
אני מניח שיהיה עומס רב על קו איילון ב"ש - ת"א - וי"ם - נתב"ג - חיפה בגלל כל השיפוצים האלה אז בטח לא תהיה ברירה כמו שאמרת לפתוח את הקו הישן מראש העין דרך א.ת כפ"ס עד חדרה מזרח ולחיפה כי יהיה עומס באיילון עם כל פתיחות הקווים החדשים הללו.
את הקו בין כפר סבא לחדרה
לא ידוע לי שיש תכנית לחדש... לפחות לא בתוכניות ל-5 השנים הקרובות... העומס מתרכז בקטע בין ת"א-אוניברסיטה - לוד ולא צפונה משם. לא הגיוני שדווקא הרכבות מכפר-סבא לי-ם יסעו בציר החדש-ישן. הקו הזה הוא שעטנז שחציו קו פרברי וחציו בין-עירוני. אם אני לא טועה, התכנית לטווח רחוק היא שרכבות מכפר סבא לת"א ימשיכו לחולון-בת-ים-ראשל"צ.
 
אבל אנחנו רוצים גם להגיע לירושלים

את הקו בין כפר סבא לחדרה
לא ידוע לי שיש תכנית לחדש... לפחות לא בתוכניות ל-5 השנים הקרובות... העומס מתרכז בקטע בין ת"א-אוניברסיטה - לוד ולא צפונה משם. לא הגיוני שדווקא הרכבות מכפר-סבא לי-ם יסעו בציר החדש-ישן. הקו הזה הוא שעטנז שחציו קו פרברי וחציו בין-עירוני. אם אני לא טועה, התכנית לטווח רחוק היא שרכבות מכפר סבא לת"א ימשיכו לחולון-בת-ים-ראשל"צ.
אבל אנחנו רוצים גם להגיע לירושלים
ולא תוך שעתיים.. הכוונה לתושבי כפר סבא, הוד השרון, רעננה, ראש העין וגם סגולה ובני ברק יעשו קונקשן בראש העין. חייבים לפתוח את הרשת
 

nitsansh

New member
הניסוח שלי היה מטעה

אבל אנחנו רוצים גם להגיע לירושלים
ולא תוך שעתיים.. הכוונה לתושבי כפר סבא, הוד השרון, רעננה, ראש העין וגם סגולה ובני ברק יעשו קונקשן בראש העין. חייבים לפתוח את הרשת
הניסוח שלי היה מטעה
המשפט "הקו הזה הוא שעטנז" וכו' מתיחס לקו כפר-סבא-ת"א-י-ם בצורתו הנוכחית... בקטע כ"ס-ת"א זהו שרות פרברי, ומת"א-י-ם (בעיקר בקטע שאחרי רמלה) זהו שרות בין-עירוני, ונגזרים מכך סוג הקרונות ותדירות השירות. נראה שחיברו את י-ם לכ"ס בשיטת טלאי-על-טלאי... הקו מכ"ס הגיע בהתחלה לרמלה, אחרי זה לבית-שמש ועכשו (קרי מעוד 3 שבועות) לי-ם. מבחינת הנוסעים אין בכך שום הגיון... לדעתי, הקו לירושלים היה צריך להיות שרות בין-עירוני שמתחיל מחיפה או נהריה.
 

mucool2

New member
במצב הקיים, אין הרבה משמעות

הניסוח שלי היה מטעה
המשפט "הקו הזה הוא שעטנז" וכו' מתיחס לקו כפר-סבא-ת"א-י-ם בצורתו הנוכחית... בקטע כ"ס-ת"א זהו שרות פרברי, ומת"א-י-ם (בעיקר בקטע שאחרי רמלה) זהו שרות בין-עירוני, ונגזרים מכך סוג הקרונות ותדירות השירות. נראה שחיברו את י-ם לכ"ס בשיטת טלאי-על-טלאי... הקו מכ"ס הגיע בהתחלה לרמלה, אחרי זה לבית-שמש ועכשו (קרי מעוד 3 שבועות) לי-ם. מבחינת הנוסעים אין בכך שום הגיון... לדעתי, הקו לירושלים היה צריך להיות שרות בין-עירוני שמתחיל מחיפה או נהריה.
במצב הקיים, אין הרבה משמעות
להגדרות האלה. הגבול בין קו בינעירוני וקו פרברי הוא מטושטש למדי, ביחוד במרחקי הנסיעה הקצרים בארץ. זה גם לא ממש משנה, כי כל הקווים פועלים על אותה רשת ואין בעיה להחליף רכבת בדרך. אתה צודק בכך שקווי רכבת ישראל הם "טלאי על טלאי", אבל המצב היום הוא רק שלב בדרך לתיקון הזנחה פושעת של 50 שנה. ייקח עוד זמן עד שתהיה לנו מערכת ברמה מתקבלת על הדעת.
 
OK אבל אני לא מבין למה אי אפשר

במצב הקיים, אין הרבה משמעות
להגדרות האלה. הגבול בין קו בינעירוני וקו פרברי הוא מטושטש למדי, ביחוד במרחקי הנסיעה הקצרים בארץ. זה גם לא ממש משנה, כי כל הקווים פועלים על אותה רשת ואין בעיה להחליף רכבת בדרך. אתה צודק בכך שקווי רכבת ישראל הם "טלאי על טלאי", אבל המצב היום הוא רק שלב בדרך לתיקון הזנחה פושעת של 50 שנה. ייקח עוד זמן עד שתהיה לנו מערכת ברמה מתקבלת על הדעת.
OK אבל אני לא מבין למה אי אפשר
לתת לתושבי כ"ס, הוד השרון ראש העין ועוד ישובים בסביבה קו רכבת דרך קטע ראש העין - לוד, שיגיע ללוד, נתב"ג, רחובות, באר שבע, ירושלים - אפילו עם קונקשן איפשהו.
 

nitsansh

New member
אבל זה לא צריך להיות ע"ח הקו לת"א..

OK אבל אני לא מבין למה אי אפשר
לתת לתושבי כ"ס, הוד השרון ראש העין ועוד ישובים בסביבה קו רכבת דרך קטע ראש העין - לוד, שיגיע ללוד, נתב"ג, רחובות, באר שבע, ירושלים - אפילו עם קונקשן איפשהו.
אבל זה לא צריך להיות ע"ח הקו לת"א..
ובאילוצים הקיימים במערכת (מחסור בציוד נייד) לא נראה לי שזה גבוה בסדר העדיפויות... גם הקונקשן זה בעיה, כי לפי התוכניות קו נתב"ג-מודיעין-י-ם לא יתחבר עם קו רה"ע - לוד.
 

nitsansh

New member
המצוי הוא לא הרצוי...

במצב הקיים, אין הרבה משמעות
להגדרות האלה. הגבול בין קו בינעירוני וקו פרברי הוא מטושטש למדי, ביחוד במרחקי הנסיעה הקצרים בארץ. זה גם לא ממש משנה, כי כל הקווים פועלים על אותה רשת ואין בעיה להחליף רכבת בדרך. אתה צודק בכך שקווי רכבת ישראל הם "טלאי על טלאי", אבל המצב היום הוא רק שלב בדרך לתיקון הזנחה פושעת של 50 שנה. ייקח עוד זמן עד שתהיה לנו מערכת ברמה מתקבלת על הדעת.
המצוי הוא לא הרצוי...
אין ספק שהמצב הקיים הוא לא אופטימלי, ונובע מאילוצים של תשתית וציוד נייד שייקח עוד הרבה זמן להביא אותם למצב הרצוי... הטשטוש בין סוגי הרכבות הוא חלק מהמצב...
 
בשם תושבי עמנואל תודה רבה

פתח תקווה - סגולה.
למעשה, התחנה יותר קרובה לצומת ירקון מאשר לצומת סגולה. את התמונה הזו צילמתי מהכביש המחבר בין הצמתים הנ"ל. לדעתי, היה נכון לעשות גשר מהתחנה לכביש, אשר יקרב לתחנת האוטובוס, הקרובה של קווים 561, 571, 641 ועוד של "אגד", ושל קווים 186, 189 ועוד של "דן".
בשם תושבי עמנואל תודה רבה
 

OMER G17

New member
התחנה הזאת מצליחה???

פתח תקווה - סגולה.
למעשה, התחנה יותר קרובה לצומת ירקון מאשר לצומת סגולה. את התמונה הזו צילמתי מהכביש המחבר בין הצמתים הנ"ל. לדעתי, היה נכון לעשות גשר מהתחנה לכביש, אשר יקרב לתחנת האוטובוס, הקרובה של קווים 561, 571, 641 ועוד של "אגד", ושל קווים 186, 189 ועוד של "דן".
התחנה הזאת מצליחה???
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה