תמונות מהיום.

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
תחילת העבודות.

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
תחילת העבודות.
 

אורי404

New member
+

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
+
 

אורי404

New member
+ הגשר בתמונה מרחוק הוא של מחלף

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
+ הגשר בתמונה מרחוק הוא של מחלף
פתח תקווה.
 

אורי404

New member
עוד שלט ממקום אחר. ניתן לראות אותו

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
עוד שלט ממקום אחר. ניתן לראות אותו
במהלך הנסיעה ברכבת, וגם את השלט הבא.
 

אורי404

New member
וצמוד אליו ישנו השלט:

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
וצמוד אליו ישנו השלט:
 

Shark Alarm

New member
מזכיר משהו את ראש העין או שזה../images/Emo26.gif

וצמוד אליו ישנו השלט:
מזכיר משהו את ראש העין או שזה

רק אני
 

אורי404

New member
צמ"ה.

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
צמ"ה.
 

אורי404

New member
וגם באיזור התחנות העתידיות עובדים

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
וגם באיזור התחנות העתידיות עובדים
על ההכפלה.
 

אורי404

New member
ויש עוד על מה לעבוד.

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
ויש עוד על מה לעבוד.
 

vitamin P

New member
איזה יופי../images/Emo70.gif../images/Emo45.gif תודה רבה

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
איזה יופי
תודה רבה
תודה על התמונות היפ]ות,כל הכבוד
 

אורי404

New member
צילמתי אותו בפ"ת. עכשיו הוא נוסע

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
צילמתי אותו בפ"ת. עכשיו הוא נוסע
בכיוון ההפוך.
 

אורי404

New member
עוד תמונה. אח"כ שוב נפגוש אותו.

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
עוד תמונה. אח"כ שוב נפגוש אותו.
 

אורי404

New member
והנה סולו בבני ברק.

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
והנה סולו בבני ברק.
 

אורי404

New member
+

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
+
 

אורי404

New member
++

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
++
 

אורי404

New member
תמונה אחרונה של קטר 112.

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
תמונה אחרונה של קטר 112.
 

אורי404

New member
לא רחוק מהמכביה והממדיון.

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
לא רחוק מהמכביה והממדיון.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה