תעלומה?
הגשר השמאלי שבתמונה לא נבנה במסגרת הפרוייקט הנוכחי. הוא כבר קיים לא מעט שנים. מי יודע מתי הוא נבנה ומדוע דווקא אז, כשעוד לא חשבו על הכפלת הקו?
תעלומה?לא רחוק מהמכביה והממדיון.
הגשר השמאלי שבתמונה לא נבנה במסגרת הפרוייקט הנוכחי. הוא כבר קיים לא מעט שנים. מי יודע מתי הוא נבנה ומדוע דווקא אז, כשעוד לא חשבו על הכפלת הקו?