תמונות מהיום.

מצב
הנושא נעול.

A r i e T

New member
תעלומה?

לא רחוק מהמכביה והממדיון.
תעלומה?
הגשר השמאלי שבתמונה לא נבנה במסגרת הפרוייקט הנוכחי. הוא כבר קיים לא מעט שנים. מי יודע מתי הוא נבנה ומדוע דווקא אז, כשעוד לא חשבו על הכפלת הקו?
 

barak67

New member
נראה לי שקצת הסתכנת בשביל הגשר הזה

לא רחוק מהמכביה והממדיון.
נראה לי שקצת הסתכנת בשביל הגשר הזה
על התמונות וההשקעה.
 

A r i e T

New member
אופס


לא רחוק מהמכביה והממדיון.
אופס

הגשר השמאלי באמת חדש. אפשר לראות בתמונה יותר ישנה (גם כן של אורי) שהגשר השני לא היה קיים אז. לעומת זאת, עמודי התמיכה הרחבים באמת נראים ישנים יותר. מעניין איך פעם ,בזמנים אחרים לגמרי, מישהו חשב שיבוא יום ותהיה תנועה ערה של רכבות שתצריך הכפלה של הקו הזה.
 

אורי404

New member
וליד רוקח והלונה פארק יהיה עוד גשר.

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
וליד רוקח והלונה פארק יהיה עוד גשר.
 

אורי404

New member
וגם עובדים על הרחבת המשולש של ת"א.

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
וגם עובדים על הרחבת המשולש של ת"א.
זוהי הצלע בין כפ"ס לתל אביב. כמו כן, גם מכפילים את הצלע בין ראש העין לכיוון צפון (קק"ל), אך לא היתה לי נגישות לצלם את זה. אני מקווה, שהיה נחמד בשרשור הזה. נ.ב הוספתי תמונות בגלריות של "אגד", "דן" ו"הישנים והמוזנחים". שלכם, אורי.
 
תמונות יפיפיות, ../images/Emo51.gif רבה ../images/Emo140.gif

וגם עובדים על הרחבת המשולש של ת"א.
זוהי הצלע בין כפ"ס לתל אביב. כמו כן, גם מכפילים את הצלע בין ראש העין לכיוון צפון (קק"ל), אך לא היתה לי נגישות לצלם את זה. אני מקווה, שהיה נחמד בשרשור הזה. נ.ב הוספתי תמונות בגלריות של "אגד", "דן" ו"הישנים והמוזנחים". שלכם, אורי.
תמונות יפיפיות,
רבה
 

elians

New member
תמונות מקסימות אורי,

וגם עובדים על הרחבת המשולש של ת"א.
זוהי הצלע בין כפ"ס לתל אביב. כמו כן, גם מכפילים את הצלע בין ראש העין לכיוון צפון (קק"ל), אך לא היתה לי נגישות לצלם את זה. אני מקווה, שהיה נחמד בשרשור הזה. נ.ב הוספתי תמונות בגלריות של "אגד", "דן" ו"הישנים והמוזנחים". שלכם, אורי.
תמונות מקסימות אורי,
תודה רבה!
 

mucool2

New member
../images/Emo51.gif היה הרבה יותר מנחמד!

וגם עובדים על הרחבת המשולש של ת"א.
זוהי הצלע בין כפ"ס לתל אביב. כמו כן, גם מכפילים את הצלע בין ראש העין לכיוון צפון (קק"ל), אך לא היתה לי נגישות לצלם את זה. אני מקווה, שהיה נחמד בשרשור הזה. נ.ב הוספתי תמונות בגלריות של "אגד", "דן" ו"הישנים והמוזנחים". שלכם, אורי.
היה הרבה יותר מנחמד!
 

A r i e T

New member
תוסיף תמונות לגלריות של הרכבת

וגם עובדים על הרחבת המשולש של ת"א.
זוהי הצלע בין כפ"ס לתל אביב. כמו כן, גם מכפילים את הצלע בין ראש העין לכיוון צפון (קק"ל), אך לא היתה לי נגישות לצלם את זה. אני מקווה, שהיה נחמד בשרשור הזה. נ.ב הוספתי תמונות בגלריות של "אגד", "דן" ו"הישנים והמוזנחים". שלכם, אורי.
תוסיף תמונות לגלריות של הרכבת
קצת מזניחים אותן
 

ה דרומי

New member
אורי שחקת אותה ../images/Emo106.gif../images/Emo39.gif

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
אורי שחקת אותה
 

gsx750f

New member
אורי תודה זה


תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
אורי תודה זה
 
תמונות מעולות!!! כל הכבוד!../images/Emo51.gif

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
תמונות מעולות!!! כל הכבוד!
 

אורי404

New member
../images/Emo51.gif רבה למברכים.

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.
רבה למברכים.
 

A r i e T

New member
../images/Emo51.gif../images/Emo45.gif

תמונות מהיום.
הסיום סיירתי לאורך קו כפר סבא-תל אביב. יהיו פה תמונות של עבודות הכפלת הקו, וגם תמונות של תחילת העבודות בפתח תקווה של הרכבת הקלה ושל תחנת קרית אריה. בתמונה פה רואים רכבת שנדחפת ע"י קטר 762 לכיוון תחנת נורדאו. המיקום הוא מרחק קצר (כק"מ, להערכתי) מתחנת נורדאו. בעתיד, תונח המשך המסילה, במקום האוטם. אני מצרף קישור לפעם הקודמת שהעליתי תמונות מהקו הזה |סלינק|, למען השואה.

כל הכבוד אורי. שמור על קשר
איך הסתובבת בכזאת חופשיות בכל התחנות האלה?
 

אורי404

New member
../images/Emo51.gif../images/Emo140.gif


כל הכבוד אורי. שמור על קשר
איך הסתובבת בכזאת חופשיות בכל התחנות האלה?

לגבי תחנת ראש העין - בכוונתי היה לצלם את רציף שלוש, הקשור להכפלת הקו. ביקשתי יפה מהעובדים להיכנס, ווהסברתי להם מי, מה ואיך. זה היה אתמול בבוקר, והיה עוד זמן עד שהרכבות יגיעו לתחנה. ניצלתי את זה, שהרציפים ריקים, וצילמתי בחופשיות, ואז הגיעו הרכבות וכמובן שלא פיספתי את ההזדמנות. לגבי בני ברק - כנ"ל, ביקשתי רשות ונתנו לי. בתחנות נורדאו ורה"ע לא רק שהמנהלים נותנים לי לצלם, אלא שגם קיבלתי מהם עידוד הלאה. עובדי ומנהלי התחנות הם סבבה של אנשים בדרך כלל. גם בבית שמש קיבלתי עידוד ממנהל התחנה לפני ראש השנה, וכזכור לך (אריה) נכנסנו בזמנו ללוד והיה נחמד מאוד. אלה דברים, שבהחלט, מעלים את החשק לצאת שוב ושוב ולצלם...
 

ה דרומי

New member
יש המון עזרה של אנשי הרכבת מהראש


לגבי תחנת ראש העין - בכוונתי היה לצלם את רציף שלוש, הקשור להכפלת הקו. ביקשתי יפה מהעובדים להיכנס, ווהסברתי להם מי, מה ואיך. זה היה אתמול בבוקר, והיה עוד זמן עד שהרכבות יגיעו לתחנה. ניצלתי את זה, שהרציפים ריקים, וצילמתי בחופשיות, ואז הגיעו הרכבות וכמובן שלא פיספתי את ההזדמנות. לגבי בני ברק - כנ"ל, ביקשתי רשות ונתנו לי. בתחנות נורדאו ורה"ע לא רק שהמנהלים נותנים לי לצלם, אלא שגם קיבלתי מהם עידוד הלאה. עובדי ומנהלי התחנות הם סבבה של אנשים בדרך כלל. גם בבית שמש קיבלתי עידוד ממנהל התחנה לפני ראש השנה, וכזכור לך (אריה) נכנסנו בזמנו ללוד והיה נחמד מאוד. אלה דברים, שבהחלט, מעלים את החשק לצאת שוב ושוב ולצלם...
יש המון עזרה של אנשי הרכבת מהראש
ועד אחרון העובדים ולהם מגיע המון תודה . לאורי קראתי את ההודעה שלך בעיקר התמקדתי בשורה האחרונה. זה רמז שלי לך\לכם. ובעיקר שבוע טוב ושקט לך\ולכולם\כולן
 

אורי404

New member
תודה רבה, ידידי הטוב. נדבר על זה

יש המון עזרה של אנשי הרכבת מהראש
ועד אחרון העובדים ולהם מגיע המון תודה . לאורי קראתי את ההודעה שלך בעיקר התמקדתי בשורה האחרונה. זה רמז שלי לך\לכם. ובעיקר שבוע טוב ושקט לך\ולכולם\כולן
תודה רבה, ידידי הטוב. נדבר על זה
בסיור עוד שבועים. שישי הבא אני תפוס. אני בחתונה של בן דוד שלי, ובעוד שבועים זה כבר הסיור ב"מרכבים", ושם נדבר על העניין הזה ובכלל. שבוע הטוב לכולם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה