שיא החציפות

מצב
הנושא נעול.

alantan

New member
אתה שוב מתחמק מתשובה עניינית
מי הם אותם "מומחים"? ממה נובעת "מומחיותם"? היכן הנתונים עליהם התבססו, כביכול, ב"תכניתם"? היכן התכנית עצמה? על מה היא מבוססת? כיצד הם מסבירים את הכשלים הלוגיים החמורים ברעיון העוועים להפעיל רקו עילי באבן גבירול? אין לך תשובה לאף אחת מהשאלות, ולכן אתה נמנע בעקביות (כמו בשרשורפלצת) מלענות עליהן..
תגיד, אם התכנית כל כך גרועה ועומדת להביא אסון
האם פנית בעצמך לנת"ע עם השאלה הזו? מדוע לשאול אותנו מי המומחים כאילו שפה תמצא את התשובה. האם אריק או אני צריכים להכיר את שמות המתכננים מנת"ע, כדי להניח שנת"ע לא סתם קיבלה החלטות בשליפה מהכובע?
 
תגיד, אם התכנית כל כך גרועה ועומדת להביא אסון
האם פנית בעצמך לנת"ע עם השאלה הזו? מדוע לשאול אותנו מי המומחים כאילו שפה תמצא את התשובה. האם אריק או אני צריכים להכיר את שמות המתכננים מנת"ע, כדי להניח שנת"ע לא סתם קיבלה החלטות בשליפה מהכובע?
אתם אלה שטוענים שיש מומחים שהגו את התכנית
אני טוען שהכל קשקוש. משרד האוצר החליט לטרפד את הקו הירוק ולכן הקפיא את התכנית הקיימת. ועד עכשיו לא ראינו שום סימן שאתם צודקים. נת"ע כבר הודיעה לפני שנים רבות שהקו צריך להיות עילי, משרד התחבורה הודיע שהוא צריך להיות עילי, עיריית ת"א הודיעה שהוא צריך להיות עילי, ורק האוצר מעכב.
 

darkshadow1

New member
אתם אלה שטוענים שיש מומחים שהגו את התכנית
אני טוען שהכל קשקוש. משרד האוצר החליט לטרפד את הקו הירוק ולכן הקפיא את התכנית הקיימת. ועד עכשיו לא ראינו שום סימן שאתם צודקים. נת"ע כבר הודיעה לפני שנים רבות שהקו צריך להיות עילי, משרד התחבורה הודיע שהוא צריך להיות עילי, עיריית ת"א הודיעה שהוא צריך להיות עילי, ורק האוצר מעכב.
נראה לי שהתבלבלת קצת...
 
נראה לי שהתבלבלת קצת...
אוי, אתה צודק!

אכן התבלבלתי מאד ולא רק קצת...
כמובן שהתכוונתי לכתוב "תחתי" ולא "עילי".
כל הגופים המקצועיים וגם הרשות המקומית קבעו שהקו חייב להיות ***תחתי*** ורק האוצר מתנגד מטעמים בלתי ענייניים.
 

amit1270

New member
אוי, אתה צודק!

אכן התבלבלתי מאד ולא רק קצת...
כמובן שהתכוונתי לכתוב "תחתי" ולא "עילי".
כל הגופים המקצועיים וגם הרשות המקומית קבעו שהקו חייב להיות ***תחתי*** ורק האוצר מתנגד מטעמים בלתי ענייניים.
ראיתי נכון? אתה מודה בטעות?
 

alantan

New member
אוי, אתה צודק!

אכן התבלבלתי מאד ולא רק קצת...
כמובן שהתכוונתי לכתוב "תחתי" ולא "עילי".
כל הגופים המקצועיים וגם הרשות המקומית קבעו שהקו חייב להיות ***תחתי*** ורק האוצר מתנגד מטעמים בלתי ענייניים.
כל הגופים המקצועיים? מי הם? היכן ההוכחות
לכך?
 
כל הגופים המקצועיים? מי הם? היכן ההוכחות
לכך?
שבי הגדול הביא את הלינקים
בשרשורפלצת המפורסם ואתה מוזמן לעיין בהם להנאתך. כפי שכבר ציינתי שם, הדבר היה שנים אחרי השיחה שלך עם גודוביץ' ושנים אחרי שגודוביץ' עזב את העיריה. מדובר בפרוייקט נפרד ממה שהתייחסת אליו.
 

amit1270

New member
שבי הגדול הביא את הלינקים
בשרשורפלצת המפורסם ואתה מוזמן לעיין בהם להנאתך. כפי שכבר ציינתי שם, הדבר היה שנים אחרי השיחה שלך עם גודוביץ' ושנים אחרי שגודוביץ' עזב את העיריה. מדובר בפרוייקט נפרד ממה שהתייחסת אליו.
זה לא "כל המומחים" זה רק מה שנכתב
והתקשורת כידוע לא תמיד דבקה בתיאור מלא של הדברים.
 
זה לא "כל המומחים" זה רק מה שנכתב
והתקשורת כידוע לא תמיד דבקה בתיאור מלא של הדברים.
אני כלל לא התייחסתי ל"מומחים"
התייחסתי לגורמים המקצועיים (משרד התחבורה ונת"ע). אם יש לך לינקים לתיאור מלא יותר של הדברים, שמראה עמדה אחרת - אתה מוזמן להעלותם. אני אשמח לקבל מידע נוסף, כי בינתיים רב הנסתר על הנגלה.
 

alantan

New member
שבי הגדול הביא את הלינקים
בשרשורפלצת המפורסם ואתה מוזמן לעיין בהם להנאתך. כפי שכבר ציינתי שם, הדבר היה שנים אחרי השיחה שלך עם גודוביץ' ושנים אחרי שגודוביץ' עזב את העיריה. מדובר בפרוייקט נפרד ממה שהתייחסת אליו.
זה לא פרוייקט נפרד, זה המשך אותו פרוייקט
של הקו הירוק שעבר טלטלות מאז שהמציאו אותו. איך הגעת למסקנה שזה פרוייקט נפרד?
 
זה לא פרוייקט נפרד, זה המשך אותו פרוייקט
של הקו הירוק שעבר טלטלות מאז שהמציאו אותו. איך הגעת למסקנה שזה פרוייקט נפרד?
מסלול שונה של הקו, תחתי במקום עילי
חוץ מזה הכל אותו דבר
עצם מעורבותו של גודוביץ' בפרוייקט הקודם מוכיחה זאת כשלעצמה. גודוביץ' עזב את העיריה לפני יותר מ-12 שנה, ועל תקופתו אבד הכלח מזמן.
 

alantan

New member
מסלול שונה של הקו, תחתי במקום עילי
חוץ מזה הכל אותו דבר
עצם מעורבותו של גודוביץ' בפרוייקט הקודם מוכיחה זאת כשלעצמה. גודוביץ' עזב את העיריה לפני יותר מ-12 שנה, ועל תקופתו אבד הכלח מזמן.
שתי הזרועות הדרומיים בסך 16 ק"מ אורך
(8 ק"מ כ"א) לא השתנו. אלא הזרועות החשובות של הקו, אלה שמביאים את היוממים מהפרברים הדרומיים. הן הסיבה להקמת הקו, לא הקטע שבתוך מרכז ת"א שאורכו כ-5 ק"מ. הקטע במרכז בת"א הכרחי כמובן כי אי אפשר שכל הנוסעים יצאו מהרכבת באיזור הת"מ וימשיכו באוטובוסים.
 

alantan

New member
שתי הזרועות הדרומיים בסך 16 ק"מ אורך
(8 ק"מ כ"א) לא השתנו. אלא הזרועות החשובות של הקו, אלה שמביאים את היוממים מהפרברים הדרומיים. הן הסיבה להקמת הקו, לא הקטע שבתוך מרכז ת"א שאורכו כ-5 ק"מ. הקטע במרכז בת"א הכרחי כמובן כי אי אפשר שכל הנוסעים יצאו מהרכבת באיזור הת"מ וימשיכו באוטובוסים.
אלא => אלה הזרועות החשובות
 
שתי הזרועות הדרומיים בסך 16 ק"מ אורך
(8 ק"מ כ"א) לא השתנו. אלא הזרועות החשובות של הקו, אלה שמביאים את היוממים מהפרברים הדרומיים. הן הסיבה להקמת הקו, לא הקטע שבתוך מרכז ת"א שאורכו כ-5 ק"מ. הקטע במרכז בת"א הכרחי כמובן כי אי אפשר שכל הנוסעים יצאו מהרכבת באיזור הת"מ וימשיכו באוטובוסים.
הקטע במרכז ת"א הוא החשוב
גם משום שבלעדיו אין לך קו (אף אחד לא יעלה על הקו הזה אם הוא לא נכנס לת"א) וגם משום שבו קיימת הבעיה התחבורתית. אם הקטע הזה שונה לחלוטין, זה לא אותו פרוייקט ולא תעזור שום אקרובטיקה מילולית.
 

alantan

New member
הקטע במרכז ת"א הוא החשוב
גם משום שבלעדיו אין לך קו (אף אחד לא יעלה על הקו הזה אם הוא לא נכנס לת"א) וגם משום שבו קיימת הבעיה התחבורתית. אם הקטע הזה שונה לחלוטין, זה לא אותו פרוייקט ולא תעזור שום אקרובטיקה מילולית.
פשוט לא
המטרה המוצהרת היא להוריד את כמות היוממים הנכנסים לגלעין, קרי המע"ר של ת"א-ר"ג מהפרברים הפנימיים. זאת המטרה של המתע"ן.
 

S o l l y

New member
יפה שאתה מתחמק מתשובה עניינית
אין לך מושג מי הם ה"מומחים" כי אין מומחים כאלה. את ה"תכניות" לקו העילי באבן גבירול (איוולת מוחלטת) הכינו פקידי אוצר חסרי מושג בתחבורה. מסך העשן לא יעזור לך כאן. הכל נחשף בפורום בכל הכתבות שהביא שבי הגדול בשרשורפלצת המפורסם. אתה גם סותר את עצמך: מצד אחד אומר שפקידי האוצר תקעו מקלות בגלגלים, ומצד שני טוען שהעיריה עיכבה את הפרוייקט. אולי תחליט? ואתה סותר את עצמך שוב: מצד אחד אומר שאין הצדקה לקו תחתי, ומצד שני אומר שאם יוקם קו תחתי זה יהיה "נהדר". אולי תחליט?
אני לא מהנדס פיתוח תשתיות
או כל תואר אחר בתחום. אבל אני חושב, שבמרכזי הערים הגדולות במדינת ישראל, בגוש דן, בירושלים, בחיפה. כל עבודה לטובת רק"ל שנעשת מעל פני השטח, היא בכיה לדורות. בהתחשב בזמן שייקח לנו להקים רכבת תחתית כמו שצריך, שזה לפחות 10 שנים מהיום, אנחנו נבכה על כל הזמן שבכינו עד שהתחלנו לעשות את זה. מישהו באמת חושב, ש20 שנה מהיום, יהיה פיתרון עילי בתל אביב שיספק תחבורה ציבורית ראויה ללא שום רכבת תחתית והכל יהיה בסדר? איך בדיוק זה יקרה?
 

easylivin

New member
אני לא מהנדס פיתוח תשתיות
או כל תואר אחר בתחום. אבל אני חושב, שבמרכזי הערים הגדולות במדינת ישראל, בגוש דן, בירושלים, בחיפה. כל עבודה לטובת רק"ל שנעשת מעל פני השטח, היא בכיה לדורות. בהתחשב בזמן שייקח לנו להקים רכבת תחתית כמו שצריך, שזה לפחות 10 שנים מהיום, אנחנו נבכה על כל הזמן שבכינו עד שהתחלנו לעשות את זה. מישהו באמת חושב, ש20 שנה מהיום, יהיה פיתרון עילי בתל אביב שיספק תחבורה ציבורית ראויה ללא שום רכבת תחתית והכל יהיה בסדר? איך בדיוק זה יקרה?
ועל סמך מה אתה חושב כך?
אנשי נת"ע למשל חושבים אחרת ממך, וגם יש להם קייס כבד...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה