שיא החציפות

מצב
הנושא נעול.

while away

New member
אל תחשוב שלא הייתי רוצה להשתמש באוטובוס:
פשוט מסלולי הקווים לא יעילים, לא נכונים, לא עשו אותם נכון ומי שעשה אותם או שהיה אידיוט או שלא קיבל מספיק שכר.....אין קו אוטובוס שחוצה את כל בגין ומגיע לשדרות אשכול למשל או לנוה-יעקב או לפסגה. מדוע? מדוע קווי האוטובוס מסורבלים ולא יעילים? מדוע נסיעה בקו 4 או 4א' מרמות-אשכול למלחה, צריכה לקחת יותר משעה באמצע היום וללא פקקים??? מי האידיוט שייסע באוטובוס כזה כאשר הוא יכול לחצות את כל ירושלים ברכב פרטי בדקות ספורות ולאורך כל היום? מדוע אין קו אוטובוס ישיר מגבעת שאול לתלפיות? מדוע אין קו אוטובוס ישיר ממלחה לגבעת שאול??? מפת התח"צ הירושלמית היא ארץ חלם אחת גדולה והיא תהיה עוד יותר הזוייה ומטורפת לאחר הפעימה הבאה ! ורק שתדע ושלא יעבדו עליך בעיניים !!!!! שים-לב: בפסגת זאב גרים עשרות חברים, משפחה, מכרים שלי ועוד וכולם מספרים את אותם הדברים: מרגע שהרק"ל החלה לפעול שם באופן סדיר, הוחמרה בעיית הפקקים של הבוקר בפסגת זאב עד שהשבוע נשבר שיא עולמי חדש: בגלי-צה"ל הודיעו באופן רשמי שתושבי הפסגה מתבקשים שלא לצאת מביתם ברכב פרטי בשעת הבוקר (יום רביעי) כי הכל פקוק !!!!!! הרק"ל גורמת לכל זה ומדוע? כי אחד מאותם רמזורים חכמים התקלקל וגרם לכל הכאוס הזה. אז מה? בכל פעם שיתקלקל רמזור חכם - יהיה מצור על הפסגה??? מישהו שתה יותר מדי עראק זחלאווי כאשר תיכנן את המערכת של התח"צ החדשה בירושלים. כנראה ששיכורים יש גם במשרד התחבורה, בעירייה ובעוד מקומות והם מקבלים שכר גבוה כדי לשתות שתייה חריפה מאוד בזמן העבודה - תוך שהם הוגים את מסלולי הקווים.....בושה וחרפה ! הלוואי שיחזירו את המצב של קווי התחבורה בירושלים למצב בשנת 1979. אז היה הכל יעיל ומצויין. בשנים 1979-1982 הרביתי להשתמש בתח"צ למרות שהיה לי רכב פרטי כבר אז, כי התח"צ היתה יעילה - מה שהיא ממש אבל ממש לא כיום והבעיה וחוסר היעילות הולכים ומחריפים מרגע לרגע. ראיתי את מפת הקווים החדשה לאחר הפעימה שתבוא: זו תהיה קטסטרופה נוראית וכישלון מוחץ וייאלצו לשנות את התיכנון ברוב הקווים. מי קיבינימאט הגה את המסלולים הלא יעילים? ישבו על זה באיזה פאב בלילה???
 

subatoi

New member
שיא החציפות
בירושלים מחכים 5 שעות להנפקת רב קו של אגד. סטודנטים מפגינים נגד. יש מיליון שאלות ואי בהירויות בנוגע לרב הקו של הסטודנטים. באתר של אגד מפורסם שהטלפון היעודי של רב קו פתוח למענה טלפוני, עד השעה 15:00. בפועל - הם טוענים שהמוקד סגור ואין עם מי לדבר. עכשיו אני בהמתנה לאגד הכללי, עם זמן המתנה מטורף. ממש לא אכפת להם, כנראה!!!
קצת עצוב שעבדו עלינו שוב.
יצאו בהכרזות והרבה טררם על 50% הנחה לסטודנטים, ומסתבר שזה רק לאגד, וזה רק למי שיש לו חופשי-סמסטריאלי/שנתי. ומה אם לא משתלם לי לקנות כרטיס כזה, לא מגיע לי 50%? מה אם אני גר במרכז ולומד בבאר שבע, לא מגיע לי 50% הנחה? ולמה זה רק לאגד ולא לכל החברות? ובקשר לביזיון המתואר בירושלים, עצוב שלא למדו מהחלת הרפורמה בגוש דן והעומס המטורף שהיה. אני יכול לומר שאתמול בצהריים בראשל"צ (מרכז) עמדות ההנפקה היו כמעט ריקות.
 

tzvika pick

New member
שיא החציפות
בירושלים מחכים 5 שעות להנפקת רב קו של אגד. סטודנטים מפגינים נגד. יש מיליון שאלות ואי בהירויות בנוגע לרב הקו של הסטודנטים. באתר של אגד מפורסם שהטלפון היעודי של רב קו פתוח למענה טלפוני, עד השעה 15:00. בפועל - הם טוענים שהמוקד סגור ואין עם מי לדבר. עכשיו אני בהמתנה לאגד הכללי, עם זמן המתנה מטורף. ממש לא אכפת להם, כנראה!!!
מעניין למה בירושליים יש תור גדול כל כך...
השבוע הנפקתי חופשי-סטודנטים-סימסטר א' בעמדה שברחוב קרניצי ברמת-גן. לא היה בכלל תור, תוך 10 דקות הייתי בחוץ. אולי שווה לנסוע מירושליים לרמת-גן, להנפיק ולחזור לירושליים. נראה לי שזה יהיה מהיר יותר
 

logan

New member
מעניין למה בירושליים יש תור גדול כל כך...
השבוע הנפקתי חופשי-סטודנטים-סימסטר א' בעמדה שברחוב קרניצי ברמת-גן. לא היה בכלל תור, תוך 10 דקות הייתי בחוץ. אולי שווה לנסוע מירושליים לרמת-גן, להנפיק ולחזור לירושליים. נראה לי שזה יהיה מהיר יותר
האופטימיסט נגד הפסימיסטים
ביום שני השבוע יצאתי מדירתו של אבי ברמת בית הכרם בשעה 9.25 בבוקר. כעבור שבע דקות עליתי על קו 50 שהסיע אותי לכיכר דניה הנסיעה נמשכה עשר דקות. בכיכר דניה חיכיתי עשר דקות לרכבת הקלה - עליתי עליה ותוך חמש עשרה דקות הייתי בצומת קינג ג'ורג יפו. סיכום - 42 דקות מיציאה מהבית ועד להגעה היעד. די סביר. מבחינתי הרק"ל היא שיפור עצום, במקום שאתקע בתוך אוטובוס מרמת בית הכרם בפקקי הבוקר העצומים בשדרות הרצל (ניסיתי את זה לפני כחודש וראיתי שלוש רכבות קלות חולפות על פני) ואצטרך להחליף אוטובוס בבנייני האומה ולהיגרר בפקקי אגריפס אני מעדיף אותה בבירור ועוד דוגמא: באופן די קבוע אני נוסע בימי ראשון וחמישי מרמת בית הכרם לקטמון הישנה וחזרה. הנסיעה בשני אוטובוסים (5 לכיוון תלפיות עד לצומת פת ומשם 4 לקטמון הישנה) לוקחת לי בין חמישים דקות לשעה לכל כיוון כולל ההמתנות בתחנות. גם זה די סביר. כמי שמשתמש בתחבורה הציבורית בירושלים כבר יותר מארבעים שנה (אין לי רשיון נהיגה) אני מוצא שהתחבורה הציבורית בעיר סבירה למדי גם כיום. בלילות ובסופי שבוע קיימות בעיות, אבל בשעות האלו היו בעיות מאז ומתמיד ובשל אופיה של העיר לא תהיה בה תחבורה ציבורית בשבת. נכון שהייתי רוצה שתדירות הרכבת הקלה תהיה אחת לחמש דקות - ואני מקווה שנגיע לכך. נכון שהייתי רוצה שתדירותו של כל קו אוטובוס תהיה אחת לעשר דקות, אבל כמי שבילה בעשורים האחרונים לא מעט בלונדון ובערי גרמניה אני מודע לכך שגם שם תדירות קווי האוטובוס אינה מספקת בחלק מהמקרים. רק ששם יש מערכת מושלמת הכוללת לצד אוטובוסים גם רכבות קלות, רכבות תחתיות ורכבות פרבריות. תשתית שכמעט אינה קיימת בישראל. ירושלים משתפרת מבחינת תחבורה - רכבת קלה וקווים המזינים אותה, אוטובוסים רבי קיבולת בנתיבי תחבורה ציבורית (חלקיים, אני יודע) המוליכים מגילה ומהר חומה ומרמות, גבעת שאול והר נוף. כתושב ותיק מאוד בעיר (45 שנה) אני מצפה שעד סוף העשור עם השלמת קווי הרכבת הקלה לחיבור הקמפוסים, לנווה יעקב, לקריית יובל, קרית מנחם והדסה - היא תשתפר עוד יותר.
 

easylivin

New member
האופטימיסט נגד הפסימיסטים
ביום שני השבוע יצאתי מדירתו של אבי ברמת בית הכרם בשעה 9.25 בבוקר. כעבור שבע דקות עליתי על קו 50 שהסיע אותי לכיכר דניה הנסיעה נמשכה עשר דקות. בכיכר דניה חיכיתי עשר דקות לרכבת הקלה - עליתי עליה ותוך חמש עשרה דקות הייתי בצומת קינג ג'ורג יפו. סיכום - 42 דקות מיציאה מהבית ועד להגעה היעד. די סביר. מבחינתי הרק"ל היא שיפור עצום, במקום שאתקע בתוך אוטובוס מרמת בית הכרם בפקקי הבוקר העצומים בשדרות הרצל (ניסיתי את זה לפני כחודש וראיתי שלוש רכבות קלות חולפות על פני) ואצטרך להחליף אוטובוס בבנייני האומה ולהיגרר בפקקי אגריפס אני מעדיף אותה בבירור ועוד דוגמא: באופן די קבוע אני נוסע בימי ראשון וחמישי מרמת בית הכרם לקטמון הישנה וחזרה. הנסיעה בשני אוטובוסים (5 לכיוון תלפיות עד לצומת פת ומשם 4 לקטמון הישנה) לוקחת לי בין חמישים דקות לשעה לכל כיוון כולל ההמתנות בתחנות. גם זה די סביר. כמי שמשתמש בתחבורה הציבורית בירושלים כבר יותר מארבעים שנה (אין לי רשיון נהיגה) אני מוצא שהתחבורה הציבורית בעיר סבירה למדי גם כיום. בלילות ובסופי שבוע קיימות בעיות, אבל בשעות האלו היו בעיות מאז ומתמיד ובשל אופיה של העיר לא תהיה בה תחבורה ציבורית בשבת. נכון שהייתי רוצה שתדירות הרכבת הקלה תהיה אחת לחמש דקות - ואני מקווה שנגיע לכך. נכון שהייתי רוצה שתדירותו של כל קו אוטובוס תהיה אחת לעשר דקות, אבל כמי שבילה בעשורים האחרונים לא מעט בלונדון ובערי גרמניה אני מודע לכך שגם שם תדירות קווי האוטובוס אינה מספקת בחלק מהמקרים. רק ששם יש מערכת מושלמת הכוללת לצד אוטובוסים גם רכבות קלות, רכבות תחתיות ורכבות פרבריות. תשתית שכמעט אינה קיימת בישראל. ירושלים משתפרת מבחינת תחבורה - רכבת קלה וקווים המזינים אותה, אוטובוסים רבי קיבולת בנתיבי תחבורה ציבורית (חלקיים, אני יודע) המוליכים מגילה ומהר חומה ומרמות, גבעת שאול והר נוף. כתושב ותיק מאוד בעיר (45 שנה) אני מצפה שעד סוף העשור עם השלמת קווי הרכבת הקלה לחיבור הקמפוסים, לנווה יעקב, לקריית יובל, קרית מנחם והדסה - היא תשתפר עוד יותר.
כיף לראות מישהו שחושב שלא הכל שחור.
זה נהיה כבר מחזה די נדיר בפורום. רוב הביקורת כאן מיואשת, ונוטה לקטול ולבטל את הכל אפילו מבלי להיכנס לפרטים ולנמק. טוב שמישהו יודע לתאר ולפרט את הדברים הטובים, שבכל זאת קורים אצלנו מדי פעם.
 
האופטימיסט נגד הפסימיסטים
ביום שני השבוע יצאתי מדירתו של אבי ברמת בית הכרם בשעה 9.25 בבוקר. כעבור שבע דקות עליתי על קו 50 שהסיע אותי לכיכר דניה הנסיעה נמשכה עשר דקות. בכיכר דניה חיכיתי עשר דקות לרכבת הקלה - עליתי עליה ותוך חמש עשרה דקות הייתי בצומת קינג ג'ורג יפו. סיכום - 42 דקות מיציאה מהבית ועד להגעה היעד. די סביר. מבחינתי הרק"ל היא שיפור עצום, במקום שאתקע בתוך אוטובוס מרמת בית הכרם בפקקי הבוקר העצומים בשדרות הרצל (ניסיתי את זה לפני כחודש וראיתי שלוש רכבות קלות חולפות על פני) ואצטרך להחליף אוטובוס בבנייני האומה ולהיגרר בפקקי אגריפס אני מעדיף אותה בבירור ועוד דוגמא: באופן די קבוע אני נוסע בימי ראשון וחמישי מרמת בית הכרם לקטמון הישנה וחזרה. הנסיעה בשני אוטובוסים (5 לכיוון תלפיות עד לצומת פת ומשם 4 לקטמון הישנה) לוקחת לי בין חמישים דקות לשעה לכל כיוון כולל ההמתנות בתחנות. גם זה די סביר. כמי שמשתמש בתחבורה הציבורית בירושלים כבר יותר מארבעים שנה (אין לי רשיון נהיגה) אני מוצא שהתחבורה הציבורית בעיר סבירה למדי גם כיום. בלילות ובסופי שבוע קיימות בעיות, אבל בשעות האלו היו בעיות מאז ומתמיד ובשל אופיה של העיר לא תהיה בה תחבורה ציבורית בשבת. נכון שהייתי רוצה שתדירות הרכבת הקלה תהיה אחת לחמש דקות - ואני מקווה שנגיע לכך. נכון שהייתי רוצה שתדירותו של כל קו אוטובוס תהיה אחת לעשר דקות, אבל כמי שבילה בעשורים האחרונים לא מעט בלונדון ובערי גרמניה אני מודע לכך שגם שם תדירות קווי האוטובוס אינה מספקת בחלק מהמקרים. רק ששם יש מערכת מושלמת הכוללת לצד אוטובוסים גם רכבות קלות, רכבות תחתיות ורכבות פרבריות. תשתית שכמעט אינה קיימת בישראל. ירושלים משתפרת מבחינת תחבורה - רכבת קלה וקווים המזינים אותה, אוטובוסים רבי קיבולת בנתיבי תחבורה ציבורית (חלקיים, אני יודע) המוליכים מגילה ומהר חומה ומרמות, גבעת שאול והר נוף. כתושב ותיק מאוד בעיר (45 שנה) אני מצפה שעד סוף העשור עם השלמת קווי הרכבת הקלה לחיבור הקמפוסים, לנווה יעקב, לקריית יובל, קרית מנחם והדסה - היא תשתפר עוד יותר.
מסכים עם כל מילה!
 

amit1270

New member
האופטימיסט נגד הפסימיסטים
ביום שני השבוע יצאתי מדירתו של אבי ברמת בית הכרם בשעה 9.25 בבוקר. כעבור שבע דקות עליתי על קו 50 שהסיע אותי לכיכר דניה הנסיעה נמשכה עשר דקות. בכיכר דניה חיכיתי עשר דקות לרכבת הקלה - עליתי עליה ותוך חמש עשרה דקות הייתי בצומת קינג ג'ורג יפו. סיכום - 42 דקות מיציאה מהבית ועד להגעה היעד. די סביר. מבחינתי הרק"ל היא שיפור עצום, במקום שאתקע בתוך אוטובוס מרמת בית הכרם בפקקי הבוקר העצומים בשדרות הרצל (ניסיתי את זה לפני כחודש וראיתי שלוש רכבות קלות חולפות על פני) ואצטרך להחליף אוטובוס בבנייני האומה ולהיגרר בפקקי אגריפס אני מעדיף אותה בבירור ועוד דוגמא: באופן די קבוע אני נוסע בימי ראשון וחמישי מרמת בית הכרם לקטמון הישנה וחזרה. הנסיעה בשני אוטובוסים (5 לכיוון תלפיות עד לצומת פת ומשם 4 לקטמון הישנה) לוקחת לי בין חמישים דקות לשעה לכל כיוון כולל ההמתנות בתחנות. גם זה די סביר. כמי שמשתמש בתחבורה הציבורית בירושלים כבר יותר מארבעים שנה (אין לי רשיון נהיגה) אני מוצא שהתחבורה הציבורית בעיר סבירה למדי גם כיום. בלילות ובסופי שבוע קיימות בעיות, אבל בשעות האלו היו בעיות מאז ומתמיד ובשל אופיה של העיר לא תהיה בה תחבורה ציבורית בשבת. נכון שהייתי רוצה שתדירות הרכבת הקלה תהיה אחת לחמש דקות - ואני מקווה שנגיע לכך. נכון שהייתי רוצה שתדירותו של כל קו אוטובוס תהיה אחת לעשר דקות, אבל כמי שבילה בעשורים האחרונים לא מעט בלונדון ובערי גרמניה אני מודע לכך שגם שם תדירות קווי האוטובוס אינה מספקת בחלק מהמקרים. רק ששם יש מערכת מושלמת הכוללת לצד אוטובוסים גם רכבות קלות, רכבות תחתיות ורכבות פרבריות. תשתית שכמעט אינה קיימת בישראל. ירושלים משתפרת מבחינת תחבורה - רכבת קלה וקווים המזינים אותה, אוטובוסים רבי קיבולת בנתיבי תחבורה ציבורית (חלקיים, אני יודע) המוליכים מגילה ומהר חומה ומרמות, גבעת שאול והר נוף. כתושב ותיק מאוד בעיר (45 שנה) אני מצפה שעד סוף העשור עם השלמת קווי הרכבת הקלה לחיבור הקמפוסים, לנווה יעקב, לקריית יובל, קרית מנחם והדסה - היא תשתפר עוד יותר.
וחשוב לזכור שאנחנו נמצאים בתקופת ביניים
שלאחריה צפוי שיפור משמעותי בתח"צ בירושלים. זה ייקח זמן, וסביר להניח שלא הכול יהיה מושלם, אבל זה בהחלט יהיה שיפור.
 
האופטימיסט נגד הפסימיסטים
ביום שני השבוע יצאתי מדירתו של אבי ברמת בית הכרם בשעה 9.25 בבוקר. כעבור שבע דקות עליתי על קו 50 שהסיע אותי לכיכר דניה הנסיעה נמשכה עשר דקות. בכיכר דניה חיכיתי עשר דקות לרכבת הקלה - עליתי עליה ותוך חמש עשרה דקות הייתי בצומת קינג ג'ורג יפו. סיכום - 42 דקות מיציאה מהבית ועד להגעה היעד. די סביר. מבחינתי הרק"ל היא שיפור עצום, במקום שאתקע בתוך אוטובוס מרמת בית הכרם בפקקי הבוקר העצומים בשדרות הרצל (ניסיתי את זה לפני כחודש וראיתי שלוש רכבות קלות חולפות על פני) ואצטרך להחליף אוטובוס בבנייני האומה ולהיגרר בפקקי אגריפס אני מעדיף אותה בבירור ועוד דוגמא: באופן די קבוע אני נוסע בימי ראשון וחמישי מרמת בית הכרם לקטמון הישנה וחזרה. הנסיעה בשני אוטובוסים (5 לכיוון תלפיות עד לצומת פת ומשם 4 לקטמון הישנה) לוקחת לי בין חמישים דקות לשעה לכל כיוון כולל ההמתנות בתחנות. גם זה די סביר. כמי שמשתמש בתחבורה הציבורית בירושלים כבר יותר מארבעים שנה (אין לי רשיון נהיגה) אני מוצא שהתחבורה הציבורית בעיר סבירה למדי גם כיום. בלילות ובסופי שבוע קיימות בעיות, אבל בשעות האלו היו בעיות מאז ומתמיד ובשל אופיה של העיר לא תהיה בה תחבורה ציבורית בשבת. נכון שהייתי רוצה שתדירות הרכבת הקלה תהיה אחת לחמש דקות - ואני מקווה שנגיע לכך. נכון שהייתי רוצה שתדירותו של כל קו אוטובוס תהיה אחת לעשר דקות, אבל כמי שבילה בעשורים האחרונים לא מעט בלונדון ובערי גרמניה אני מודע לכך שגם שם תדירות קווי האוטובוס אינה מספקת בחלק מהמקרים. רק ששם יש מערכת מושלמת הכוללת לצד אוטובוסים גם רכבות קלות, רכבות תחתיות ורכבות פרבריות. תשתית שכמעט אינה קיימת בישראל. ירושלים משתפרת מבחינת תחבורה - רכבת קלה וקווים המזינים אותה, אוטובוסים רבי קיבולת בנתיבי תחבורה ציבורית (חלקיים, אני יודע) המוליכים מגילה ומהר חומה ומרמות, גבעת שאול והר נוף. כתושב ותיק מאוד בעיר (45 שנה) אני מצפה שעד סוף העשור עם השלמת קווי הרכבת הקלה לחיבור הקמפוסים, לנווה יעקב, לקריית יובל, קרית מנחם והדסה - היא תשתפר עוד יותר.
ההשוואה היא לא הרק"ל מול אוטובוסים
אלא על כך שמגיעה לנו מערכת מושקעת יותר בצורת רכבת תחתית אמיתית ואז היית מגיע הרבה יותר מהר. אם פתרון המאה ה 19 הוא שיפור אז זה מעיד על התיחסות הממשלה אליך ואלי.
 

logan

New member
ההשוואה היא לא הרק"ל מול אוטובוסים
אלא על כך שמגיעה לנו מערכת מושקעת יותר בצורת רכבת תחתית אמיתית ואז היית מגיע הרבה יותר מהר. אם פתרון המאה ה 19 הוא שיפור אז זה מעיד על התיחסות הממשלה אליך ואלי.
אכן ציינתי שאין כאן מערכת משולבת מושלמת
ואגב גם רכבת תחתית אמיתית היא פתרון תחבורה מהמאה ה-19 (לונדון בין בייקר סטריט לפרינגטון, ניו יורק, ברלין). אני מעריך שבירושלים לא היו יכולים להקים תחתית בשל החשש מגילוי קברים ועצמות שיביאו לחיכוכים בלתי פוסקים עם הקהילה החרדית. משום כך רכבת קלה בשילוב קווים מזינים ונתיבי תח"צ (דרום - דרך חברון, קרן היסוד, מרכז - המלך ג'ורג, שטראוס ועד צפון - כביש רמות) ובהם אוטובוסים רבי קיבלות יוצרים מערכת משולבת ראוייה, אמנם לא מושלמת. ואני חושב שהיה אפשר לשקול בתחילת התכנון בשנות התשעים גם אפשרות של רכבת פרברית כבדה - לפחות ממלחה או מבנייני האומה עד למרכז העיר או עד לתחנת החאן, אבל הרעיון התיאורטי הזה נידון כבר לעייפה מעל דפי הפורום ואין לי מה להוסיף בו.
 
אכן ציינתי שאין כאן מערכת משולבת מושלמת
ואגב גם רכבת תחתית אמיתית היא פתרון תחבורה מהמאה ה-19 (לונדון בין בייקר סטריט לפרינגטון, ניו יורק, ברלין). אני מעריך שבירושלים לא היו יכולים להקים תחתית בשל החשש מגילוי קברים ועצמות שיביאו לחיכוכים בלתי פוסקים עם הקהילה החרדית. משום כך רכבת קלה בשילוב קווים מזינים ונתיבי תח"צ (דרום - דרך חברון, קרן היסוד, מרכז - המלך ג'ורג, שטראוס ועד צפון - כביש רמות) ובהם אוטובוסים רבי קיבלות יוצרים מערכת משולבת ראוייה, אמנם לא מושלמת. ואני חושב שהיה אפשר לשקול בתחילת התכנון בשנות התשעים גם אפשרות של רכבת פרברית כבדה - לפחות ממלחה או מבנייני האומה עד למרכז העיר או עד לתחנת החאן, אבל הרעיון התיאורטי הזה נידון כבר לעייפה מעל דפי הפורום ואין לי מה להוסיף בו.
אז אפשר רכבת עילית
רק לא לשים את כל הביתים במפלס אחד
 

AlanSmith

New member
שיא החציפות
בירושלים מחכים 5 שעות להנפקת רב קו של אגד. סטודנטים מפגינים נגד. יש מיליון שאלות ואי בהירויות בנוגע לרב הקו של הסטודנטים. באתר של אגד מפורסם שהטלפון היעודי של רב קו פתוח למענה טלפוני, עד השעה 15:00. בפועל - הם טוענים שהמוקד סגור ואין עם מי לדבר. עכשיו אני בהמתנה לאגד הכללי, עם זמן המתנה מטורף. ממש לא אכפת להם, כנראה!!!
אם יש לי רב קו של דן, ואני רוצה הנחות של 30%
בחיפה עבור נסיעות בודדות, האם עלי להנפיק רב קו חדש של אגד? או שאני מצהיר לדן שאני סטודנט עם האישורים הרלבנטים ויהיה אפשר להטעין בחיפה חופשי?
 

AlanSmith

New member
אם יש לי רב קו של דן, ואני רוצה הנחות של 30%
בחיפה עבור נסיעות בודדות, האם עלי להנפיק רב קו חדש של אגד? או שאני מצהיר לדן שאני סטודנט עם האישורים הרלבנטים ויהיה אפשר להטעין בחיפה חופשי?
הכוונה להטעין שם כרטיסיה ב 30% הנחה.
 
אם יש לי רב קו של דן, ואני רוצה הנחות של 30%
בחיפה עבור נסיעות בודדות, האם עלי להנפיק רב קו חדש של אגד? או שאני מצהיר לדן שאני סטודנט עם האישורים הרלבנטים ויהיה אפשר להטעין בחיפה חופשי?
בעקרון ברגע שיש לך רב-קו עם פרופיל סטודנט,
פרופיל הסטודנט יזוהה ע"י מכשירי הכירטוס של כל חברות האוטובוסים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה