אל תחשוב שלא הייתי רוצה להשתמש באוטובוס:
פשוט מסלולי הקווים לא יעילים, לא נכונים, לא עשו אותם נכון ומי שעשה אותם או שהיה אידיוט או שלא קיבל מספיק שכר.....אין קו אוטובוס שחוצה את כל בגין ומגיע לשדרות אשכול למשל או לנוה-יעקב או לפסגה. מדוע? מדוע קווי האוטובוס מסורבלים ולא יעילים? מדוע נסיעה בקו 4 או 4א' מרמות-אשכול למלחה, צריכה לקחת יותר משעה באמצע היום וללא פקקים??? מי האידיוט שייסע באוטובוס כזה כאשר הוא יכול לחצות את כל ירושלים ברכב פרטי בדקות ספורות ולאורך כל היום? מדוע אין קו אוטובוס ישיר מגבעת שאול לתלפיות? מדוע אין קו אוטובוס ישיר ממלחה לגבעת שאול??? מפת התח"צ הירושלמית היא ארץ חלם אחת גדולה והיא תהיה עוד יותר הזוייה ומטורפת לאחר הפעימה הבאה ! ורק שתדע ושלא יעבדו עליך בעיניים !!!!! שים-לב: בפסגת זאב גרים עשרות חברים, משפחה, מכרים שלי ועוד וכולם מספרים את אותם הדברים: מרגע שהרק"ל החלה לפעול שם באופן סדיר, הוחמרה בעיית הפקקים של הבוקר בפסגת זאב עד שהשבוע נשבר שיא עולמי חדש: בגלי-צה"ל הודיעו באופן רשמי שתושבי הפסגה מתבקשים שלא לצאת מביתם ברכב פרטי בשעת הבוקר (יום רביעי) כי הכל פקוק !!!!!! הרק"ל גורמת לכל זה ומדוע? כי אחד מאותם רמזורים חכמים התקלקל וגרם לכל הכאוס הזה. אז מה? בכל פעם שיתקלקל רמזור חכם - יהיה מצור על הפסגה??? מישהו שתה יותר מדי עראק זחלאווי כאשר תיכנן את המערכת של התח"צ החדשה בירושלים. כנראה ששיכורים יש גם במשרד התחבורה, בעירייה ובעוד מקומות והם מקבלים שכר גבוה כדי לשתות שתייה חריפה מאוד בזמן העבודה - תוך שהם הוגים את מסלולי הקווים.....בושה וחרפה ! הלוואי שיחזירו את המצב של קווי התחבורה בירושלים למצב בשנת 1979. אז היה הכל יעיל ומצויין. בשנים 1979-1982 הרביתי להשתמש בתח"צ למרות שהיה לי רכב פרטי כבר אז, כי התח"צ היתה יעילה - מה שהיא ממש אבל ממש לא כיום והבעיה וחוסר היעילות הולכים ומחריפים מרגע לרגע. ראיתי את מפת הקווים החדשה לאחר הפעימה שתבוא: זו תהיה קטסטרופה נוראית וכישלון מוחץ וייאלצו לשנות את התיכנון ברוב הקווים. מי קיבינימאט הגה את המסלולים הלא יעילים? ישבו על זה באיזה פאב בלילה???