אף אחד לא השתיק אף אחדלא אותי, את מי שמסכים עם דעתי
התופעה היתה גם בשרשורפלצת וגם בשרשור הנוכחי. גולשים שהסכימו איתי - "זכו" להתקפה.
וגם אם היה נסיון כזה התנגדתי לו וכתבתי על כך. אני חושב שההסבר הרבה יותר פשוט - אנשים פשוט התעייפו.
אף אחד לא השתיק אף אחדלא אותי, את מי שמסכים עם דעתי
התופעה היתה גם בשרשורפלצת וגם בשרשור הנוכחי. גולשים שהסכימו איתי - "זכו" להתקפה.
התעייפו ממה?אף אחד לא השתיק אף אחד
וגם אם היה נסיון כזה התנגדתי לו וכתבתי על כך. אני חושב שההסבר הרבה יותר פשוט - אנשים פשוט התעייפו.
*ף=,אני דווקא ראיתי את המילה "דמגוג" על הטיותיה
בהודעות שלך לא פחות מבהודעותיו של אריק. גם בהתנשאות וזלזול יצא לי להיתקל אצלך פה ושם. ועל זה בדיוק בני כתב. אז בנושא "מהות הפורום" אריק טעה קצתף ביג דילף אבל לצערי אתה רואה רק את הדבשת של האחר ולא מבין כמה הדברים שלך והצורה (והכמות!) שבה הם נאמרים יכולים לפגוע ולהרחיק אנשים טובים מכאן, ולא משנה מי צודק. אני מקווה שתפנים את המסר הזה לטובת הפורום. אני מעריך מאוד את דעותיך ואת תרומתך לפורום, אבל חשוב לי שתשקול גם את הצורה שבה הדברים נאמרים ואת ההשלכות. חבל שוויכוח ענייני גולש להאשמות ולהטחת רפש הדדית.
נראה לי שהגבת לאדם הלא נכוןאתה יודע מה מרגיז אותי?
הכינויים שלך, כמו דמגוגיה וכו'. אנשים ניסו להסביר לך על מהותו של הפורום וגם עניינית על הרכבת. משקיעים בתשובות ואתה בשלך. זה בסדר ולגיטימי (אנחנו בפורום...) אבל השתדל להמנע בבקשה בתגובות מתנשאות ומזלזלות.
לא, הם לא חושבים אחרת ממנוועל סמך מה אתה חושב כך?
אנשי נת"ע למשל חושבים אחרת ממך, וגם יש להם קייס כבד...
נת"ע היא חברה שכנראה פועלת בעיקר מתוך אילוציםלא, הם לא חושבים אחרת ממנו
ולמעשה לא ניתן לדעת מה הם חושבים כי הם שותקים כבר 8 שנים. לגבי כובד הקייס שלהם - אין לך ולא לי מושג אם הוא כבד או קל או לא קיים, וזאת מסיבה הפשוטה שהקייס הזה מעולם לא הוצג לציבור - וכל מה שיש ב-8 השנים האחרונות הם דיונים "סודיים" על מימון. טענות לגופו של עניין לא הוצגו מעולם. אולי לדעתך זה מצב בריא ותקין - לדעתי זה פשע.
על זה אני מסכים עמך בהחלטלא, הם לא חושבים אחרת ממנו
ולמעשה לא ניתן לדעת מה הם חושבים כי הם שותקים כבר 8 שנים. לגבי כובד הקייס שלהם - אין לך ולא לי מושג אם הוא כבד או קל או לא קיים, וזאת מסיבה הפשוטה שהקייס הזה מעולם לא הוצג לציבור - וכל מה שיש ב-8 השנים האחרונות הם דיונים "סודיים" על מימון. טענות לגופו של עניין לא הוצגו מעולם. אולי לדעתך זה מצב בריא ותקין - לדעתי זה פשע.
בטח שהיא תשתנה-הרכבת צריכה להיות עילית אלא אם אין מקום פיסי.
הרי הקיבולת של הקו האדום והירוק לא תשתנה אם היא עילית או תחתית. לרכבת עילית יש נגישות גבוהה יותר , ביטחון אישי (מאוחר בלילה) רב יותר והיא מקטינה את הקיבולת לרכב, ברחוב איבן גבירול יש מקום פיסי לרכבת במקום הכביש לכן עדיף לבנות אותה עילית, בין צומת מעריב לתחנה המרכזית אין מקום לקו ישר ומהיר, ולכן רצוי לבנות שם רכבת מתחת לפני הקרקע.
כתבתי שהקיבולת לא תשתנהבטח שהיא תשתנה-
רכבת עילית מוגבלת ע"י רמזורים והפרעות אחרות, לכן מהירות הנסיעה הממוצעת שלה תהיה בהכרח נמוכה יותר מאשר המהירות של רכבת תחתית, ולכן הקיבולת תהיה נמוכה יותר. כשמחליטים בין רכבת עילית לתחתית, צריך להתחשב בשני פרמטרים: 1. מספר הנוסעים שאמורים להשתמש ברכבת- כמה שמספר המשתמשים גבוה יותר, כך הנטייה תהיה יותר לכיוון קו תחתי 2. ההשפעה של תוואי עילי על כלי הרכב והשפעה של כלי הרכב על התוואי העילי- ככל שמדובר בתוואי יותר עמוס ומסובך, ככה הרכבת תפריע יותר לכלי הרכב וכלי הרכב יפריעו יותר לרכבת.
זה גם יכול להיות סוג שונהכתבתי שהקיבולת לא תשתנה
קרי- זה לא סוג שונה של רכבת אלא רכבת קלה העוברת מעל או מתחת לקרקע. מסכים עם הנימוקים שלך.
טוב לדעתזה גם יכול להיות סוג שונה
אם כל הקו תחתי, אז הקיבולת בוודאות גבוהה יותר. אם חלק מהקו תחתי, אז אפשר להעביר בחלק התחתי מערכים ארוכים יותר (כפולים ומשולשים) ובתדירות של כל 90 שניות. כך מתוכנן בקטע של הקו האדום מגהה עד מבואות יפו.
באופן בסיסי אתה צודקטוב לדעת
חשבתי שקו שחלקו עילי וחלקו תחתי יש לו את אותה קיבולת של קו עילי.
הרכבת צריכה להיות עילית אלא אם אין מקום פיסי.ועל סמך מה אתה חושב כך?
אנשי נת"ע למשל חושבים אחרת ממך, וגם יש להם קייס כבד...
לא, היא לאהרכבת צריכה להיות עילית אלא אם אין מקום פיסי.
הרי הקיבולת של הקו האדום והירוק לא תשתנה אם היא עילית או תחתית. לרכבת עילית יש נגישות גבוהה יותר , ביטחון אישי (מאוחר בלילה) רב יותר והיא מקטינה את הקיבולת לרכב, ברחוב איבן גבירול יש מקום פיסי לרכבת במקום הכביש לכן עדיף לבנות אותה עילית, בין צומת מעריב לתחנה המרכזית אין מקום לקו ישר ומהיר, ולכן רצוי לבנות שם רכבת מתחת לפני הקרקע.
הקטע התחתי שבין צומת מעריך לשד' הר ציוןלא, היא לא
היא צריכה להיות עילית בקטעים הפחות עמוסים ותחתית בקטעים העמוסים. כך אפשר יהיה לשלב בין הרק"ל לשאר אמצעי התחבורה (פרטית וציבורית?) מבלי ליצור נזק שגדול מהתועלת שבהפעלת קו הרק"ל. בערים שבהם קיימת רכבת תחתית מטרופולינית, רבים מאד מהקווים עוברים מתחת לרחובות רחבים פי כמה וכמה מאבן גבירול, למרות שיש ים של מקום להעבירם כקווים עיליים (ע"ע ניו יורק, לונדון, טוקיו, פריס). לא הבנתי מאיפה הבאת שקו עילי בטוח יותר. בקת"ב שייזרק על קו הרק"ל העילי בשועפט - קשה הרבה יותר לזרוק על קו תחתי. קו עילי חשוף יותר לפיגועים. נוסעים הממתינים לקו עילי בלילה חשופים הרבה יותר להטרדות ותקיפות מאשר נוסעים הממתינים בתחנה תת קרקעית שבכניסתה מאבטח, והיא מטבע הדברים מבנה סגור, בעוד שתחנה עילית פתוחה לכל דכפין. גם לגבי הסייפא אתה טועה. יש ים של מקום לקו עילי בין צומת מעריב לתחנה המרכזית. דרך בגין רחבה יותר מאבן גבירול. גם הרחוב שמחבר את בגין להר ציון מאפשר העברת קו רק"ל, ואם צריך להרחיבו - יש לצדו שטח פתוח שהיה פעם התחנה הישנה. ההוצאה על הרחבת הרחוב על חשבון השטח הפתוח היא פחות מעשירית מההוצאה על שינוי דרסטי בצומת מעריב כדי ליצור ירידה אל מתחת לפני הקרקע. לא בטוח שזה בכלל ישים הנדסית עם הרחובות כפי שהם, ייתכן שתיאלץ לחסום רחובות לחלוטין - והנה עוד מחיר גבוה שאתה משלם כדי לללכת בדרך המטומטמת של האוצר.
אין מקום באבן גבירולהרכבת צריכה להיות עילית אלא אם אין מקום פיסי.
הרי הקיבולת של הקו האדום והירוק לא תשתנה אם היא עילית או תחתית. לרכבת עילית יש נגישות גבוהה יותר , ביטחון אישי (מאוחר בלילה) רב יותר והיא מקטינה את הקיבולת לרכב, ברחוב איבן גבירול יש מקום פיסי לרכבת במקום הכביש לכן עדיף לבנות אותה עילית, בין צומת מעריב לתחנה המרכזית אין מקום לקו ישר ומהיר, ולכן רצוי לבנות שם רכבת מתחת לפני הקרקע.
אין "פחות משניים"אין מקום באבן גבירול
יש שלושה נתיבים לכל כיוון והם עמוסים מהבוקר עד הערב. אם תפקיע נתיב לכל כיוון לטובת רק"ל, ישארו לך פחות משניים למכוניות ואוטובוסים, כי הנתיב של הרק"ל תופס יותר מקום. (הפרדה פיזית, תחנות וכו'). נפח התנועה שם הרבה יותר מדי גדול בשביל זה. וזה אפילו בלי לקחת בחשבון את העומסים בכבישי האורך שחוצים את אבן גבירול ושפקקי התנועה שם יוחמרו בגלל העדיפות שתקבל הרק"ל.
אין מאיפה להוריד מהמדרכותאין "פחות משניים"
יש שניים או אחד. במקרה הכי גרוע מורידים מהמדרכות.
זה בסדר. מסלול רק"ל לא רחב יותר ממסלול רגילאין מאיפה להוריד מהמדרכות
גם ככה אנשים הולכים על "נתיב האופניים" המטופש שיש שם.
אבל אתה צריך לשים הפרדה פיזיתזה בסדר. מסלול רק"ל לא רחב יותר ממסלול רגיל
אולי אפילו פחות (לא בדקתי) כי לרק"ל אין חופש תנועה לצדדים.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.