כל ועידת משקיעים רבעונית של ה-WWE היא עם חדשות מעניינות, המון מידע על מצב תזרימי ההכנסות, המון הצדקות מצחיקות והטעיות מסוימות, ולפעמים מסגירות. הוועידה שכיסתה את נובמבר-ינואר המוצלחים, הרבעון השלישי ב-2005-06, הייתה יותר מעניינת בגלל מה שלא נאמר, יותר ממה שנאמר. הרבעון הצליח ממש מכמה סיבות. הרווח שמניע את הארגון זה העלייה במרצ'נדייז, בעיקר במכירות DVD, והעסקים הבין לאומיים. מה הדבר הראשי שמדברים עליו בנושא ההצלחה האחרונה? המעבר ל-USA. בואו נחשוב על זה לרגע. ה-WWE עברו מספייק ל-USA ב-3 באוקטובר. בחודשים אוקטובר, נובמבר ודצמבר, הרייטינג היה זהה כמו התקופה המקבילה בספייק שנה קודם. למען האמת, הייתה עלייה מסוימת אם מדברים על שתי התוכניות החשובות- הבכורה עם הכוכבים, והתוכנית יום אחרי המוות של אדי גאררו. אם מוציאים אותן, הירידה קטנה. בכל אופן השינוי הוא זניח. אין ספק שבינואר ותחילת פברואר RAW הייתה בשיא של ארבע שנים. או שצריך להאמין שאחרי שלושה חודשים באוויר, USA נטוורק נתנה ל-WWE מיליון צופים חדשים כל שבוע, או שמה שהגיוני יותר זה שהסטוריליינים והמתאבקים פתאום עבדו, בהתחשב בזה שהתוכניות שנבנו סביב אדג' וליטה מול ריק פלייר וג'ון סינה אחרי הזכייה בניו ייר'ס רבולושן ועד הקרב מול סינה עם מיק פולי כשופט הצליחו במיוחד. כשהתוכניות לא נבנו יותר סביב אדג' כדמות ראשית, הרייטינג ירד מיד לרמות רגילות בפברואר. העובדה שקהל ההאוס שואוז בינואר גם עלה בהשוואה לחודשים הקודמים רומז את זה, אבל דפוסים עונתיים הם חלק מזה. ינואר-מרץ הם החודשים הכי חזקים של WWE אצל הקהל בארה"ב בגלל העניין והבנייה לרסלמניה. והצמיחה הבין לאומית, המרצ'נדייז באיטליה ובבריטניה בחג המולד ו-19 האוס שואוז שהכניסו 8.36 מיליון דולר לא קשורות להחלפת רשת. מתמיד היה מדובר בעסק שמונע מכוכבים, וה-WWE רוצים שתאמין שהכוכבים הם כלום והשיווק הוא מה שחשוב. במציאות זה תמיד היה ותמיד יהיה שניהם. ב-45 דקות, הם רק דיברו על קיין וסינה לגבי הסרטים שלהם, לא קרבות, ועל סטייסי קיבלר. קיבלר הוזכרה בידי מישהו חיצוני, ששאל אם עכשיו שהיא כוכבת גדולה היא תגיע לאנגלים גדולים. התגובה הלא מתחייבת הייתה שהיא נעלמה לקצת זמן ויצטרכו לכתוב אותה מחדש, ושיבחו אותה כי ייצגה את הארגון וניסו לקחת קרדיט על זה שתמכו בה באתר ואמרו שמקווים שיעשו איתה עסקים אחרי שהחוזה שלה יפוג. השם של אדי לא הוזכר, כצפוי לאחר הנחיות מהארגון. הסיבה שאמרו אז הייתה שזה יגרום לו להיראות כמו סחורה, אבל כשדיברו על כמות הסרטונים שצפו בהם באתר, העלייה בגלישה ובמרצ'נדייז מהרשת, שלא לדבר על השיאים, זה בא לאחר המוות של אדי. מכיוון שמישהו צריך להגיד את זה, צריך לתקן משהו אחד- תודה לאדג' שהיה היל מספיק מכניס כסף ורייטינג כדי ליצור שינוי אמיתי. וגם לא דיברו לגבי זה שהיט ווילוסיטי ירדו מהטלוויזיה ולכן צופים בהם באינטרנט. האמת היא שזה מגדיל את הכניסות לאתר, אבל זה מגיע לפחות צופים ממה שהגיעו בטלוויזיה, וזה לא מביא קהל חדש.
כשדיברו על רסלמניה, המנכ"ל, מייק סליק, שדיבר כי לינדה מקמהן חלתה בגרון ולכן לא דיברה, אמר שישברו את כל השיאים של רסלמניה, ויגיעו ל-1.05 מיליון הזמנות. למה? שיווק, יותר רכישות בין לאומיות וחשיפה בסאטרדיי נייט'ס מיין איבנט ב-NBC. בעיקר השני- בשנה שעברה הם השיגו 150,000 רכישות לרסלמניה, יותר מהמספר של הצופים ב-RAW וסמאקדאון. רסלמניה היא שם בפני עצמה, אבל אם ישברו שיאים, זה יהיה בגלל הקרבות, או שבין אם יהיו באירוע או לא, ירכשו אותו כי יאמינו שברט הארט ו/או האלק הוגאן וסטיב אוסטין יגיעו. מסתבר שאטרקציה לא טובה ברסלמניה, כמו ב-13 וב-19, לא תצליח רק בגלל שזאת רסלמניה. אבל בחצי השנה האחרונה, בגלל שיווק בין לאומי, ההצלחה והכישלון כבר לא תלויים בביירייטס או בהאוס שואוז בין לאומיים, אלא בשיווק כוכבים ומותג. סמאקדאון מול RAW לשנת 2006 השיג 2.5 מיליון הזמנות, ואמנם הרוב הולך לסוני איתה WWE קשורים לעוד שנה, אבל הם הרוויחו בין 10-12% מזה. צריך כוכבים שיניעו את המוצר, ולמרות הבוז, ג'ון סינה ממש עוזר לארגון עם כל המכירות. אז הארגון הכניס ברבעון 103,042,000 דולר, והרוויח אחרי מס 13,599,000. זה יותר מרשים ממה שנראה, כי הם סגרו את הרבעון ב-27 בינואר, והרויאל ראמבל שהרוויח להם מיליונים התרחש אחרי. שוב, הרווח לא כיסה את ה-16.8 מיליון דיבידנדים, מתוכם 11.3 מיליון לווינס מקמהן כבעלים עם רוב. וול סטריט שמחו כי זה והעלייה בשוק, וה-WWE תלויים בשוק, גרמו למניה להגיע ל-16 דולר לראשונה מזה שנים והיא עלתה לשיא של שנים. זה אומר שעל הנייר המניה של וינס שווה 750 מיליון, שיא מזה שנים, והוא שוב בסביבות מעמד מיליארדר. המניה במחיר נמוך מדי שנים, ומצפים שהמחיר יהיה 18 דולר בקרוב. אז אולי נתבדח בפעם האחרונה- האלק הוגאן הפך אותו למולטי מיליונר, סטיב אוסטין ורוק הפכו אותו למיליארדר, וטריפל אייץ' וסטפני הפכו אותו שוב למולטי מיליונר.
ההכנסות עלו הרבה והרווחים קצת מהרבעון הקודם של ספטמבר-נובמבר, שהכנייס 88,933,000 והרוויח 11,676,000. ההבדל מרשים משנראה, כי הם היו לראשונה ב-USA, אז הייתה ירידה של 8 מיליון ממכירות פרסומות. ברבעון האחרון, בלי המכירות בספייק ו-3.4 מיליון מהתביעות עם מארוול ועם ג'ים בל שהיה סגן הנשיא וגנב כסף מ-THQ להשגת זיכיון משחקי וידאו, הם לא ממש הרוויחו הרבה. בלי אלו, הם עדיין העלו רווחים. בנוסף היו ארבעה אירועים הרבעון, ובגלל חג המולד, הם הצליחו במרצ'נדייז, למרות שבלי קשר הייתה עלייה גדולה. הרבעון הבא יהיה גדול יותר, כי הוא עם רסלמניה, והשנה גם הראמבל יהיה חלק. בהשוואה לרבעון האחרון, האירועים עלו, כי היו ארבעה ולא שלושה, שום דבר לא התקרב לסאמרסלאם. ברבעון הקודם, אנפורגיבן ונו מרסי לא הצליחו וסאמרסלאם כן, ויחד 1,290,200 רכישות, כולל רכישות מאוחרות מאירועים קודמים. הרבעון הם השיגו 1,363,000, שזה אומר 215,000 לטאבו טיוזדיי, מתוכם 138,000 בארה"ב, בגלל החזרה של מיק פולי וגם של סטיב אוסטין שלא קרתה, 375,000 לסרבייבור סירייס שמתוכם 240,000 בארה"ב, 280,000 לארמגדון מתוכם 179,000 בארה"ב, ו-292,000 לניו ייר'ס רבולושן, 187,000 בארה"ב, ועוד 201,000 רכישות מאוחרות מתוכם 101,000 לסאמרסלאם. אלו מספרים מוקדמים שיעלו בחודשים הבאים, אבל הרכישות בצפון אמריקה היו נוראיות לפני שנתיים, ואז עוד חשבו שזה שפל.
הם מרוויחים בכל מופע. טאבו טיוזדיי, עם ביירייט שפל, הרוויח 1.6 מיליון דולר, מתוך 3.2 מיליון הכנסות- זה 900,000 אחרי מס. אם זה השפל של מופע סוג ב', הם צריכים 108,000 רכישות, אז הם לא יפסידו כסף גם על אירוע כושל, והם לא יקצצו למרות שהרוויחו בארה"ב יותר על 12 אירועים במקום 16. ברור שהעלייה גרמה לכך שהמון אנשים מדלגים על אירועים, אלא אם יש קרב חשוב או שזאת רסלמניה או הראמבל. אבל מעבר לים הם עדיין מרוויחים. יש המון גורמים ואי אפשר לדעת אלא אם יעשו 12 אירועים בשנה, והם לא יבדקו והם לא יקצצו אם הם מרוויחים. כל המספרים עלו מהשנה שעברה, ורוב האירועים עלו, אבל זה מטעה כי זה בא משווקים חדשים לאירועים. רכישות פנימיות דווקא ירדו. טאבו טיוזדיי עלה רק ב-13,000, סרבייבור סירייס ירדה ב-28,000, ארמגדון עלה ב-5,000 גם עם האל אין א סאל, וניו ייר'ס רבולושן ירדה ב-11,000 כי בשנה שעברה המיין איבנט היה חזק יותר. בגלל שהמון רכישות הן מחוץ למדינה, ולא עולות 34.95 דולר, ההכנסות פר רכישה נמוכות יותר. בשנה שעברה הכניסו מטאבו טיוזדיי 15.24 דולר לרכישה, והשנה 14.88.
סליק אמר שרסלמניה לא תהיה במדינות חדשות השנה, אבל מלונות בארה"ב ובספינות כן יוכלו להזמין אירועים ו-24/7. אולי יזמינו אירוע למלון, אבל ביום שיזמינו אירוע בשיט, אלא אם יש לך חבר שיש לו קרב גדול מספיק כדי להסתכן בגירושין, זה היום בו אתה משתגע. בגלל העלייה ב-RAW בינואר, והעלייה הקטנה יותר בסמאקדאון, היו 53 מופעים בארה"ב שהביאו 5,200 איש בממוצע עם 186,000 דולר. נובמבר היה רע, דצמבר קצת עלה מהשנים האחרונות וינואר היה חזק. זה יהיה יותר מרשים ברבעון הבא עם שלושה חודשים טובים. וכמו ברבעונים אחרים, עם המון מופעים מעבר לים, 23 מופעים היו הקלטות וארבעה היו אירועים, אז 26 האוס שואוז. ההאוס שואוז הרגילים לוקחים את ההמוצע ל-4,000, אז העלייה ברבעון היא בגלל ינואר ומעט מופעים קטנים. אבל סינה-אדג' עם פולי הביא 14,000 איש להאוס שואו, הקהל הכי טוב להאוס שואו בניו יורק מזה שנים. בינואר-מרץ יש עלייה בהאוס שואוז, בשבוע הבא נראה מה המצב, אבל הם כנראה עלו מעל כל ינואר מאז 2002, אז זה לא קשור לחודש ובקרוב נראה. הרבעון הקודם הכיל 4,300 מעריצים ששילמו 153,000, והיו שם רק שני אירועים מעבר לים. הרבעון היו 19, אז הנה ההפרש, כי הם השיגו 8,600 איש ו-440,000 דולר. 14 מהאירועים היו בנובמבר בממלכה המאוחדת, עם 110,000 איש ו-7 מיליון דולר. מתוך 14 מיליון הכנסות נוספות שעלו, חצי באו ממכירות כרטיסים משמונה ימים באירופה, עם שני מופעים ללילה. לא כולל מרצ'נדייז, או ההשפעה שלהם על מכירות מוצרים אחרים במדינות.
הכניסו מטלוויזיה 22.7 מיליון, מתוכם 20.4 זכויות שידור ו-2.3 מפרסומות. ה-WWE לא מכניסים מפרסומות של RAW וסמאקדאון בארה"ב, אבל מקבלים חלק מהכסף על חסויות. הם גם מקבלים הכנסות מהשידור בקנדה. זאת ירידה מה-28.1 ברבעון האחרון. 13.4 זה תשלום מ-USA ו-UPN, ו-7 מיליון מחוץ לארה"ב. החוזה עם UPN יסתיים בספטמבר והם עוד לא חתמו על חוזה עם CW. זה יקרה, כי סמאקדאון מוצגת כתוכנית אהודה שתמשוך מפרסמים, אבל הם לא הגיעו להסכם עדיין. נדמה היה ש-WWE לא בעמדת מיקוח טובה כי סמאקדאון לא חשובה ב-CW כמו ב-UPN החלשה, למרות שהם היו יכולים לקבל את מה שהשיגו פעם. אבל רופרט מרדוק מנסה להקים רשת שישית, אז UPN וספייק היו צריכות את ה-WWE ו-UPN שרדה בזכותם. חוץ מהסיבוב הבין לאומי, הייתה עלייה ענקית במרצ'נדייז, מ-5 מיליון ל-9. חג המולד הוא חלק מזה. מכירות באולמות ירדו אפילו עם הנסיעות, הם הכניסו 3.3 מיליון דולר ממרצ'נדייז באולם, 9 דולר לראש, בהשוואה ל-3.4 ו-9.91 לראש ברבעון הקודם. המכירות באינטרנט עלו מ-1.4 ל-6.2. חוץ מחג המולד, זה בגלל העלייה בכניסות לאתר לאחר המוות של אדי. ברבעון שעבר היו 396 הזמנות ליום ו-49 דולר, והרבעון 1,011 ו-62 דולר, השיא היה בדצמבר עם הפרסומת של אדי שהביא 7,400 הזמנות ו-600,000 דולר, 81 להזמנה. אפילו עם רסלמניה הם לא יגיעו לרמה הזאת. הפרסומת עם אדי הייתה מגעילה אבל זה הדבר הכי מוצלח באינטרנט. ואף אחד לא יבין למה. ה-DVD והקלטות עלו מ-11.9 מיליון ל-15.1. אפילו לפני הרבעון, ידעו שה-DVD יסחבו הכל בגלל ברט הארט והאוסף של רסלמניה. אבל עם ה-DVD של אנדרטייקר, רוב האגדות הוציאו DVD. ה-DVD השני של ECW יצליח אבל לא כמו הראשון. DVD שני להאלק הוגאן, ריק פלייר וברט לא יצליחו. הם שוברים שיאים וה-DVD של הוגאן היה לפני השיא, אז אולי השני גם יצליח כי הראשון השיג חצי ממה שפלייר, שון, אנדרטייקר, ווריור, ECW וברט השיגו. רסלמניה 21 מכרה 250,000, זה השיא. אנדרטייקר הוא השיא בלי רסלמניה עם 217,000. ברט מכר הכי מהר- 178,000 תמורת 34.95 דולר בעשרה שבועות. אנדרטייקר מופיע כל שבוע ולא בטוח שברט ישיג יותר ממנו, אבל כנראה כן. ה-DVD של ברט שני ל-DVD של ECW שיצא, ובנוסף האוסף של רסלמניה שמכר 20,000 תמורת 4 מיליון, שני שליש מברט. ה-DVD של אדי לא הצליח במקור אבל הרבעון כן, וברור שלא ידברו על זה.