אם אתה אומר אמת
בטח שאלת רב בכוונה מראש לא לקבל את מה שהוא אומר. או בציפיה לתשובה של 5 דקות שתיפרוס בפנייך עומק אדיר של פילוסופיה יהודית. או ששאלת רב והוא לא ידע, זה קרה גם לי כמה פעמים לעיתים רב שלא יודע מאוד מתבייש בכך ועונה בכל זאת משהו שהוא הגה ברגע זה. -באותו רגע הרב שוכח את "....ומה שלא יודע אומר, לא ידעתי ומודה על האמת..." מהמישנה. עובדה היא בפנייך שמר ידען כבר שנים מפרסם ומפיץ את כתביו בישיבות חרדיות ולא נושא הרבה פירות. כך כך מפיץ עד שהרב של הטכניון שמע עליו והציג בפני סטודנטים חילונים בקורס שלו טענה של ד"א וניתח אותה כשעה. (הוא דיבר על הקטע עם הכינים.) -אל תדאג הוא לא מחזיר בתשובה, פשוט סטודנט אחד שאל אותו בתוקפנות בפומבי אז הוא ענה על דוגמא.