הלוואי שהייתי זוכר../images/Emo58.gif318
את המשפט מהפרסומת הזאת לחלב עם הסידן, היא מתאימה בול להודעה שלך
אחרי שהוא מת, גם אני חשבתי על איזה דמות יכולה להמשיך את המסורת ולמות. אולי הישועה תבוא מכיוון בלתי צפוי, נגיד שרי תחזור כדי להרוג את ג'וליה(שהיא לא ממש חשובה, אבל אני בטוח שנינה, שאפל והסלאזרס יסכימו לקבל אותה למועדון). ויש לי תחושה משום מה שווין ימות איכשהו. כמו שלא ציפינו ששאפל ימות, כי הוא לא היה במצב שהוא יכול למות בו(הרי מה כבר יכול לקרות כשאתה נמצא בלוט"ר, והשם שלך הוא לא טרי באוור?), ובכל זאת הוא מת. גם ווין נמצא בסביבה מוגנת, וזה עוד עלול לבוא לו בהפוכה.
את המשפט מהפרסומת הזאת לחלב עם הסידן, היא מתאימה בול להודעה שלך