טוב, זה היה ברור ../images/Emo58.gif 319
שאחרי פרק כמו 318 יומיים לפני, כולם ישוו ויגידו שהוא פחות טוב. אין סיבה להשוות, אני חושב שהפרק היה מאוד קצבי, הזמן רץ במהירות אבל אף פעם לא היה משעמם אפילו טיפה. זה פרק מעבר, לעלילה הסופית האחרונה (לדעתי). הייתה סצינה ממש חזקה בין טוני וג'ק, ואחר=כך בין ג'ק וקים, ולמרות שמשפט אחד או שניים היו די משוחקים רע ע"י קאתברט, היה מעניין מאוד לראות את הדינמיקה בין האב ג'ק לבת קים, מעבר למה שהכרנו עד עכשיו (שזה היה עד עכשיו בעיקר "אני אוהב אותך" ושטויות כאלו). עימותים בין ג'ק וטוני תמיד מעניינים. ג'ק ממש ממש הפחיד אותי היום בפרק, גם עם טוני, גם עם קים וגם עם ג'יין (שחקנית די טובה, האמת). כל הקטע בסנטה ברברה היה די מותח. אני מניח שהוא היה משיג יותר עניין ממני אם ממש היה איכפת לי מקים. פשוט תהרגו אותה כבר. ונסיים בשלושה שאלות: מישהו הולך לקנות את הדומיין sylviaimports.com? איך לעזאזל הם יצליחו לצאת מהמצב של 75 האנשים שלא נמצאים? מישהו עדיין מפקפק במוות של שאפל?