בבחירות למדינה (לא באגודת הסטודנטים)
אסור לך לעשות מצעד פטריוטי ליד הקלפי כי זו תעמולת בחירות. הטיעון שלך ממש לא תופס. לגבי שאר המצעדים, שאכן אינם קשורים לבחירות, אתה צודק. חוץ מזה שהטיעון שלך כרגע הוא: טענה א. בחירות דמוקרטיות אמורות לא להיות נתונות למניפולציות רגשיות. טענה ב. מצער פטריוטי מותר בכל מקום אפילו אם הוא מניפולציה רגשית. טענה ג. לא אכפת לי שיש סתירה. לא ממש טיעון שמחזיק מים. תגובות לדברים שכתבתי: א. אתה מוציא מההקשר. אתה שאלת מה הבעיה עם מצעד פטריוטי ביום הבחירות (שזו שאלה לא קשורה לאם תרצו). פרט לכך - אם זה היה הדבר היחידי שאם תרצו עושים בכיוון הזה לא הייתי טוען שהם לאומנים. בנוסף אני לא מכיר זכות לחופש שנקראת "חופש הדמוקרטיה". אני כן מכיר חוק שאוסר (בבחירות למדינה) לעשות תעמולה מחוץ לקלפי (מסיבה טובה) ושם לא מכירים ב"חופש הדמוקרטיה". חוץ מזה שאני לא בטוח שאכן צריך לאסור עליהם לעשות מצעד פטריוטי ביום הבחירות, היחידי שטען את זה הוא אתה. ב. אם אתה לא מכיר את הקשר תשאל. ראשית אנחנו מדסקסים על הבחירות לאגודת הסטודנטים ולא הבחירות לכנסת. הסטודנטים הערבים החרימו במשך שנים את הבחירות לאגודה, עד שקמו כמה תאי סטודנטים והחלו לפעול להצבעתם בבחירות אלו. כל זה קרה בבחירות האחרונות, וכשאם תרצו עושים מצעד פטריוטי ביום הבחירות המשמעות של המעשים היא הדרה של אותם סטודנטים ערבים ששוכנעו להצביע על ידי יצירת אווירה עויינת. אני לא בטוח שאם תרצו התכוונו לזה במפורש, אבל אין ספק שהם ידעו כינושא הצבעת סטודנטים ערבים חם. אז עכשיו הוצאת דיבה של מרצים באוניברסיטה?
אני באופן אישי לא הייתי תובע אף אחד על שום דבר שנאמר בפורום באינטרנט. הנקודה שלי שאם מתחילים אם תביעות כאלו אין לזה סוף, ואני מאמין שיהיה אפשר לתבוע כל אחד על משהו.
אסור לך לעשות מצעד פטריוטי ליד הקלפי כי זו תעמולת בחירות. הטיעון שלך ממש לא תופס. לגבי שאר המצעדים, שאכן אינם קשורים לבחירות, אתה צודק. חוץ מזה שהטיעון שלך כרגע הוא: טענה א. בחירות דמוקרטיות אמורות לא להיות נתונות למניפולציות רגשיות. טענה ב. מצער פטריוטי מותר בכל מקום אפילו אם הוא מניפולציה רגשית. טענה ג. לא אכפת לי שיש סתירה. לא ממש טיעון שמחזיק מים. תגובות לדברים שכתבתי: א. אתה מוציא מההקשר. אתה שאלת מה הבעיה עם מצעד פטריוטי ביום הבחירות (שזו שאלה לא קשורה לאם תרצו). פרט לכך - אם זה היה הדבר היחידי שאם תרצו עושים בכיוון הזה לא הייתי טוען שהם לאומנים. בנוסף אני לא מכיר זכות לחופש שנקראת "חופש הדמוקרטיה". אני כן מכיר חוק שאוסר (בבחירות למדינה) לעשות תעמולה מחוץ לקלפי (מסיבה טובה) ושם לא מכירים ב"חופש הדמוקרטיה". חוץ מזה שאני לא בטוח שאכן צריך לאסור עליהם לעשות מצעד פטריוטי ביום הבחירות, היחידי שטען את זה הוא אתה. ב. אם אתה לא מכיר את הקשר תשאל. ראשית אנחנו מדסקסים על הבחירות לאגודת הסטודנטים ולא הבחירות לכנסת. הסטודנטים הערבים החרימו במשך שנים את הבחירות לאגודה, עד שקמו כמה תאי סטודנטים והחלו לפעול להצבעתם בבחירות אלו. כל זה קרה בבחירות האחרונות, וכשאם תרצו עושים מצעד פטריוטי ביום הבחירות המשמעות של המעשים היא הדרה של אותם סטודנטים ערבים ששוכנעו להצביע על ידי יצירת אווירה עויינת. אני לא בטוח שאם תרצו התכוונו לזה במפורש, אבל אין ספק שהם ידעו כינושא הצבעת סטודנטים ערבים חם. אז עכשיו הוצאת דיבה של מרצים באוניברסיטה?