זה היה אליך
"חייל במדים - אני לא מערבב. אתה מדבר על מקרה אחד. אבל היו מקרים נוספים. למשל מרצה שאמר מפורשות שאסור לבוא לכיתה שלו עם מדים וכדומה. אותם מרצים אגב, הושהו מתפקידם כמובן. בכל מקרה גם אם מרצה ערבי סולד מהצבא - בתור מרצה שמייצג את האוניברסיטה (או המכללה) אין לו שום זכות או סמכות להעיר הערות כאלה." ראשית מרצה לא מייצג את האוניברסיטה אלא רק את עצמו. שנית אשמח אם תוכל לקשר אותי לשאר המקרים או לפחות שתכתוב באיזו אוניברסיטה הם היו. "למה אתה חושב שביום הבחירות לאגודת הסטודנטים - שזה המקום להצגת הדמוקרטיה באוניברסיטה אין מקום למצעדים פטריוטיים? זה בדיוק המקום למצעדים כאלה. האקדמיה היא היא זו שאמורה להוביל את המדינה בכל תחומי המחייה - מהחוק, דרך כלכלה, רווחה, תרבות וידע - וכן גם פטריוטיזם." האקדמיה לא אמורה להוביל בפטריוטיזם, מה בכלל הקשר? אם בחירות לאגודת הסטודנטים אמורות לדעתך להיות מוכרעות על בסיס מניפולציות רגשיות, באמת שאין לנו שום שיח. לא אמור להיות שום קשר בין בחירות לאגודת הסטודנטים למצעדים כלשהם והמצעד כשלעצמו נעשה באופן שדורך על מצביעים אחרים (ערבים מן הסתם). לא הבנתי כיצד העובדה שהבחירות לממשלה נעשות בצורה גרועה (על ידי מניפולציות רגשיות ראה "פרס יחלק את ירושלים") מכשיר מניפולציות רגשיות בבחירות לאגודת הסטודנטים, וגם אם נגיד שאתה צודק - איך זה סותר לכך שאם תרצו הם לאומנים? לכל היותר תוכל לאמר שהם לאומניים וזה לא מפריע לך. הדיון עוסק באם תרצו ולא בבחירות לאגודה. בגדול אם אתה לא מכיר את אם תרצו אין שום טעם לדיון הזה, כי העמדה שלי מבוססת על האופן בו הם עושים דברים, דבר שכמובן לא עובר בהודעות בפורום.