לא ידעתי שיש לי קשר ל"חופש",תודה שגילית
לי. אני לא בטוח שהבנת את הכוונה שלי ב"שלילי"-שלילי הכוונה נגיטיבי. כפייה לא יכולה להיות כשמאפשרים למישהו אחר את זכויותיו. במקרה שיש התנגשות של 2 ז' מתרחש תהליך שנקרא שכלול ואיזון: במקרה הזה,מכיוון שיש לך הרבה דרכים אחרות מלבד ת.ז להראות את היותך יהודייה לעומת המצב הקודם שפגע באופן לא מידתי בז' של ציבור אחר-זה נראה לי פיתרון סביר. לשאלתך: לא,ממש לא מפריע לי לבוש החרדיות הקיצוניות (כינויים כמו "נשות הטאליבן" נראים לי לא לעניין). במדינה דמוקרטית זכותו של כל אדם להתלבש כרצונו-בין אם זה חולצת בטן או תחתוני תחרה שיוצאים מהג'ינס ובין אם זה הלבוש הזה. אמנם לא הייתי רוצה שחברה שלי תלבש דבר כזה,אבל זאת בהחלט זכותן ואין לי שום בעיה עם זה.
לי. אני לא בטוח שהבנת את הכוונה שלי ב"שלילי"-שלילי הכוונה נגיטיבי. כפייה לא יכולה להיות כשמאפשרים למישהו אחר את זכויותיו. במקרה שיש התנגשות של 2 ז' מתרחש תהליך שנקרא שכלול ואיזון: במקרה הזה,מכיוון שיש לך הרבה דרכים אחרות מלבד ת.ז להראות את היותך יהודייה לעומת המצב הקודם שפגע באופן לא מידתי בז' של ציבור אחר-זה נראה לי פיתרון סביר. לשאלתך: לא,ממש לא מפריע לי לבוש החרדיות הקיצוניות (כינויים כמו "נשות הטאליבן" נראים לי לא לעניין). במדינה דמוקרטית זכותו של כל אדם להתלבש כרצונו-בין אם זה חולצת בטן או תחתוני תחרה שיוצאים מהג'ינס ובין אם זה הלבוש הזה. אמנם לא הייתי רוצה שחברה שלי תלבש דבר כזה,אבל זאת בהחלט זכותן ואין לי שום בעיה עם זה.