חברתי

מיכל ../images/Emo2.gif

כבר סיכמנו שאני לא בליגה של הגדולים
ואני לא מבינה במפורסמים, תהיי בטוחה בזה
. אולי אני מכירה, אבל לא בקישור לאמינם. אם יש לך אותו, שלחי בהזדמנות
.
 

2 Mיכל

New member
אני אשלח לך.

וזה לא דברים של גדולים. אח שלי קטן והוא היה שומע אותו. בגלל זה אני מכירה הרבה שירים שלו יחסית
. הבנאדם הוציא איזה 6 דיסקים!!
 
זה כלום../images/Emo3.gif.

שרית חדד הוציאה מליון ושבע דיסקים ולא נמאס לה
. [נו, סתם. אני אפילו לא עוקבת, היא לא מעניינת אותי
] אני יודעת שזה לא של גדולים
. זה סתם שעשע אותי בטירוף מה שמרים אמרה.
 
זה סרט

יחסית ישן, וגם השיר. ועוד מאת עוד סרט עם אמינם והוא(אמינם)עושה את הפסקול לסרט!!! חוץ מזה שאני אוהבת הארי פוטר אני גם שרופה על אמינם.. חחחח...
 
כי מאוחר ואת כבר צריכה לישון! ../images/Emo46.gif

סתם, לא. כי אם היית בת 16+ אז הייתי אומרת לך להציע הנהלה של פורום כזה בתפוז או משהו.
 
למעלה