למה במטאטא?
א אוליב הורנבי New member 7/7/06 #77 יאיי לי. אבל אולי את יכולה לגרש את הנמלה הענקית שמתהלכת לי פה ועושה לי צמרמורות מסוג רע בגוף.
א אוליב הורנבי New member 7/7/06 #88 מה זה וודו? זה להתנהג כמו וולדמורט? [כדי שיהיה איכשהו קשר לפורום ] נמלים גדולות זה מגעיל.
2 2 Mיכל New member 7/7/06 #92 נראה לי שזה כשיש בובה שמתעללים בה עם מחטים וכלמיני וזה פוגע בדמות האמיתית באותם המקומות.
א אוליב הורנבי New member 7/7/06 #96 אוי ואבוי לי ../images/Emo7.gif זה לא נשמע נחמד בכלל מיכ, נראה לי אני הולכת לישון שינה משעממת במיטה משעממת בחדר משעמם .
אוי ואבוי לי ../images/Emo7.gif זה לא נשמע נחמד בכלל מיכ, נראה לי אני הולכת לישון שינה משעממת במיטה משעממת בחדר משעמם .
א אוליב הורנבי New member 7/7/06 #101 אני מעדיפה לא לחלום../images/Emo13.gif ../images/Emo24.gif לילה
2 2 Mיכל New member 7/7/06 #35 ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif*גאה בך* אני לא ניסיתי. רק צפיתי באחרים מנסים וחשבתי לי בשקט "אם הם רק היו לוקחים נייר עיתון". נראה לי שאחרי התגלית הזאת אני אצטרך להחליף חתימה..
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif*גאה בך* אני לא ניסיתי. רק צפיתי באחרים מנסים וחשבתי לי בשקט "אם הם רק היו לוקחים נייר עיתון". נראה לי שאחרי התגלית הזאת אני אצטרך להחליף חתימה..
א אוליב הורנבי New member 7/7/06 #39 נמ, מיכל../images/Emo2.gif אני רק צופה באותם אחרים וחושבת, "למה הם מנסים באמת? " למרות שגם אני מתפתה אבל אני יודעת שאני אצליח לסתור את זה, אז אני לא טורחת לנסות . [ולא חושפים סודות תורפה. את תמותי ]
נמ, מיכל../images/Emo2.gif אני רק צופה באותם אחרים וחושבת, "למה הם מנסים באמת? " למרות שגם אני מתפתה אבל אני יודעת שאני אצליח לסתור את זה, אז אני לא טורחת לנסות . [ולא חושפים סודות תורפה. את תמותי ]
2 2 Mיכל New member 7/7/06 #43 כולם מתפתים. גם אני ליקקתי את המרפק בפעם הראשונה שקראתי את זה. נו, ניסיתי . ובטח שחושפים נקודות תורפה. אחרת היריב חושף לך אותם. זה כמו בסרט 8 מייל. ראית אותו? (גם כן סרט מומלץ).
כולם מתפתים. גם אני ליקקתי את המרפק בפעם הראשונה שקראתי את זה. נו, ניסיתי . ובטח שחושפים נקודות תורפה. אחרת היריב חושף לך אותם. זה כמו בסרט 8 מייל. ראית אותו? (גם כן סרט מומלץ).
א אוליב הורנבי New member 7/7/06 #48 אני גם נסיתי ואפילו הצלחתי אבל הפסקתי ללקק בפעמים האחרות שנתקלתי בשאלה הזאת, גם בגלל שהעור שם יבש ולא נעים :S וגם כי אני כבר יודעת את התשובה . לא ראיתי. אבל יש כבר איזה 97291835728566957863732 סרטים שממליצים לי לראות . מה, יש שם אויב שחושף נק' תורפה? איך הוא יודע עליה?
אני גם נסיתי ואפילו הצלחתי אבל הפסקתי ללקק בפעמים האחרות שנתקלתי בשאלה הזאת, גם בגלל שהעור שם יבש ולא נעים :S וגם כי אני כבר יודעת את התשובה . לא ראיתי. אבל יש כבר איזה 97291835728566957863732 סרטים שממליצים לי לראות . מה, יש שם אויב שחושף נק' תורפה? איך הוא יודע עליה?
2 2 Mיכל New member 7/7/06 #55 לא. זה הסרט של אמינם. יש מין תחרות של ראפרים שצריכים להמציא שירים על המקום ומנסים להשפיל אחד את השני. אמינם ועוד מישהו הגיעו לגמר וכדי לנצח אמינם חשף את כל נקודות התורפה שלו, ככה שהיריב לא יוכל להשתמש בהן ולשיר עליהן, ודפק אותו.
לא. זה הסרט של אמינם. יש מין תחרות של ראפרים שצריכים להמציא שירים על המקום ומנסים להשפיל אחד את השני. אמינם ועוד מישהו הגיעו לגמר וכדי לנצח אמינם חשף את כל נקודות התורפה שלו, ככה שהיריב לא יוכל להשתמש בהן ולשיר עליהן, ודפק אותו.
2 2 Mיכל New member 7/7/06 #60 כי בסוף הוא אמר משהו גם על השני ולשני לא היה מה להגיד עליו. נו, זה לא דפוק. זה סרט יפה. שמעת את השיר lose yourself?
כי בסוף הוא אמר משהו גם על השני ולשני לא היה מה להגיד עליו. נו, זה לא דפוק. זה סרט יפה. שמעת את השיר lose yourself?
א אוליב הורנבי New member 7/7/06 #65 אני נראית לך כמו בנאדם ששומע שירים? חחח סתם. לא, לא שמעתי. אבל זה אכן נשמע מעניין .
2 2 Mיכל New member 7/7/06 #67 ../images/Emo2.gifהילדה לא שמעה את לוז יורסלף. השיר הכי מפורסם של זמר ההיפ הופ הכי מפורסם. שיר השנה של 2003. והוא גם יפה... אני בטוחה שאת מכירה אותו.
../images/Emo2.gifהילדה לא שמעה את לוז יורסלף. השיר הכי מפורסם של זמר ההיפ הופ הכי מפורסם. שיר השנה של 2003. והוא גם יפה... אני בטוחה שאת מכירה אותו.