חברתי

חברתי../images/Emo28.gif../images/Emo60.gif

כל האופטופיקים למיניהם - לכאן. כלומר, אם אתם רוצים לומר משהו אבל הוא לא קשור לנושא הפורום, אתם משרשרים אותו בחדווה לכאן. כל שרשור אופ-טופיק שיפתח ישורשר/ימחק בהתאם לשיקול דעתה של אחת המנהלת. יום נעים!
 
אולי../images/Emo13.gif.

את יכולה להסביר לי מה הקטע הזה עם הצ'אט כל הזמן? זה יותר גרוע מאייסיקיו
. :S
 

2 Mיכל

New member
לוידעת. פעם חברה שלי ואני התחרפנו,

נכנסנו לחדר דתיים בצ'אט וצחקנו שכל הזמן שאלו אותנו אם אנחנו שומרות נגיעה. מתברר שחברה שלי אפיל לא ידעה מה זה בזמנו
.
 
בורות../images/Emo88.gif.

מרגע לרגע אני מגלה דברים יותר ויותר מטורפים עליך ועל חברות שלך
.
[למה שתינו עוד ערות בכלל?
]
 

2 Mיכל

New member
אין לי מושג.

אז, כשהיינו נכנסות לשם, היינו קטנות ותמימות. בטח זה היה בכיתה ז' או משהו. וכשנזכרנו בזה לפני כמה שבועות צחקנו כ"כ הרבה! תמיד היינו עונות לאנשים ב"חן חן" ומוצאות לעצמנו כינויים מיוחדים.
 
כאילו שדתיים הם כאלה../images/Emo6.gif.

דמייני לעצמך חחח שיחה כזאת ביננו: "היי אוליב, מה קורה?" "חן חן מיכל. מה שלומך?"
"טוב. יש חדש?" "חן חן, ברוך ה'"
[לכי תחפשי מושגים
]
 

2 Mיכל

New member
../images/Emo6.gifבטח כל משפט שני שלנו היה עם

ברוך השם. וסתם היה לנו נורא מצחיק. פעם אבל זה לא היה כמו היום. לא היו מבקשים ממך מיד את הטלפון, המסנג'ר (שבטח לא היה קיים אז) או תמונות. וגם לא דברים נוספים אהםאהם.
 
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

יש מסנג'ר הראשון הראשון
שתומך רק בגרסה של חלונות 98
ומי בקש ממך היום מיד את הטלפון והמסנג'ר, אני אשלוק את גרונו?
[דברים נוספים כמו לחפש מושגים? |תמים|]
 

2 Mיכל

New member
חח.. את יודעת כמה זמן כבר לא נכנסתי

לצ'אט? אבל אני בטוחה שככה זה שם. כמו האיש הזה בן ה-28 שחשב שאני אתקשר אליו
. הוא ממש מצחיק. כל פעם שאני אומרת לו לא הוא הולך אבל פונה אלי מחדש בפעם הבאה שמתחבר. ואל תשלקי גרונות. רק תהרגי אותם מצחוק
 
תמחקי את האיש הזה מהרשימה, מיכל../images/Emo2.gif.

הוא מעצבן אותי
אה, נכון. ואז לא יכניסו אותי לכלא
.
 

2 Mיכל

New member
בדיוק.

אותי הוא לא מעצבן. למרות שחסמתי אותו אז כנראה שהוא קצת.
 

2 Mיכל

New member
חח.. הוא יודע.

פתאום נזכרתי שהוא אמר לי משהו על אחותו אבל אני לא זוכרת מה ולא זוכרת אם זה היה בכלל הוא. כל הדברים שאני קוראת באינטרנט מתערבבים לי
 
../images/Emo45.gif גם לי *מתנשפת*

אני יודעת שהוא יודע
זה הופך אותו לטמבל גדול עוד יותר
.
תמחקי אותו
[חחח איך אני משתלטת לך על החיים
]
 

2 Mיכל

New member
לא כ"כ. ואולי אני באמת אמחק אותו.

למרות שעדיף לחסום. ככה אם יהיה לי מצברוח טוב אני אוכל להתבדח איתו.
 
למעלה