חברתי

skaramoosh

New member
ניסיתי רק עם פתקה קטנה

ואין לי פה עיתון אז אני אוותר על הניסיון
 

2 Mיכל

New member
../images/Emo6.gif

אבל אני באמת אוהבת את יום שישי כי אפשר לפתור תשחצים. או תשח"ץ אחד, אבל זה גם משהו..
 

2 Mיכל

New member
תשבצי היגיון זה משהו משוגע. אף פעם

לא הסתכלתי על התשובות שלהם, אבל הם נראים ממש ממש קשים. סודוקו זה גם נחמד אבל פעם הייתי טובה בזה ועכשיו כבר לא. לא שווה
.
 
כי עשיתי ככה ../images/Emo4.gif ?

וואי, זה לא נחמד לראות איזה 82739847329 כאלה [??!?!?!??!!?!?!?!??!] עוברים מול בעיניים כשהמסך שואל אותך אם יש שמונה ספרים
.
 
אבל לא הלכתי לשום מקום באמצע ההודעה

יש איזה טאגליין [לרגע שכחתי איך קוראים לדבר המוזר הזה
] של שמונה ספרים??!??!?!?!?!?!?!??!?!?!? [או משהו דומה, לפחות
] וזה שיגע אותי
.
 
מחר אני יוצאת למחנה של 5 ימים!

ועוד לא התחלתי לארוז את התיק
זה הולך להיות כל כך ארוך וכיף (אני רק מקווה שחברות שלי לא יתחילו להיות מגעילו [כמו שהן] ויעשו משהו). אני מחכה לזה כבר חצי שנה, ואניי לא מאמינה שמחר אני יוצאת (ועוד לא ארזתי תיק [אני יודעת שכבר כתבתי, אבל זה ממש לא נתפס) יש לנו מדריך כל כך חמוד, שאני מקווה שלא נגרום לו לבכות עוד פעם (כי בפעולה שעברה ממש הפרענו, והוא בכה ואמר שאם זה ממשיך ככה הוא לא מוציא אותנו למחנה) וול.... wish me luck! אה....... וגם צדדי האף שלךי מתקלפים, ונראה לי שעומד לנשור לי האף (וזה ממש מלחיץ אותי)
 
למעלה