מחר אני יוצאת למחנה של 5 ימים!
ועוד לא התחלתי לארוז את התיק
זה הולך להיות כל כך ארוך וכיף (אני רק מקווה שחברות שלי לא יתחילו להיות מגעילו [כמו שהן] ויעשו משהו). אני מחכה לזה כבר חצי שנה, ואניי לא מאמינה שמחר אני יוצאת (ועוד לא ארזתי תיק [אני יודעת שכבר כתבתי, אבל זה ממש לא נתפס) יש לנו מדריך כל כך חמוד, שאני מקווה שלא נגרום לו לבכות עוד פעם (כי בפעולה שעברה ממש הפרענו, והוא בכה ואמר שאם זה ממשיך ככה הוא לא מוציא אותנו למחנה) וול.... wish me luck! אה....... וגם צדדי האף שלךי מתקלפים, ונראה לי שעומד לנשור לי האף (וזה ממש מלחיץ אותי)