חברתי

מה ה מצב

New member
רציתי לנצלש את הנהלת הפורומים

אבל התפתח שם דיון אם זה מותר או לא אז החלתי לכתוב כאן... מצטערת, אבל ההודעה שלהם על הפורומים החדשים ממש הצחיקה אותי. מסתבר, שאיפלו להם נגמרו כבר כל הרעיונות. גם ההודעה הזו לא הופיעה המון זמן וגם שיש אותה יש בה בסך הכל שני פורומים שזה הרבה פחות ממה שעושים בדרך כלל... זהו, סתם רציתי לשתף במחשבות שלי...
 

skaramoosh

New member
חרא לי ובא לי לבכות

ואני צריכה לשנוא את עצמי ואני מרגישה חרא שאני לא ובגלל טעות קטנה הכל נהרס ולא ידעתי שזה נראה כמו דבר מגעיל לעשות אבל אז פתאום זה מוטח לי בפרצוף בבת אחת ואני רוצה לבכות וקשה ללי לנשום ואני רוצה למות
 
יעבור לך, ../images/Emo13.gif

תמיד יש עליות ומורדות בחיים. גמאני חשבתי שאני תמיד אהיה בירידה, אבל מסתבר שלא.
זה עוד יעבור לך ואת תשכחי מזה, ממה זה לא יהיה.
 

skaramoosh

New member
אני אומרת לך במסר בדיוק מה זה היה.

אם זה מעניין אותך בכלל
 

skaramoosh

New member
מה קרה

זה שאני מדברת(או יותר נכון דיברתי) כם בן אחד במסנג'ר המון המון המון. כל יום, רוב השעות ביום. וגם ימים שדיברנו כל הלילה, עד 4-5-6. עם מצלמות אינטרנט, והכל. ויש לנו קשר נורא נורא קרוב במסנג'ר. והיום (או יותר נכון הלילה) דיברתי אותי עם מצלמות אינטרנט, ואז סתם עשיתי את עצמי שהתעלפתי כי היה לי משעמם והוא אמר שזה ממש מגעיל ושאני דוחה ושההצגה היית מוגזמת מדי ואחר כך הוא אמר גם וזה דוחה אותי שאת עוד נעלבת ועכשיו בא לי למות. זהו. אין זיכוי שתבינו איך אני קשורה אליו למרות שלא נפגשנו דיברנו ממש הרבה עכשיו פתאום הוא אומר לי שזה היה ממש מגעיל. עכשיו אם מישהו מוכן לבוא לפה ולהרוג אותי אני אשמח מאד.
 
לא נורא...

זאת לא סיבה להתאבדות! בסדר, תראי שעוד יומיים שלושה או אפילו מחר אתם תמשיכו לדבר!
 

skaramoosh

New member
אבל הוא תמיד מתעצבן שאני עושה שטויו

שטויות. והוא אמר שעכשיו זה כבר יותר מדי ושנמאס לו. וזה ממש כן נורא.
 
תגדי

לו שאת מצטערת, ושתשתדלי לא לעשות יותר שטויות. אם הוא לא סולח, אז הוא לא ידיד אמיתי! ובכלל תפסיקי לבכות, הוא לא שוה את זה
 
נגה,

זה יעבור לך תוך כמה זמן. תסמכי עליי.
ולא, אני לא אתייחס אפילו לקטע של ההתאבדות, כי זה אפילו לא שווה התייחסות בכלל. בגרוש.
 

skaramoosh

New member
לא באמת התכוונתי להתאבד

אני אף פעם לא חשבתי על זה אפילו אני סתם לוקחת דברים קשה ואני תמיד אומרת את זה שבוא לי למות אבל אני באמת מרגישה מאד מאד מאד מאד גרוע
 
תאמיני זה עובר!

היית מאוהבת בו שאת מגיבה כל כך קשה, או שהוא פשוט אחד החברים הטובים שלך?
 
למעלה