מה קרה
זה שאני מדברת(או יותר נכון דיברתי) כם בן אחד במסנג'ר המון המון המון. כל יום, רוב השעות ביום. וגם ימים שדיברנו כל הלילה, עד 4-5-6. עם מצלמות אינטרנט, והכל. ויש לנו קשר נורא נורא קרוב במסנג'ר. והיום (או יותר נכון הלילה) דיברתי אותי עם מצלמות אינטרנט, ואז סתם עשיתי את עצמי שהתעלפתי כי היה לי משעמם והוא אמר שזה ממש מגעיל ושאני דוחה ושההצגה היית מוגזמת מדי ואחר כך הוא אמר גם וזה דוחה אותי שאת עוד נעלבת ועכשיו בא לי למות. זהו. אין זיכוי שתבינו איך אני קשורה אליו למרות שלא נפגשנו דיברנו ממש הרבה עכשיו פתאום הוא אומר לי שזה היה ממש מגעיל. עכשיו אם מישהו מוכן לבוא לפה ולהרוג אותי אני אשמח מאד.