יששששששששששששששששששששש../images/Emo70.gif
שימו לב לציונים של המחצית
אנגלית:67(מהה??!?!?~!?! המורה הזאת פיונה עוד תקבל ממני טלפון!! לא היה מבחן שקיבלתי בו פחות מ85 ומורה הכלבה הזאת נתנה לי 67!!!) חינוך גופני:85 יששש לא הייתי באף שיעור!!! לימודי ארץ ישראל:84...חח שיפור של 40 נקודות ממחצית קודמת
מדעים: 81 חקר:89 מתימטיקה:70
ייששש אחרי לא מעט נכשלים קיבלתי 70
ספרות:76 אוקי אני באמת מופתעת היה לי 60 בכללל המבחנים וקיבלתי 76?
ערבית: 75
של"ח: 64 טוב לא עשיתי כלום בשיעור...וגם אין לי מושג מה אנחנו לומדים שם.... והציון הכי טוב שלי במחצית הזאת:....תנ"ך
90!!!!!!!! טוב אולי זאת לא תעודה מושלמת אבל זה מה שיש