חברתי

2 Mיכל

New member
האמת?

כמעט תמיד הממוצע עולה במחצית השניה. המורים יותר לארג'ים.
 

dark warrior

New member
קיבלתי 95 בספרות../images/Emo70.gif../images/Emo6.gif

ולא הייתי באף שיעור ולא עשיתי אף בוחן או מבחן. נראלי הייתי אמור לקבל 100 אבל הורידו לי את ה-5% נוכחות שלי שכן הייתי מהציון של המחצית. מתמטיקה 4 יחידות (של מפגרים) קיבלתי 100 אנגלית 5 יחידות 94 נאחס;[ וכל שאר הציונים לא מעניינים. קיבלתי 60 בספורט.
 

2 Mיכל

New member
../images/Emo12.gifמוזר. אני פעם קיבלתי 85

בגיאוגרפיה למרות שלא הייתי באף שיעור. אבל במקרה שלי יכול להיות שבלבלו אותי עם מיכל אחרת וזה הציון שהגיע לה (כי אני בכלל לא הייתי אמורה ללמוד את המקצוע הזה).
 

InBaR 85

New member
יששששששששששששששששששששש../images/Emo70.gif

שימו לב לציונים של המחצית
אנגלית:67(מהה??!?!?~!?! המורה הזאת פיונה עוד תקבל ממני טלפון!! לא היה מבחן שקיבלתי בו פחות מ85 ומורה הכלבה הזאת נתנה לי 67!!!) חינוך גופני:85 יששש לא הייתי באף שיעור!!! לימודי ארץ ישראל:84...חח שיפור של 40 נקודות ממחצית קודמת
מדעים: 81 חקר:89 מתימטיקה:70
ייששש אחרי לא מעט נכשלים קיבלתי 70
ספרות:76 אוקי אני באמת מופתעת היה לי 60 בכללל המבחנים וקיבלתי 76?
ערבית: 75
של"ח: 64 טוב לא עשיתי כלום בשיעור...וגם אין לי מושג מה אנחנו לומדים שם.... והציון הכי טוב שלי במחצית הזאת:....תנ"ך
90!!!!!!!! טוב אולי זאת לא תעודה מושלמת אבל זה מה שיש
 

dark warrior

New member
של"ח עוד קיים../images/Emo35.gif../images/Emo12.gif

בחיים לא למדתי את זה ובחיים לא אלמד.
 
אני למדתי של"ח...עכשיו סיימתי...

זהו בסוף ח' מסיימיפ של"ח..לפחות אצלנו. המורה לשל"ח שונאת אותי... של"ח - שיעור לא חשוב! תחשבו על זה..
 

InBaR 85

New member
../images/Emo45.gif כתבנו את זה על הלוח בשיעור

האחרון והמורה חטף קריזה
הוא בכלל איזה סטודנט שלא מבין כלום מהחיים שלנו
 

dark warrior

New member
הכי קטע זה מורות זקנות להסטוריה.

הן לא צריכות לזכור בע"פ..הן חיו מה שכתוב בספר
 
אמממ... *נדחפת לשיחה*

כן! המורה להיסטוריה שלי!! היסטוריה = המקצוע השני הכי כייפי ביקום!!
(הראשון זה כמובן תנ"ך..
)
 

dark warrior

New member
את עוד ילדה קטנה.../images/Emo163.gif

כשתגדלי תביני. ותאמיני או לא.. אני זוכר שאת בת 11 או 12
נכון שאת גאה בי
 
למעלה