חברתי

פרט, הסבר, נמק.

דווקא היית שנה סבירה, אני לא אגיד שלמדתי השנה כמו בכל שנה, טוב, אם הייתי לומדת כמו שלמדתי עד עכשיו- המצב היה גרוע.. כי אני רגילה לקרוא את החומר פעם אחת וזהו... אבל עדיין לא למדתי יותר מידי.. היתה שנה נחמדה...
 

rds15

New member
מדעי המחשב ב' היה קל!

זה היה ממש בדיחה, לפחות החלק בC/פסקל.
 

dark warrior

New member
נכון אבל החלק של האסמבלי..

היה על הפנים
מתכונת חדשה והם נתנו שאלות זבל
 
גאה בעצמי. ../images/Emo9.gif

הממוצע של מחצית ב' יותר גבוהה מהממוצע של מחצית א'.
משמע: השתפרתי לקראת סוף שנה
מישהו ראה פעם מקרה כזה
אין, אין כמוני.
 
תאמת כן

בכיתה י' גם לי במחצית ב' היה יותר טוב ממחצית א', זה בגלל שהמורים נותנים בתעודה את אותם ציוניים שהם נתנו במגן, ובמגן תמיד מעלים כמה נקודות מעל מה שבאמת צריך
 
למעלה