אנחנו כבר לא ממש לומדים דיי הרבה זמן, אנחנו מקבלים מחר תעודות(משלימים יום על איזה חופש שלקחנו) אבל לנו(כיתו יא'-יב') זה לא ממש משנה כי במילא אין לנו לימודים סדירים. לצערי שנת הלימודים שלי תסתיים לחלוטין אפילו אחרי היסודי, ב4.7 הבגרות האחרונה להשנה, וזהו! אז תיהנו בחופש, ותנצלו אותו היטב!