חברתי

../images/Emo41.gifאיחוליי ליוצאים לחופש../images/Emo41.gif

אנחנו כבר לא ממש לומדים דיי הרבה זמן, אנחנו מקבלים מחר תעודות(משלימים יום על איזה חופש שלקחנו) אבל לנו(כיתו יא'-יב') זה לא ממש משנה כי במילא אין לנו לימודים סדירים. לצערי שנת הלימודים שלי תסתיים לחלוטין אפילו אחרי היסודי, ב4.7 הבגרות האחרונה להשנה, וזהו! אז תיהנו בחופש, ותנצלו אותו היטב!
 
חופש נעים גם לך../images/Emo13.gif

אוף שמו אותי ב-4 יחידות במתמטיקה ולא 5,אני אמור להיות ב5 ותקעו אותי עם כל הערסים בכיתה והממוצע שלי במתמטיקה 92... לא פיר!
 

dark warrior

New member
חרשן../images/Emo70.gif../images/Emo88.gif

ושלא תגיד לי: "אני מאלה ששומעים מה שאומרים בכיתה וזוכרים" כמו שאמרת במסנג'ר. לא יעבוד
 
פיו, ../images/Emo178.gif נגמרה כיתה י'... ../images/Emo9.gif

יום לימודים קצר בהחלט בלשון מחר. יום שישי - הבגרות בלשון. בתאריך נידח כלשהו - יום לימודים קצר במתמטיקה. 12.7 - מועד ב' במתמטיקה. וזהוווווווווווווווווו
עד שנה הבאה.
ביוטופ
חופש מעולה לכולם
ליאת, זה אומר שאת הולכת להיות על הפורום כל הזמן
 
למעלה