חברתי

חברתי../images/Emo28.gif../images/Emo60.gif

השרשור מיועד לכל הודעות האוף-טופיק למיניהן, משמע - כל הודעה שאין לה שום קשר לספרי ה"פ, אם מישהו שכח במקרה היכן הוא גולש
אם ממש התחשק לכם לפתוח הודעה חדשה ולא לשרשר לשרשור החברתי היפהפה, ראו את הודעתכם כמחוקה. יום נעים, ובהצלחה בתעודות!
 
קיץ!! ../images/Emo175.gif

חופשה מקסימה אנשים!
הנה עוד שנה תמה לה.
כולי תקווה שראשיכם מלאים מעט יותר משהיו בתחילת השנה
..יש לכם קיץ שלם בשביל לרוקן אותם היטב לקראת השנה הבאה!
(נחשו מי אמר?) תנצלו אותה כמו שצריך, תמצו אותה ותפיקו ממנה את המירב!
ותלמידי היסודי שביננו- תקנאו.
 

dark warrior

New member
יש מלא שלא קולטים תקטע ומתקנים../images/Emo6.gif

את לא חייבת להרגיש מיוחדת
 
מישהו אמר שאני מרגישה מיוחדת? ../images/Emo12.gif

ראית את העץ משפחה? אתה נשוי לדניאלה!!!!!!
 

dark warrior

New member
אני לא.. איך יכול להיות..

אני הייתי בטוח שאני נשוי לך
שיכור מי שבנה את העץ הזה.. וחוץ מזה שלא קוראים לי איתי ככה שזה לא תקף.
 

dark warrior

New member
אני לא נשוי לה. אתם חולי נפש.

היא בת 11 ואני בקרוב בן 18. הפאדופיליה בראשכם חוגגת. וקוראים לי איתן, במקרה שהשאלה הייתה רצינית.
 
אשכרה נכון!

ואני בת וו וחצי ו-23 ימים אז נא לא לזלזל!! אני בכלל לא משתתפת במשחק המטופש הזה אוקיי??
 
גם עליך.. גם עליך..

בעצם אני כן משתתפת, ולמה אנחנו נשואים?? אני רוצה להיות נשואה לג'ייק האליוול.. או לפחות שהוא יהיה גם הבן שלי.. הוא רק שלך בנתיים..
 

דנקי

New member
אני בהחלט מקנאה!!..../images/Emo7.gif

אבל בשנה הבאה הכל הולך להשתנות!!
אוף...
לנו יש עוד 10 ימים שלמים ללמוד...
סניף.. סניף..
 
למעלה