אל תעמיד פני נחמד. זה לא עובד על אפחד.
D dark warrior New member 22/6/06 #238 מבחירה חובתית. יעני אני החלטתי שלא באלי ללמוד אזרחות במהלך השנה
J Jos711 New member 22/6/06 #186 את אמרת שלי יש בקרוב צבא.... אז אני אמרתי שלא, בקרוב עתודה לתואר הנדסאי.
ד דנונה לייט New member 22/6/06 #284 נכון! ואני אמרתי שעתודאית זה יפה, גם אני רוצה להיות, אבל לא להנדסה, אלא למשפטים. הייתה אי הבנה..
B black robe New member 20/6/06 #6 חופששששששששש../images/Emo70.gif../images/Emo63.gif ווהוו סוף כל סוף ב20 ביוני ולא ב30 שנה הבאה: ח' וואייי
חופששששששששש../images/Emo70.gif../images/Emo63.gif ווהוו סוף כל סוף ב20 ביוני ולא ב30 שנה הבאה: ח' וואייי