חברתי

dark warrior

New member
מבחירה חובתית.

יעני אני החלטתי שלא באלי ללמוד אזרחות במהלך השנה
 

Jos711

New member
תלמידי התיכון, החטיבה והיסודי:

תקנאו. סיימתי י"ב.
 

Jos711

New member
את אמרת שלי יש בקרוב צבא....

אז אני אמרתי שלא, בקרוב עתודה לתואר הנדסאי.
 
נכון!

ואני אמרתי שעתודאית זה יפה, גם אני רוצה להיות, אבל לא להנדסה, אלא למשפטים. הייתה אי הבנה..
 

black robe

New member
חופששששששששש../images/Emo70.gif../images/Emo63.gif

ווהוו
סוף כל סוף ב20 ביוני ולא ב30
שנה הבאה: ח'
וואייי
 
למעלה