חברתי

dark warrior

New member
מזה משנה, נו../images/Emo35.gif

אפשר לקרוא לזה חברתי. כאילו את מתחברת איתנו תוך כדי סיפורים הזויים ביותר.
 

dark warrior

New member
את לגמרי לא שפויה.

אבל היא יותר
אולי האי שפיות שלה זה ההורקרוקס האחרון
או שלא. או שכן
טבדבם *מוזיקת מתח*
 
XDDDDDD ../images/Emo6.gif

אני באמת לא שפויה...אני מודעת לזה... אבל אולי גם אתה לא שפוי והאי שפיות שלך זה ההורקרוקס האחרון.. טבדבם... *מוזיקת אימה* (אצלך זה מוזיקת אימה ולא מתח כי אם אתה לא שפוי, זה כבר יהיה אפילו מפחיד
)
 
מאי, זה לא שאת לא שפויה..

את דווקא מאוד שפוייה!!
אני לעומת זאת מטורללת מאוד!
טבדבם!! *מוזיקת דיסקוווו!!* חחחח.. עזבו, אני לא בקו המציאות היום.. (טוב, נו, מתי אני כן?
)
 
חחחחחחח LOL

גמאני לא בקו השפיות ובקו המציאות היום..
*מרתון שירים של הילארי דאף ושל בריטני ספירס
*
 
LOOOOOOOOOL

אין לי שמץ מי זו הילארי דאף אבל הבריטני ספירס (או כמו שקוראים לה בארץ:בריטני שפירש..
) גמר אותי!! אבל את שפויה (בדר"כ..) לא??
 
הילארי דאף זאת...

הבלונדה הפקצה הזאת שמשחקת את ליזי מקגוויר ושיחקה בסיפור סינדרה ובקול גדול... נו...הילארי דאף...כמו בריטני רק במקום זונה-פקצה... תלוי...לפעמים אני שפויה ולפעמים לא... אבל לרוב כולם חושבים שי לי חור בשכל והוא נוזל לי לאט לאט
 
LOOOOOOOOOOL

נוזל לך לאט לאט????? אין מילים לתאר כמה זה קורע!!!!!! XDDDDDDD רגע..רגע.. אבל הם צודקים??
 
אממ...לא יודעת...

מקווה שלא... או שאולי אני מקווה שכן??
כבר אין לי מושג... *בדילמה נוספת*
 
אל תגידי את זה. אפילו לא בצחוק.

חל אישור גמור על כל שירי הילארי דאף ובריטני ספירס על כל מי שיננו רוצה להפוך לבהמה חסרת מוח (או לחלופין- מעריצות הגיים בויז) |ולסיום הדרמטי- *בעהההההה* (קול של הקאה)|
 
אז לא הבנתי משהו...

לא הבנתי אם את אוהבת או שונאת שירים של הילארי דאף ושל בריטני ספירס... כי אני לא אוהבת...
 
לא חשוב

זה אני והפיצול אישיות שלי ניהלנו דיון תרבותי. ~אפילו המורה שלי מודה שיש לי פיצול אישיות (היא כתבה ליד השם שלי "פיצול")~
 
לא נתתי לך את כל הפרטים

היא כתבה איפה כל אחד צריך לשים את הדברים שלו למסיבת שורשים, וליד השם שלי היא כתבה פיצול (לפצל את הדברים) ~ נראה לי שאני אלך לצוד פסיפלורות עוד מעט~
 
למעלה