ocean gypsy
New member
אין לי לא סורק ולא מצלמה במחשב...
אז זאת קצת בעיה בשבילי, אבל אני מבטיחה שמתי שאני אוכל אני אצלם את המזבח שלי ואבקש מחברה שלי שתסרוק אותו, ואחד מהפגיונות שלי הוא בדיוק כמו הפגיון שלך, זה פגיון ממש יפה וממש חביב אבל הידית שלו יותר כבדה מהלהב וזה מעצבן ומפריע..., סה"כ המזבח שלך יפה, פשוט לא מעוצב בסגנן שלי אבל כל אחד הסגנון שלו
. אסתי.
אז זאת קצת בעיה בשבילי, אבל אני מבטיחה שמתי שאני אוכל אני אצלם את המזבח שלי ואבקש מחברה שלי שתסרוק אותו, ואחד מהפגיונות שלי הוא בדיוק כמו הפגיון שלך, זה פגיון ממש יפה וממש חביב אבל הידית שלו יותר כבדה מהלהב וזה מעצבן ומפריע..., סה"כ המזבח שלך יפה, פשוט לא מעוצב בסגנן שלי אבל כל אחד הסגנון שלו