בעיקרון
בלי לפרט יותר מדי.. תכונות של שקד זה: הצלחה ושפע, וחוכמה. ושל אפרסק: גירוש וסילוק (שדים\אנרגיה שלילית), שלום ושלווה, ואהבה. לדעתי עצים טובים לשרביט הם: -אקליפטוס (ריפוי, הגנה ושמירה, שלום ושלווה.) -לימון (טיהור, הגנה ושמירה, קידוש, אהבה וחברות.) -אלון (הגנה, בריאות, מזל, כוח וחוזק) -עץ סנדל (אלגום) (הגנה ושמירה, רוחניות, ריפוי, סילוק שלילה, טיהור, מאזן וטוב לריכוז) -זית (שלום ושלווה, שמחה ואושר, טוהר, ניקוי וקידוש, סילוק שלילה.) -אורן (הגנה, עוצמה, ריפוי, חכמה) השרביט שלי היא מבמבוק מיוחד דק וקשה, יש בו כמה תוספות.. (כמו קריסטל, רונות, חריטות שונות, ועוד..) לך אם מה שמושך אותך..כול עץ יהיה טוב..