אל תהיה עצוב.. תהיה שמח..!
תראה, דבר ראשון, גם לי אין כסף לכול הדבריים האלה.. אבל אם הזמן אתה משיג קצת כסף, חוסך וקונה עוד משהו ל"אוסף", הדברים שיש לי במזבח אני כבר אוסף במשך שנתיים +, ומצד שני, אתה ביכלל לא צריך הרבה כסף.. להלן כמה פירוטים של מה ואיןם אפשר להשיג חינם\בזול פגיון- זה קצת קשה למצוא אז כן, זה צריך לקנות וזה לא זול, אבל תמיד אפשר לנסות לעשות את זה מסכין מטבח או סתם סכין זולה אחרת. גביע- זכוכית, כוס יין תמיד יש בבית, פעם ראיתי בחנות של דולר גביע מדהים מזכוכית ב7 שקל!, אפשר למצוא בחנויות של כלי בית וכאלה.. פנטאגרם- זה יותר קל להכין מלקנות.. אפשר לצייר\לחרוט על עץ,אבן,נייר,בד,קרמיקה,חימר וכו'.. (אני ממליץ לקנות פימו ולעשות מזה!) שרביט- ללכת ליער\פארק\מקום שיש בו עצים, להיסתכל קצת על הריצפה.. ופשר למצוא שם דברים מדהימים, אני בחופש הגדול טס לרוסיה, אז כימעט בטוח שאני יוחפש מטה חדש ביער שם, ככה שיהיה מלא באנרגיות של.. טוב זה כבר אישי מדי. כלי קטורת- אפשרלקנות ב5-10 שקל בכול חנות עלובה של טבע\מיסטיקה\כלי בית כמובן שגם אפשר להכין איזה מבער מובנה ויפה בתוך המזבח מאבנים או משהוכזה.. נרות- איזה נרות קנית ב10 שקל בסופר?, טוב בקשר לנרות יש כמה.. יש את הנרות הרגילים של שבת, בהם אני משתמש מלא, למדיטציות, לאור, לכישופים, ליופי, ולכול דבר אחר שאני יכול, ככה שאני קונה כול כמה זמן ב20 שקל (קצת פחות) 72 נרות!!! יש את זה בסופר בדרך כלל איפה שכול המוצרי בית והשמפו וכול זה.. תחפשו שם. אם אני עושה איזה סופר ריטואל אם הרבה עוצמה וכוח וכול זה אז אני קונה נר גדול כזה ויפה בצהע שאני צריך, בחנויות טבע\מיסטיקה אפשר לקנות, לרוב ב8 שקל, בקוסומוי בראשון זה 4 נרות ב10 (לפחות ככה זה היה פעם, כבר הרבה זמן לאט עשיתי סופר-כישוף ככה שלא נזככתי לזה...) נרות טובים לטקסים רגילים וקטנים, אפשר לקנות את הנרות הציבעוניים האלה ב10 שקל בסופר איפה שכול הדברים העלובים האלה והשמנים המזוייפים החרא האלה.. זה נרות די בסדר, אני אישית משתמש בנרות חנוכה, אבל כמעט נגמר לי כבר.., נרות יפים כאלה וכול זה, תחפש בחנויות של מוצרי בית, חניות של 2 שקל, הכול בדולר, וכו', זה מדהים איזה מציאות אפשר למצוא שם. קטורת, לי יש סוג אחד וזה הכחול המפורסם הזה, תראה, יש כמה חנויות שמוכרות קטורת לפי שם של תבלין\צמח ויש להם מבחר ענק כזה וזה איכותי כזה זה בא בשקית עטופה של קטורת בלי ציורים וכלום ויש מדבקה ועליה שם התבלין\צמח\טעם באנגלית, זו כתורת ממש טובה!, אפשר לקנות בתחנה המרכזית קומה למטה ליד ה"יאקוזה קעקועים" יש חנות טבע\שאנטי ענקית.. (בכיוון של הסופר סל הזה שם (לא זוכר אםזה סופר סל\היפרנטו או סופר סנטר..)), בכלליותך אפשר לקנות קטורת בזול בהרבה מקומות, בשוק (3 ב10), בחניות מסוימות (קוסומוי פעם מכרו לי קטורת ממש טובה ובעלת כמות אדירה ב..5 שקל! וביכלל אפשר פשוט לישרוף צמחים\תבלינים יבשים.. קדירה- אני לא יודע ת"חוקים" של קדירה (קראתי שצריך איזה סוג מסויים של "רגליים" ולא זוכר מה עוד), אני פשו מאוד קניתי ב15 שקל בחנות כלי בית\מציאות כד יפה מחימר.. הוצאתי לו את ידיות העץ שלו חרטתי פנטאגרם ויצא אחלה דבר כדי לישרוף דברים בבית (במסגרת המאגית כמובן.., בשביל דברים אחרים יש את החלון..) שמנים- אתה יכול להכין לבד שמנים.. יותר זול ולדעתי יותר יעיל. תבלינים\צמחים\עשבים- לא יודע אם זה מעניין אותך, אבל אותי זה מאוד מעניין ואני מגדל הרבה צמחים ויש לי מלא יבשים וכול זה, איפה משיגים,\ בסופר יש מלאאא דברם, תחפש טוב איפה שהירקות וכול זה יש בקופסאות פלסטיק דברים טובים וטריים, וגם בתבלינים עצמם האלה שבתוך בקבוקים כאלה, יש הרבה.. לא יקר 3-8 שקל לתבלין\צמח.. צמחים אחרים אפשר למצוא במשתלות (גם קדירה טובה אפשר למצוא שם), וכמובן יש מיגוון לא =קטן ברחובות בפרדסים וביערות וכול המקומות שנקראים טבע.. וזה בחינם! אבנים- ממש לא יקר, אבן מלוטשת וקטנה אפשר לקנות בכול חנות מיסטיקה ב5 של, ככה שהשקעה של אבן פעם בשבועיים- 4 זה בסדר ויצא לך מלא אבנים.. לי יש 11 אבנים שהן בערך עוזרות לי בכול מה שאני צריך, והאמטיסט שלי נעלמה לפני כמה זמן.. חבל, דווקא אהבתי אותה, אב היא בהחלט עשתה את שלה. אבנים קצת יותר מהגודל הזה אפשר לקנות ב30שקל +... אני חושב שכול שאר הדברים אפשר למצוא בראש ומישם לשגר רעיונות חדשים ומדהימים היישר למזבח, ולחשוב איך אפשר למצוא משהו זול, אני מציע לעשות חיפוש בבית, אפשר למצוא מא דברים טובים ושימושיים בסתם פינות אפלות בבית.. מקווה שעזרתי..