wand

  • פותח הנושא jbu
  • פורסם בתאריך

L e s t a t

New member
תראה

המזבח שלי הוא גם לא בדיוק שולחן אבן הניצב במרכז מקדש מפואר המעוטר בפסלים גדולים וקישוטים שונים, הפגיון שלי הוא לא פגיון מפואר, המטה שלי לא עוצב בקפידה על ידי הכוהנים של אפרודיטה ואין לי כמות מסחרית של קטורות ונרות. את מה שיש לי אספתי, קיבלתי וקניתי במשך הזמן שבו אני עוסק במאגיה, עוד מאז ההתחלה. חכה, תחסוך קצת כסף או תבקש יפה מההורים ואז תצעד לך לחנות מיסטיקה\ניו-אייג' ותקנה שם משהו שאתה רוצה. שלוש עצה קטנות: עדיף לך שזה יהיה משהו פשוט, אל תבוא בכוונה לקנות מלונה ובסוף תקנה ארמון שלא תדע מה לעשות איתו. משהו שאתה *יודע* שיהיה לו שימוש ומה השימוש הזה הולך להיות, לא כל קישוט הוא דבר שאתה צריך שיהיה על המזבח. לא תמיד מה שמושך לעין גם יהיה משהו שאתה תאהב בהמשך ותסתדר איתו.
 

dopey_wizard

New member
אל תהיה עצוב.. תהיה שמח..!

תראה, דבר ראשון, גם לי אין כסף לכול הדבריים האלה.. אבל אם הזמן אתה משיג קצת כסף, חוסך וקונה עוד משהו ל"אוסף", הדברים שיש לי במזבח אני כבר אוסף במשך שנתיים +, ומצד שני, אתה ביכלל לא צריך הרבה כסף.. להלן כמה פירוטים של מה ואיןם אפשר להשיג חינם\בזול פגיון- זה קצת קשה למצוא אז כן, זה צריך לקנות וזה לא זול, אבל תמיד אפשר לנסות לעשות את זה מסכין מטבח או סתם סכין זולה אחרת. גביע- זכוכית, כוס יין תמיד יש בבית, פעם ראיתי בחנות של דולר גביע מדהים מזכוכית ב7 שקל!, אפשר למצוא בחנויות של כלי בית וכאלה.. פנטאגרם- זה יותר קל להכין מלקנות.. אפשר לצייר\לחרוט על עץ,אבן,נייר,בד,קרמיקה,חימר וכו'.. (אני ממליץ לקנות פימו ולעשות מזה!) שרביט- ללכת ליער\פארק\מקום שיש בו עצים, להיסתכל קצת על הריצפה.. ופשר למצוא שם דברים מדהימים, אני בחופש הגדול טס לרוסיה, אז כימעט בטוח שאני יוחפש מטה חדש ביער שם, ככה שיהיה מלא באנרגיות של.. טוב זה כבר אישי מדי. כלי קטורת- אפשרלקנות ב5-10 שקל בכול חנות עלובה של טבע\מיסטיקה\כלי בית כמובן שגם אפשר להכין איזה מבער מובנה ויפה בתוך המזבח מאבנים או משהוכזה.. נרות- איזה נרות קנית ב10 שקל בסופר?, טוב בקשר לנרות יש כמה.. יש את הנרות הרגילים של שבת, בהם אני משתמש מלא, למדיטציות, לאור, לכישופים, ליופי, ולכול דבר אחר שאני יכול, ככה שאני קונה כול כמה זמן ב20 שקל (קצת פחות) 72 נרות!!! יש את זה בסופר בדרך כלל איפה שכול המוצרי בית והשמפו וכול זה.. תחפשו שם. אם אני עושה איזה סופר ריטואל אם הרבה עוצמה וכוח וכול זה אז אני קונה נר גדול כזה ויפה בצהע שאני צריך, בחנויות טבע\מיסטיקה אפשר לקנות, לרוב ב8 שקל, בקוסומוי בראשון זה 4 נרות ב10 (לפחות ככה זה היה פעם, כבר הרבה זמן לאט עשיתי סופר-כישוף ככה שלא נזככתי לזה...) נרות טובים לטקסים רגילים וקטנים, אפשר לקנות את הנרות הציבעוניים האלה ב10 שקל בסופר איפה שכול הדברים העלובים האלה והשמנים המזוייפים החרא האלה.. זה נרות די בסדר, אני אישית משתמש בנרות חנוכה, אבל כמעט נגמר לי כבר.., נרות יפים כאלה וכול זה, תחפש בחנויות של מוצרי בית, חניות של 2 שקל, הכול בדולר, וכו', זה מדהים איזה מציאות אפשר למצוא שם. קטורת, לי יש סוג אחד וזה הכחול המפורסם הזה, תראה, יש כמה חנויות שמוכרות קטורת לפי שם של תבלין\צמח ויש להם מבחר ענק כזה וזה איכותי כזה זה בא בשקית עטופה של קטורת בלי ציורים וכלום ויש מדבקה ועליה שם התבלין\צמח\טעם באנגלית, זו כתורת ממש טובה!, אפשר לקנות בתחנה המרכזית קומה למטה ליד ה"יאקוזה קעקועים" יש חנות טבע\שאנטי ענקית.. (בכיוון של הסופר סל הזה שם (לא זוכר אםזה סופר סל\היפרנטו או סופר סנטר..)), בכלליותך אפשר לקנות קטורת בזול בהרבה מקומות, בשוק (3 ב10), בחניות מסוימות (קוסומוי פעם מכרו לי קטורת ממש טובה ובעלת כמות אדירה ב..5 שקל! וביכלל אפשר פשוט לישרוף צמחים\תבלינים יבשים.. קדירה- אני לא יודע ת"חוקים" של קדירה (קראתי שצריך איזה סוג מסויים של "רגליים" ולא זוכר מה עוד), אני פשו מאוד קניתי ב15 שקל בחנות כלי בית\מציאות כד יפה מחימר.. הוצאתי לו את ידיות העץ שלו חרטתי פנטאגרם ויצא אחלה דבר כדי לישרוף דברים בבית (במסגרת המאגית כמובן.., בשביל דברים אחרים יש את החלון..) שמנים- אתה יכול להכין לבד שמנים.. יותר זול ולדעתי יותר יעיל. תבלינים\צמחים\עשבים- לא יודע אם זה מעניין אותך, אבל אותי זה מאוד מעניין ואני מגדל הרבה צמחים ויש לי מלא יבשים וכול זה, איפה משיגים,\ בסופר יש מלאאא דברם, תחפש טוב איפה שהירקות וכול זה יש בקופסאות פלסטיק דברים טובים וטריים, וגם בתבלינים עצמם האלה שבתוך בקבוקים כאלה, יש הרבה.. לא יקר 3-8 שקל לתבלין\צמח.. צמחים אחרים אפשר למצוא במשתלות (גם קדירה טובה אפשר למצוא שם), וכמובן יש מיגוון לא =קטן ברחובות בפרדסים וביערות וכול המקומות שנקראים טבע.. וזה בחינם! אבנים- ממש לא יקר, אבן מלוטשת וקטנה אפשר לקנות בכול חנות מיסטיקה ב5 של, ככה שהשקעה של אבן פעם בשבועיים- 4 זה בסדר ויצא לך מלא אבנים.. לי יש 11 אבנים שהן בערך עוזרות לי בכול מה שאני צריך, והאמטיסט שלי נעלמה לפני כמה זמן.. חבל, דווקא אהבתי אותה, אב היא בהחלט עשתה את שלה. אבנים קצת יותר מהגודל הזה אפשר לקנות ב30שקל +... אני חושב שכול שאר הדברים אפשר למצוא בראש ומישם לשגר רעיונות חדשים ומדהימים היישר למזבח, ולחשוב איך אפשר למצוא משהו זול, אני מציע לעשות חיפוש בבית, אפשר למצוא מא דברים טובים ושימושיים בסתם פינות אפלות בבית.. מקווה שעזרתי..
 

jbu

New member
אין חנויות מיסטיקה בב"ש!

יש כאילו מיסטיקה אבל זה בעיקר רהיטים, אז אם אתה מוצא משהוא אז כנראה שהוא יעלה לך פי 2 יותר יקר, פגיון אני מניח שאני ימצא משהוא זול בשוק בדואים חבר שלי הכין אוסף מהסכינים שם, והי אני מב"ש יש סכינים בכול מקום אני רציני לא מזמן משהוא נדקר מול הבית שלי ופעם משיהוא נורה מאחורי הבית שלי, וזה עוד שכונה טובה
. אני כבר שנה מחפש פנטאגרם אבל יש רק את ההפוכים שמסמלים את הסטן (ממש סיגנון של בב"ש),ההורים שלי לא אוהבים את זה אבל גרמתי לאמא שלי לקנות לי שרשרת עם חוט מיוחד 0הוא מיוחד כי לא מרגישים אותו בגלל והוא חלק),אהאבן עטופה בעור אמיתי (כתיחה ממש קטנה). תודה לכולכם אני מניח שעם הזמן אני ישיג דברים,אולי אני יכין מטה חדש אחרי שהעץ יגדל ויהיה לי מטה עבה. תודה
 

dopey_wizard

New member
פנטאגרם..

פנטאגרם, אתה מתכוון לשרשרת או פנטאגרם שיהיהלך במזבח..?, שרשרת אפשר לקנות בת"א ..ובעוד מקומות רבים אחרים... פנטאגרם לשימוש ריטואלי בתור מייצג ליסוד האדמה אפשר להכין לבד ממש בלי בעיה.. שוק?, וואי, אתה גאון, באמת בשוק יש הכול ובזול, איך לא חשבתי על זה קודם?? יום ראשון בעזרת העז אני ינסע לשוק יפו ביפו..
ותגיד, ב"ש.. הכוונה לבית שאן, או אולי בית שמש (או ביכלל משהו אחר)?
 

jbu

New member
הקוונה היא לפי הטבעת של היקום

הקוונה היא לפי הטבעת של היקום שממנו יוצא כול הח@$#! (כלומר באר-שבע). עם מה אני יכין פנטאגרם? אני צריך מקלות באורכים שווים. ותגיד אתה הייתה ציני עם הקטע הזה עם השוק? מחוץ מזה גילתי שהדברים האלה באים לבד (מעניין למה
) את החבל למעגל מצאתי זרוק בפינה בחצר שלנו והוא בדיוק האורך שרציתי!! מצטער שהתפרצתי יש עלי הרבה לחצים בזמן האחרון ומתחילים להגביל לי את הגישה לפו אבל כמו תמיד אני ימצא דרך לישאר! (לצערכם)
 

dopey_wizard

New member
טוב..

אני לא ממש מבין למה אתה צריך מקלות, אני לקחתי צלוחית מקרמיקה של עציץ קטן, וציירתי בעזרת צבעי שמן פנטאגרם חום על רקע ירוק.. אתה יכול להישתמש במליון דברים, תחשוב על חומרים (קרמיקה, חימר, זכוכית, נייר, קלף, עץ, מתכת, וכו'..) תקח משהו עגול ותחרוט\תצייר\תדביק עליו צורה של כוכב מחומש.. לא קשה במיוחד.. בנתיים אתה יכול לעשות משהו זמני.. בעוד חודשיים וחצי אני אכתוב הודעה שתכיל "כלים לכישוף במתנה" פרטים בעוד כמה חודשים.. בנתיים תמצא לך משהו זמני או שתעשה משהו שישאר לך לזמן מסויים.. גם אני גליתי שכלים ודברים כאלה באים לבד.. שאתה צריך את זה זה בא.. וזה בא טוב.. לא, לא הייתי ציני, אני מופתע מזה שלא חשבתי אף פעם ללכת לשוק ולקנות שם מציאות לכישוף.. הייתי הולך לקנות קטורת ועוד כמה שטויות, אבל כלים.. פגיון אפשר למצוא בשוק.. ולא חשבתי על זה.. מי מגביל לך את הגישה לפה? ולמה?
 

jbu

New member
"בעלי המחשב" באופן טכני ../images/Emo8.gif

יש עוד מעט בגרויות והמצב שלי לא טוב אז אני נלחם כדי להיכנס (כוחו של הרגל),אתה באמת צריך לכתוב על זה מאמר יש שם דברים שאני מתפלא איך לא חשבתי עליהם קודם ,טוב זה כנראה די אני לא ממש אוהב להשתמש ביותר מדי "אביזרים" (כלי נשק אם תרצו) מחוץ מזה אני כנראה כמו דנה יסיג את הדברים שלי ב-9.95 ב"שאנטי" (קנס של 5 אג' כי אני מב"ש) רוב הדברים לא כול כך טובים אבל הם מתאימים לטקס של חצי שעה (הקטורת מחזיקה בערך 20 דק', לפחות כך נדמה לי) .
 

A lost angel

New member
קודם כל תרגע...

את הפגיון חברה קנתה לי ליום הולדת ה14 שלי. את השרביט אני גילפתי אישית מענף שנפל מעץ. את הפעמון קניתי במכירת חיסול בחנות(25 ש"ח לפעמון..) נרות וקטורות-גם אני קונה נרות וקטורות במדף של ה9.90! זה הכי זול ומשתלם! ויש גם בהום סנטר, שישים קטורות ב10 שקל. את הריידר חברים קנו לי ליום הולדת 14, ואת הקופסא קיבלתי מאמא שלי. יש לי גם גלימה טקסית שעברה אלי מסבתא רבא שלי, אבל את זה אני לא בדיוק מראה לאנשים. הדבר שהכי חשוב זה איך שאתה מתחבר לכלים שלך, כי אני אוהבת את הכלים שלי, גם בלי שום קשר לתפקידם המאגי. חוץ מזה, הם קישוטים נהדרים לחדר
הכלי הכי חזק זה לא המח שלך, זה הנשמה שלך. בכל מקרה, תהיה שמח. לבכות זה לא בריא
דנה
 

gray peopel

New member
WOW........

סחטיין על הדברים....!! ואני שמח להגיד שעל שלי חוץ מהנרות והקטורות שאח שלי קונה כל הזמן אל הוצאתי שקל.... כל הכלים שלי תלויים ברחבי הבית כקישוטים... ואפילו את הפנטראגם שלי מצאתי כאבזם לחגורה!! והוא ממש יפה....... אולי אני גם אצלם והעלה לפורם.....אם יזדמן:)
 
טוב, תראו../images/Emo70.gif

לי יש כל מיני קטורות אפילו בריחות של כל מיני בסמים.. יש לי 2 מעמדים לקטורת.. אחד פשוט כזה שעלה כמה שקלים ועוד אחד בודהה כזה ממש יפה עם 3 מעמדים שעלה 30 ש"ח יש לי פיגיון - 150 ש"ח מריקושט אבנים...(15 בערך) - אוסף לוכד חלומות שעלה בערך שישים.. ונראה לי שזהו.. וקחו תמונה של הבודהה שלי עם קטורת וכמה אבנים..
 
חחח ממש תצוגה../images/Emo13.gif

וקחו תמונה של הלוכד חלומות שהוא לא בדיוק נראה טוב כי הייתה רוח אז לא לשים
 

1Prophecy

New member
יפה אני רואה שהרעיון שלי עובד...../images/Emo8.gif

אז הוספתי עוד תמונה, תהנו.
 

dopey_wizard

New member
אה..

אז גם אתה חושב שזה הרעיון שלו.. מזל טוב לשנינו..
ויש לך חדר מאוד יפה.. הצבעים.. מחר אני יצלם תמונה נוספת אולי של משהו אחר ואולי אני גם ישים פה..
 
למעלה