fucking hell. ...
K Kryptonite New member 27/12/04 #9 טיפש.../images/Emo168.gif אל תקרא ללימור נכה, לך אין זכות לדבר בכלל.
T Thestral New member 29/12/04 #37 מי אוהב אותך יותר ממני../images/Emo35.gif../images/Emo108.gif ומי זה מני
P PopPy New member 29/12/04 #52 ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif מי זה מני
K Kouryuu New member 29/12/04 #51 *מלטפת בחמימות* פחי-צ'ו. 3> אבל אני באמת קצת נכה. רק אל תגלה לאפאחד. ^-^ אריגאטו. ואל תריבו, מכוערים. :>
*מלטפת בחמימות* פחי-צ'ו. 3> אבל אני באמת קצת נכה. רק אל תגלה לאפאחד. ^-^ אריגאטו. ואל תריבו, מכוערים. :>
G Gizmo16 New member 29/12/04 #54 לאלא, זה בסדר../images/Emo6.gif../images/Emo28.gif הריב הזה היה משעשע נעצור אותם כשזה יגיע לצ'יק-פייט..
לאלא, זה בסדר../images/Emo6.gif../images/Emo28.gif הריב הזה היה משעשע נעצור אותם כשזה יגיע לצ'יק-פייט..
T Thestral New member 29/12/04 #57 איך את מדברת../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif../images/Emo108.gif../images/Emo182.gif מה נולדת באוטובוס
איך את מדברת../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif../images/Emo108.gif../images/Emo182.gif מה נולדת באוטובוס