אישית,../images/Emo101.gif
אני לא מאמין באסונות כלליים. היום אמרה שהיא בכתה כשהיא ראתה טלויזיה ודיברו על זה... אמרתי לה שיש שישה מיליארד איש בעולם וזה לא כזה נורא. אז היא אמרה שאני אומר את זה רק כי אין שם אף אחד שאני מכיר, היא צודקת. זה בדיוק העניין. אין שם אף אחד שאני מכיר, אני מרגיש צבוע אם אני אומר שזה מזיז לי... היא רגישה, היא מתחילה לחשוב איזה מסכנים הם וזה... אבל לדעתי זה פשוט כי היא מדמיינת את זה על עצמה, מה היא הייתה עושה וכאלה...
אני לא מאמין באסונות כלליים. היום אמרה שהיא בכתה כשהיא ראתה טלויזיה ודיברו על זה... אמרתי לה שיש שישה מיליארד איש בעולם וזה לא כזה נורא. אז היא אמרה שאני אומר את זה רק כי אין שם אף אחד שאני מכיר, היא צודקת. זה בדיוק העניין. אין שם אף אחד שאני מכיר, אני מרגיש צבוע אם אני אומר שזה מזיז לי... היא רגישה, היא מתחילה לחשוב איזה מסכנים הם וזה... אבל לדעתי זה פשוט כי היא מדמיינת את זה על עצמה, מה היא הייתה עושה וכאלה...