תוכניתו של אלירז פנינה מצדפה שנפתחה.

זה בסדר, חמותי חזרה מחו"ל והיא צופה נלהבת שלו

היא תמלא את מקומך במדידת הרייטינג.
 

זהר77

New member
איילה גמרה את מלאי השעווה בגלל רגלי הפיל שלה

נחכה ליבוא קונטיינרים נוספים.
 
באמת באמת לא מצליח להבין מה רוצים מהאיילה

מה השנאה הזאת לכם. לפחות אם היה איזון מינימלי , אז כל איילה אחת להביע גם מה חושבים על מי שהדיח אותה והשתמש בה לצרכיו.חברים שימו לב סער רוצה להנחות תוכנית טלביזיה..שבה נלמד כולנו, איך משקרים לאישה, איך מרמים אישה, איך ואיך להונות,לשקר, לזייף. כל מה שסער למד מכל הפושעים החברים שלו שרימו ,אולי בהדרכתו , את בית המשפט. חברה בבקשה..איילה חזקה סומך עליה. אבל תהיה מאוזנים. טפלו גם בסער
 
אברמיקו אני מרחמת על זהר!!

אין שום סיבה, מלבד משהו שיושב אצלה חזק חזק, היא בטח צריכה לעשות עם עצמה חשבון נפש ולהבין למה, לא אתה זה בטוח.
 

רותי167

Well-known member
אברמיקו,זהר77 היא שטן בדמות אישה המלאה

בשנאת חינם,רוע וכנראה קנאה סמויה. שאלוהים יגאל אותה מרוע ליבה וחייה יהיו טובים יותר.
 

ואזנה

New member
הפילו את אלירז למדמנה ושיקעו רגליו בבוץ

אלירז יכול היה להתעקש לבנות את עצמו טוב יותר. העניין הוא שלמישהו שם אצה הדרך מאחר שהאינטרסים שלו מנוגדים לאינטרסים של אלירז. אלירז צריך היה להיות מעוניין בשמירת הגחלת של הפופולריות שלו ובמקביל להתמקצע בתחום התקשורת תהליך שהיה אורך זמן. ההפקה מעוניינת לגזור קופון מיידי ולתרגם את הפופולריות שלו לכסף מיידי מבלי שהטווח הארוך מעניין אותה כיוון שבשיטה המחזורית הנוהגת הם כבר ייצרו את הסלבים דה לה שמאטה דור 3 עוד מעט. ההתנגשות בין האינטרסים הוכרעה לטובת בעל המאה והכוח ואלירז נכפה (שיכנעו אותו שזה לטובתו) להגיש פורמט בוסרי ובעייתי ביותר. כזה שמקבע אותו במשבצת נישתית סייסית ולא מהווה מסלול המראה. נתוני הרייטינג לא משקרים וצניחה לכמעט מחצית בכמות הצופים תוך 3 ימי שידור היא משמעותית מאוד ומצביעה על זה שהצופים מצביעים ברגליים. אמנם קבוצת מעריצים שרופים תמיד תשמר רצפה מינימלית של 0.5 - 0.75 אחוזי צפיה אבל תפקידו של פורמט לסחוף צופים "מהשורה" והתהליך כאן הוא במפורש הפוך. יש להניח שבסיום הפורמט נתוני הרייטינג יגיעו לרצפה ובמקום לגרום לאלירז לנסוק הם יסמנו את נפילתו. גם הבולטים במעריציו בתקשורת או מהקהל הצופה לא יוכלו להתעלם מעובדות וסוף מסלול הסליברטאות יצרוב בתודעה - מפלה. הבעיה אותה לא מוכנים "השרופים" להפנים היא שאלירז מסוגל (בהחלט) לספק רגעי עונג טלויזיוני בתנאים מאוד מסויימים (שבאו לידי ביטוי באח הגדול) ולא מסוגל להחזיק קהל מרותק בנסיבות מלאכותיות. כל יתרונו של אלירז הוא בספונטניות שמוציאה ממנו הברקות וזה בדיוק הפוך לפורמט מוגדר בזמן ובמקום עם עורכים, מפיקים ושאר יועצים ובעלי דעה על הראש. האח הגדול סיפק לאלירז כר לפריחה איטית ובטוחה וקיבלנו מקבץ של רגעי שיא נדירים בהם הוא השתחרר וזרם או הגיב לסיטואציות טבעיות. אני מתעקש על כך שהעובדה שלאלירז יש משהו מאוד מוגדר (ומצומצם) למכור לא באמת נותן לו סיכוי בתקשורת. הוא צריך היה לתרגם את ההערצה אליו למגע בלתי אמצעי עם הציבור בכל מיני אוקיישנז בהם היה מרצה על חוויותיו בבית האח הגדול, עונה לשאלות הקהל בלי מסננות ובלי עריכה ובמקביל פותח עסק כלשהו (התפור על מידותיו) כזה שהיה נהנה מרמת הפופולריות שלו וזוכה לחשיפה עודפת וליחסי ציבור משופרים שהיו מביאים אליו קונים ולו בגלל הסקרנות והרצון לגעת. באובר אול של העניין יש דוגמה טובה לאורה היה צריך אלירז ללכת וזו ההצלחה של פותנה למנף את הפירסום האישי לפרסום עיסקי. לאלירז היה פוטנציאל הרבה יותר גדול שלא נוצל וכנראה כבר לא ינוצל. בקיצור - אלירז הוא קורבן של הצלחתו. גם אם יהיו כאן עוד 1,000 מעריצים (שמרעיפים אהבה לצד אלימות כלפי מבקרים) וזה לא יתורגם לכסף אז הכל כלאם פאדי והבלון יצטמק לזיכרון נעים על בחור חביב שהיה שם, נגע ונעלם.
 

עפריטה

New member
המדמנה היא הראש שלך ומה ששקוע זה התאים

האפורים!! נשרף לך הפיוז טוטאלוס ,,,,,,,,,,,,,מסכן! קח כדור ותנוח!
 

JennaJ

New member
טובעים בים של טרולים ../images/Emo191.gif../images/Emo191.gif../images/Emo191.gif

שקיעת החמה, זה שכביכול החלטת להפסיק לצפות בתכנית של אלירז אומר שלא נצטרך לשמוע ממך יותר השמצות ולכלוכים על התכנית במסווה של דאגה ואכזבה? כמובן שלא. על מי אתם חושבים שאתם עובדים?
 
עובדות אינם לכלוך או השמצה הן בסה"כ עובדות

תוכנית ראשונה - 3.2 אחוז רייטינג תוכנית שניה - 2.5 אחוז רייטינג תוכנית שלישית - 1.9 אחוז רייטינג בין התוכנית הראשונה בה צפו 60 אלף ועד התוכנית השלישית בה צפו 26 אלף עזבו את הצפיה בתוכנית 34 אלף - אלה העובדות. יותר הפסיקו לצפות בה מאשר צופים בה בפועל - ואני מאלה שיפסיקו
 

ואזנה

New member
שקיעה - אסור לתת לעובדות לבלבל אותם

כנראה שהפיפלמטר הוא גם בכלל הטרולים. חוצפן שכמוהו, מראה נתונים שקריים, עושה עריכה למציאות, לא מרצה את המכורים, מסלף ומעוות את האמת. :)))
 
למעלה