תוכניתו של אלירז פנינה מצדפה שנפתחה.

ממממ אז זהו שלא

רייטינג לתוכנית הראשונה - 3.2 אחוז (60 אלף בערך) רייטינג לתוכנית שניה - 2.5 אחוז (35 אלף בערך) רייטינג התוכנית אמש - 1.9 אחוז (26 אלף בערך) - שזה קצת פחות מהממוצע לערוץ. כאן זה מדגם לא מייצג שבו יש הטיה לכיוון אלירז ובסה"כ הוא חביב אבל לא להיט
 
תראי ביחס לערוץ 24, זה לכל הפחות לא

תכנית מדשדשת כמו שטענה קודמתי. ובהתחשב בעובדה שאלירז אינו שדרן מקצועי, וכל מה שהוא נותן זה את עצמו בלבד,. לדעתי בסה"כ צריך להחמיא לו על הנתונים היחסיים היפים. ואגב, מנין את מוציאה שיש הטיה לטובתו של אלירז?
 
אז ככה

מסכימה שזו לא תוכנית מדשדשת אבל לפי נתוני הרייטינג היא מעניינת מעטים. (אלה שכנראה לא יכולים לשחרר את אלירז לאחר סיום "האח הגדול"). האחוז הממוצע של ערוץ 24 בשעות האלה הוא 2 אחוז כלומר שמספר הצופים באלירז זהה לזה שהיה קודם שתוכניתו עלתה לשידור. מבחינה עיסקית זה לא מוצלח כי המפרסמים משלמים לפי נוסחא של הרייטינג הצפוי לעומת הרייטינג בפועל. אין מה להחמיא לו כי תוכניתו היא לא מוצלחת. צריך להחמיא כשיש על מה ואם כל הצער אין על מה. בעולם הבידור אין זמן לטירונות או לימוד תוך כדי שידור, הצופה מחליט בשלט אם זה טוב או לא וצופה שהפסיק לצפות (כמוני) לא יחזור! למרות שאהבתי את דמותו של אלירז בתוכנית "האח הגדול" כיום אני לא מתחברת אל מה שהוא עושה. אולי כאדם פרטי הוא סבבה אבל זה לא מספיק לעניין צופים. לצערי, הפורום מוטה לטובת אלירז באופן שבו כל ביקורת זוכה למתקפה אישית מלווה בקללות והשמצות. לשמחתי, אני מחוסנת ומתעלמת מהעניין כאילו לא היה. אני בכל זאת ותיקה מספיק כדי לדעת שגם אם הרוב חושב משהו זה לא תמיד נכון. ההטיה לטובת אלירז מתבטאת בהמון קריאות עידוד לאלירז כאן בדרך שיטחית ובלי הרבה מחשבה
 
אז ככה א. אני חד משמעית נגד לקלל ולהשמיץ

באופן אישי כל כותב שמתבטא בסגנון ראוי! ב. כפי שהסברתי לא מעט פעמים, הצופים אוהבים את דמותו של אלירז בלבד, ולא כ"כ מחפשים לראותו כדמות מקצועית. ואני בכל אופן, באתי להפריך את מי שטענה שהתכנית מדשדשת ולא פופולרית, כי לעת עתה זה ממש לא נכון! ג. זה שיש קריאות עידוד לאלירז לא אומר שתוצאות הרייטינג שהתפרסמו מוטות לטובתו, שכן כך הבנתי מדברייך.
 
לא הבנת נכון - אני אסביר

נתוני הרייטינג לא מוטים הם מדוייקים ונמדדים באופן אובייקטיבי לחלוטין ולכן הם עובדות בלי פרשנות בכלל - ההסבר על הרייטינג בלינק המצורף. לעומת זאת הפורום הזה מוטה לטובת אלירז מפני שיש יותר כותבים (מעריצים) שמגיבים מאשר כותבים אובייקטיבים שמבקרים את אלירז או דרכו (למרות שכנראה לא תמיד הוא אחראי למעשיו אלא אחרים) לסיכום: התוכנית של אלירז מבחינה עובדתית דועכת ברמת העניין ובשיעורי הצפיה בה - אלה עובדות. ההערצה לאלירז ממשיכה להתקיים (כאן ובכלל) אבל לדעתי תיפחת עם הזמן כפי שנראה כבר עכשיו שקורה מקווה שהבנת אותי. אני אישית אהבתי מאוד את אלירז במשך העונה של "האח הגדול" ושמחתי שניצח. אני חושבת שבכך סיים את תרומתו לעולם הבידור ויהיה נכון שיחזור להיות אדם פרטי.
 
1. אני הבנתי שלא התכוונת לכך שתוצאת הרייטינג

מוטות, לאחר שקראתי את הודעתך השנייה. 2. עדיין מוקדם לדעתי לראות לאן תתפתח התכנית של אלירז. ואני כמובן מקווה מאוד שהיא תמשיך, כי אני ועוד הרבה אנשים אוהבים אותו מאוד, ואנחנו מעוניינים לראות אותו, ושלא יחזור לחייו הפרטיים. 3. זו לא הגדרה נכונה לומר שהפורום מוטה לטובת אלירז, אלא שיש בו רוב לתומכי אלירז. וזה שני דברים שונים!! פורום מוטה, משמעותו היא שמבחינת החוקים הנאכפים בו יש אפליה לטובת תומכי אלירזאך זה לא המצב כאן!! ובכל אופן כמו שאמרתי, צר לי על שקיבלת השמצות אישיות כל עוד לא נקטת בלשון בלתי ראויה. ואני מגנה את הדרך הזו!
 
קיבלתי את התיקון ../images/Emo51.gif

אני מסכימה עם רוב דבריך
בשבילך, אני גם מקווה שתוכניתו תמשיך ותצליח אם השתמע באיזו דרך שיש לי משהו נגד אלירז - ההיפך הוא הנכון אישית לאחר "האח הגדול" אותי הוא לא כלכך מעניין אבל לאלה שכן (ואתה בתוכם) אני מפרגנת שיהנו.
 

JennaJ

New member
את אומרת שאהבת אותו במהלך העונה

אבל מעולם לא קראתי כאן הודעה אחת חיובית באמת שלך עליו. כל דבר חיובי שכתבת היה כהכנה להכניס לו משפט אחרי. זה טריק די ידוע של טרולים להעמיד פני מעריצים מאוכזבים/דואגים/לחוצים כדי לגרום לדברים שלהם להילקח יותר ברצינות ולעורר יותר תגובות, ומהבחינה הזו את פועלת לפי הספר. מי שאהב את אלירז במהלך העונה לא היה הולך ומשקיע כל כך הרבה זמן ואנרגיה בניסיון להכפיש, להנמיך, ולהמעיט בערך ההצלחה שלו. מי שאוהב אותו מייחל לראות אותו כמה שיותר ולא מקווה שייעלם כמה שיותר מהר. את לא אוהבת את אלירז, וכל מי שקורא כאן בקביעות יודע בדיוק מה את מנסה להשיג. די להעמדות הפנים בשנקל.
 
ההיפך הוא הנכון

מי שאוהב באמת לא רוצה רק לקבל סיפוק לעצמו מאלירז אלא חושב על טובתו של אלירז קודם! טובתו, בעיני, היא לא להיות כלי בידיים הרסניות שנתנו לו תוכנית שפוגעת בו (שוב לדעתי) ולא תורמת להצלחתו. אני חוזרת ואומרת שאהבתי מאוד את אלירז במשך תוכנית "האח הגדול" ושמחתי שזכה, ובמקביל לא מסתירה בכלל את רצוני שיחזור עכשיו להיות אדם פרטי ולא דמות ציבורית. לדעתי, הוא לא מתאים לתפקידים שמייעדים לו. מי אמר שהצלחה נמדדת רק בכמות מעריצים או ברייטינג? אפשר וצריך לאהוב בלב,באמת,ברגש ולא בהכרזות הערצה בומבסטיות. לסיכום: כמה שתנסה לשלול ממני את זכותי לומר דעתי לא תצליח! גם לא תצליח לומר שאינני אוהבת את אלירז! לא תשתיק את הביקורת ולא משנה באיזה כינוי תכנה אותי. מכיוון שאינני מכירה אותך יתכן שאתה אדם נפלא ולכן תגובתי היא רק להודעותיך ובשום מקרה לא באה לפגוע בך אישית.
 

ואזנה

New member
כהרגלת סיכמת באופן מופלא את הדברים

המעריצים העוורים המונעים מהרצון לספק את צרכיהם הפרטיים היו תולשים לעצמם איבר מגופו של אלירז. בכך היו מפרקים אותו לגורמים אבל הם היו באים על סיפוקם. אולי מטאפורה זו תמחיש להם למה שנינו מתכוונים. גם שילייי מסבירה להם שאלירז הוא עכשיו בשר תותחים של הפקה שעניינה במיצוי כסף מהפרה החולבת ובסוף הבחור יהיה מוטל לצד הדרך. אבל החבר'ה "הטובים" לא חושבים על טובתו של אלירז אלא רק על טובתם האישית וחוסר היכולת להבין ששום דבר לא יכול לשחזר את הרגעים הקסומים של העונה.
 

dipper

New member
כל כך הרבה אי דיוקים בהודעה אחת

על קצה המזלג- -נתוני רייטינג אינם מדע מדוייק,בדיוק כמו שסקרים-וכבר ראינו סקרים לפני בחירות אינם מדע מדוייק. מדובר בכ 600 משפחות ובערוצי נישה עם אחוזי צפייה נמוכים ההסתברות לסטייה היא גדולה יותר. -אם לשיטתך התוכנית גרועה זה דווקא מצביע על גדולתו של אלירז שמצליח לשמור על נתונים סבירים בהחלט. -טבעי שתוכנית ראשונה אחוזי צפיה גדולים יותר ורמת עניין גדולה מתוך סקרנות,והירידה היתה צפויה. -ההערצה לא פוחתת,מי שהעריץ ממשיך בכך ומי שלא אז לא. לא כל מי שסימס לו הוא מעריץ שלו. השאלה אם יצליח לרתום אליו מעריצים נוספים. -ממש מאמין לך שאהבת את אלירז,את אפילו לא מצליחה להסתיר את החיוך כשאת כותבת את זה. המשחק שלך שקוף מידי.
 

somboI

New member
dipper , כל מילה../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

ידוע שרק למי שסובל מרגשי נחיתות גבוהים יש צורך להתהדר בידענות, המלצות וניתוחים פלצניים נטולי כל הבנה מינימלית לתמונה המלאה, שקיעה היא כל אלה. בפלצנות על המתיימרת להבין טוב מכל אחד אחר, שקיעה מנתחת לנו את ה'מקצועיות' של אלירז כנגד פרמטרים של מנחה מקצועי, ובו בזמן לא מבינה שכל הקונספט של התוכנית הוא שאלירז לא מקצועי אבל יש לו קסם אישי ותובנות מעניינות שמקווים שהוא יצליח להעביר ולעבור מסך באמצעותן. לא יודע אם הוא יצליח, נקווה שיצליח להשתחרר כמו בבית האח הגדול.
 

dipper

New member
תודה.אכן יש פה חבורת פלצנים ופלצניות

שחושבת שהשמש זורחת מהתחת שלהם. אייילה מתאימה להם ככפפה ליד.
 
דווקא התכנית של אמש הייתה מצויינת... ../images/Emo106.gif

אלירז כבר היה הרבה יותר רגוע, בוטח בעצמו ונינוח... והתכנית קלחה בצורה נעימה...
החיבור בינו ובין קובי אפללו היה מוצלח ביותר... ושניהם נתרמו ממנו...
אני בהחלט אהבתי את התכנית... ואני שמחה שהאריכו אותה לשעה וחצי...
 
למעלה