תוכניתו של אלירז פנינה מצדפה שנפתחה.

ואזנה

New member
../images/Emo13.gif../images/Emo45.gif

אל תמהרי לעזוב - אני פורש בתום הסופ"ש הזה אחרי שנמצה את שבוע השידורים של תוכניתו של אלירז והארוח בפורום. אני מסוקרן עד היכן יכול הפיאסקו הזה להימתח. כמה קלישאות וליקקוקים עוד מסוגלים להרעיף כאן באוטומט. עד איזה גבול מוכנים אנשים לעשות שקר בנפשם. הישארי עימי עד למוצ"ש ואז נפתח את השבוע הבא בלי המועקה הזו....
 

SG12

New member
בלי שום קשר,היום אלין ב 11 (בבוקר..

בערוץ 24 חבל שהיא לא יכולה להישאר עד 11 בלילה/tapuzforum/images/Emo3.gif
 

A r e t h a

New member
עם כל זה שאני מתה על אלירז, התוכנית שלו הפכה

ליוסי סייס, אני לא מסוגלת לסבול את השיחות המעצבנות עם כל המעריצות הסמויות, יאללה שיתקדמו, מה שאהבתי באלירז ב"אח הגדול" זה את החוצפה שלו,גם את הריבים!!! אהבתי שמידי פעם מגיחה העדינות והמתיקות אבל אלירז החדש והרכרוכי גורם לי לרצות להזריק אינסולין, די כמה מתיקות,
זה היה סבבה בהתחלה, אבל דיייייייייייייייייייייייי תתקדם כפרה, איפה החיספוס
כמה סוכר אפשר? בעעע צריך לתת לאלירז קונטרה לפני שהוא יהרוס לעצמו את התדמית ויהפוך ליוסי סייס הבא
 
מה שאהבת יכול להתבטא רק בסדרת טלוויזיה

או סרט בהשתתפות אלירז.אין שום דרך אחרת ליצור דיאלוגים עצבניים בשידור חי מול צופים. יוסי סייס חדר ברוב המקרים לעומקם של דברים בשיחות עם המאזינים. אלירז מאפשר לצופים להציג בעיות קלילות במגוון נושאים לזמן שידור קצר מאוד לכל מאזין. אבל הפואנטה של התוכנית היא הזמרים המתארחים והיכולת של הצופים להכיר עוד צדדים באישיותם לצד כישוריהם. אני מאמין שאם הוא יקבל תוכנית מסודרת לאורך זמן,יוכנסו שינויים ותוספות לתוכנית.
 
../images/Emo243.gif ../images/Emo243.gif הבעיה מבחינת הצופים היא...

שהרוב הגדול מעלה בפניי אלירז סיפורים שחלקם קשה "לעיכול" ושדיי גדול עליו. גירושים, בגידות, לידות...זה תחום שגדול עליו בעיניי. אני חושבת שהפורמט הכי מתאים לו זה לארח כל לילה אומן אחר ולדבר איתו על החיים, תהיות, אהבות, קריירה ובין לבין לשים שירים או אפילו להקדיש שירים למאזינים אבל בלי להעלות אותם לשיחה. הכימיה שלו עם האומנים מקסימה ! רואים שאלירז לא תמיד יודע מה לענות למאזינה שאומרת שבעלה בגד בה או למאזינה שיכולה להיות אמא שלו בגיל... בכל מקרה הוא מתוק וכובש... מאחלת לו המון הצלחה !!!!
 
נכון מאוד!

מה שמעניין אותי באלירז זה החוויות שלו בבית "האח הגדול" ולכן אשמח אם יארח דיירים מהתוכנית.אירוח ושיחה זו הדרך הנכונה לשמוע מה יש לאלירז לומר. אני גם חושבת שהוא מתאים יותר לרדיו מלטלויזיה. כצעיר חסר ניסיון זה לא במקום שייעץ לאף אחד בשום נושא. כפי שזה הזוי בעיני שסער מייעץ בנושא זוגיות או שגואל (חס וחלילה) יהיה יועץ בינאישי.
 
נכון שהסיפורים גדולים עליו,אבל אם דוגמנית אמא

ל3 ילדים שבעלה הכדורגלן המפורסם בוגד בה בחרה להביא את הנושא לאלירז המשמעות שאין לה במה ואוזן למצוקותיה. תקוותה כנראה ש"הנגיעה" של אלירז והמידע שהעבירה יזלוג ויעזור איכשהו למצוקתה. אנשים מגילאים שונים בוחרים לשתף את אלירז בבעיותיהם ולו לרגע קט.הם לא מצפים שיפתור את בעיותיהם אלא יאזין בלבד. בכלל בחיים למדנו שלא תמיד בעיות גדולות נפתרות ע'י אנשים סמכותיים או בעלי תפקדים רמים.לפעמים נגיעה רכה של בחור בן 27 עם חוש מפותח לאינטיליגנציה ריגשית עשוי דווקא לעזור מאוד.
 
ועדיין... . כנס

אולי אני טועה ואני מאוד אוהבת אותו ורוצה מאוד שיצליח...ואולי בדיוק בגלל זה טענתי מה שטענתי...כדיי שלא "יעשה מעצמו צחוק"... בי הוא מאוד נגע ואני גם אמא לילדים. נגע וטילטל מבלי שאוועץ בו..פשוט מהצפייה בו, מהתובנות שלו ומהאינטיליגנציה הריגשית שנשפכת ממנו... פה זה שונה- מעמידים אותו בפניי עובדה- בפניי מאזין עם סיפור אישי ומצפים לתגובה נשלפת מהשרוול...קצת מלחיץ לטעמי. בכל מקרה- הבחור כובש!!
 

רקלוש

New member
זה המנהלים שלו שמעוניינים משום מה להשאיר אותו

על התקן של "הערס המחמד"... והוא כמובן רחוק מזה וממש לא כזה... הוא הרכוש של קופרמן ואנשיו והם עושים איתו מה שהם רוצים, כדאי לו שיקח מנהל אישי או יחצן שינהל אותו בהגינות...כמו שקרה עם נינט...
 
לדעתי התוכנית מצויינת

אני מאוד שמחה שהוא ישר קפץ למים וכבר משתפשף בתור אישיות טלוויזיונית. זה הבית ספר הכי טוב שאפשר ואלירז תלמיד מצטיין. וגם טוב מאוד שזה בערוץ קטן יחסית, זה ה-מקום להבשיל בו. אתמול בתוכנית השלישית בלבד, אלירז כבר תקתק את זה כאילו נולד עם מיקרופון ביד. אפס תקלות. הוא היה מפוקס, רגוע, מקצועי, ומתוק כמו שרק הוא יכול להיות. שעה וחצי וחשבתי שעברו חמש דקות. אפשר להבין למה אנשים אומרים שצריך להוסיף ככה ולהוריד ככה ולעשות ככה. ברור שהתוכנית לא מוציאה מאלירז כל מה שיש לו לתת. אבל חשוב לזכור שזו תוכנית ניסיון. סוג של טבילת אש. "טירונות" אם תרצו. וכמו שאומרים בטירונות - קשה באימונים, קל בקרב. בינתיים הוא משתבח במהירות מתוכנית לתוכנית והופך להיות נכס טלוויזיוני.
 

dipper

New member
תוכנית 3 היתה מצויינת.

אל תתנו לשטיפת מוח של שונאי אלירז לשבש את דעתכם. ההפקה לקחה לתשומת ליבם את הליקויים ואתמול היה שיפור ניכר, גם אצל אלירז וגם באינטראקציה עם המפיקים. הוא כרגע משתפשף בערוץ נישה וזה בסדר. ברור שיש עוד מה לשפר, אבל עושה רושם שזה הולך ומשתבח. בהמשך כמובן יצטרך סוכן טוב שידאג לקדם אותו.
 
../images/Emo47.gifבעיני, אחלה תוכנית, אל תשכחו, זו רק

תוכנית הרצה. כל אחד צריך להתחיל איפשהו, והתוכנית הזו היא מקום מצויין עבורו. ועוד דבר, זמן אויר עולה המון כסף, אם מישהו היה חושב שהתוכנית היא פלופ, היו מורידים אותו מהאויר ומשדרים קליפים. ככל הנראה מרוצים ממנו שם למעלה והם יודעים למה, אלירז מסוגל להחזיק שידור מהסוג הזה וככל שיעבור הזמן הוא רק יילך וישתפר. תנו לו צ'אנס, הוא עוד יקסים גם את שונאיו ומקטרגיו :) אגב, חשוב מאוד - שימו לב איזה זמרים מוכנים לבוא להתארח בתוכנית שלו - מירי מסיקה, קובי אפללו, קרן פלס, זמרים מהשורה הראשונה שאלמלא התוכנית הייתה שווה משהו, לא היו הורסים לעצמם ובאים להתארח אצלו, הם לא צריכים את שלושת אחוזי הרייטינג האלו בשביל למנף קריירה, הם עושים את זה מאהבה פרופר לבן אדם.
 
זה מצער איך מנצלים בחור חמוד כזה בדרך כלכך

הרסנית. נקווה שיצא ממנו משהו משובח יותר בהמשך. מסכימה לחלוטין עם הודעתך, הוא צריך מנהל אישי או יחצ"ן הגון
 

ואזנה

New member
בוקר טוב - גם את מתחילה להבין - ברכות :))

אם רקלוש מתחילה להבין שנעשה באלירז שימוש ציני שלא בהכרח פועל לטובתו אז אולי בעוד יומיים שלשה היא תקרא את מה שכתבנו פה ותכא על חטא ותבקש סליחה. בסך הכל לבקש סליחה זו מעלה על פי דעתו של האדמו"ר סעדה.
 

רקלוש

New member
איך יכול להיות שאתה צודק וכל כך הרבה טועים??!

זה שקופרמן הוא ציני זה לא חדש...אך אלירז חכם ולא יתנו שיעבדו עליו... ואני יודעת שאלירז הוא כוכב עולה...אז אין בעיה..הוא יצליח למרות כסילים וקנאים כמוך
 
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!

רק ככה אלירז ראוי לאהבה, הריבים שלו היו דווקא משהו שהוא לא היה מעוניין בו, וגם אנחנו לא היינו מעוניינים בהם. אלא הם נכפו עלינו. אך כעת אלירז הכי מתוק!
 
למעלה