natali2007
New member
אם כל הכבוד
בתור זמר מזרחי הוא שר יפה אבל אתמול לדעתי בכל אופן הוא לא שר יפה והוא הרס ת'שיר כי בכל זאת זה לא היה שיר מזרחי או דיכאוני!!! וליהודה מתאים לשיר או מזרחי או דיכאוני! אני לעומת זאת מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד הערצתי ומעריצה עדיין את שיר!! ובכלל לא הגיע לה להיות מקום שלישי!! שיר שרה מהמם עם רגש נשמה היא ממש נתנה חיים לשיר שהיא שרה!! לדעתי כוכב נולד קצת מכור.. אבל זו דעתי האישית !!! ובתכלס אני תמיד ידע ששיר היא הכוכבת שלי עם הצבעות ובלי הצבעות!! אף אחד לא צריך להגיד ששיר היא כוכבת כי אני יודעת את זה כבר!
בתור זמר מזרחי הוא שר יפה אבל אתמול לדעתי בכל אופן הוא לא שר יפה והוא הרס ת'שיר כי בכל זאת זה לא היה שיר מזרחי או דיכאוני!!! וליהודה מתאים לשיר או מזרחי או דיכאוני! אני לעומת זאת מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד הערצתי ומעריצה עדיין את שיר!! ובכלל לא הגיע לה להיות מקום שלישי!! שיר שרה מהמם עם רגש נשמה היא ממש נתנה חיים לשיר שהיא שרה!! לדעתי כוכב נולד קצת מכור.. אבל זו דעתי האישית !!! ובתכלס אני תמיד ידע ששיר היא הכוכבת שלי עם הצבעות ובלי הצבעות!! אף אחד לא צריך להגיד ששיר היא כוכבת כי אני יודעת את זה כבר!