שרשור

natali2007

New member
אם כל הכבוד

בתור זמר מזרחי הוא שר יפה אבל אתמול לדעתי בכל אופן הוא לא שר יפה והוא הרס ת'שיר כי בכל זאת זה לא היה שיר מזרחי או דיכאוני!!! וליהודה מתאים לשיר או מזרחי או דיכאוני! אני לעומת זאת מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד הערצתי ומעריצה עדיין את שיר!! ובכלל לא הגיע לה להיות מקום שלישי!! שיר שרה מהמם עם רגש נשמה היא ממש נתנה חיים לשיר שהיא שרה!! לדעתי כוכב נולד קצת מכור.. אבל זו דעתי האישית !!! ובתכלס אני תמיד ידע ששיר היא הכוכבת שלי עם הצבעות ובלי הצבעות!! אף אחד לא צריך להגיד ששיר היא כוכבת כי אני יודעת את זה כבר!
 

Erezz360

New member
לעעעעעעע

מה הקרשר אני לא מדבר על השיר הזה.. בתאכלס.. שימי לב שסעדו הוא ליגה מעל כל הכוכבים הנולדים.. הם לא צריכים להיות חתיכים הם צריכים לשיר יפה והוא שר יפה
 
למעלה