שרשור

אביחי 33

New member
כן.. יש על זה כבר שרשור..

אנחנו לא נהפוך את הפורום לפורום יהודה סעדו בגלל הזכייה.
 

אביחי 33

New member
קרן תנוחי...

איזה רגשות אשם יש לך זה משהו. כן כן תביני ותכניסי לראש: פה זה לא הפורום של המעוך הזה. פה זה הפורום של אמ"ל, ואם שיר הייתה זוכה, אז לא הייתי אומר נאכון את צודקת, בכל זאת אני מנצל את המעמד שלי.. מה לא טוב? בעעע
 
לא...../images/Emo180.gif../images/Emo85.gif

או שכן? |הלםקל| בגלל שזה סעדו|עצבנית| סעדו חמוד, אבל אני ממש ממש ממש לא אוהבת איך שהוא שר!
 

Erezz360

New member
סעוד--->ליגה אחרת

זה היה צפוי הוא לא רואה אף אחד שם בקול שלו.. וגם יש לו אישיות מדהימה
 

Erezz360

New member
סעדו מלך

הוא סוג של עמיר בניון הוא ליגה מעל כולם.. ברור שהוא יקח!!! בהצלחה שיהיה לו
 
למעלה