כן.. יש על זה כבר שרשור.. אנחנו לא נהפוך את הפורום לפורום יהודה סעדו בגלל הזכייה.
א אביחי 33 New member 30/8/05 #8 כן.. יש על זה כבר שרשור.. אנחנו לא נהפוך את הפורום לפורום יהודה סעדו בגלל הזכייה.
א אביחי 33 New member 30/8/05 #18 קרן תנוחי... איזה רגשות אשם יש לך זה משהו. כן כן תביני ותכניסי לראש: פה זה לא הפורום של המעוך הזה. פה זה הפורום של אמ"ל, ואם שיר הייתה זוכה, אז לא הייתי אומר נאכון את צודקת, בכל זאת אני מנצל את המעמד שלי.. מה לא טוב? בעעע
קרן תנוחי... איזה רגשות אשם יש לך זה משהו. כן כן תביני ותכניסי לראש: פה זה לא הפורום של המעוך הזה. פה זה הפורום של אמ"ל, ואם שיר הייתה זוכה, אז לא הייתי אומר נאכון את צודקת, בכל זאת אני מנצל את המעמד שלי.. מה לא טוב? בעעע
א אוהבת את רוני New member 31/8/05 #33 לא...../images/Emo180.gif../images/Emo85.gif או שכן? |הלםקל| בגלל שזה סעדו|עצבנית| סעדו חמוד, אבל אני ממש ממש ממש לא אוהבת איך שהוא שר!
לא...../images/Emo180.gif../images/Emo85.gif או שכן? |הלםקל| בגלל שזה סעדו|עצבנית| סעדו חמוד, אבל אני ממש ממש ממש לא אוהבת איך שהוא שר!
E Erezz360 New member 30/8/05 #10 סעוד--->ליגה אחרת זה היה צפוי הוא לא רואה אף אחד שם בקול שלו.. וגם יש לו אישיות מדהימה
ח חולה על כפיר ורננה New member 30/8/05 #11 נצל"ש: כנסו ותדעו - נירא לי שפרסמו כבר... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3130878,00.html
« «°מיכלולה מסטולה°» New member 30/8/05 #14 כע הבירוו.. אבל תוודדעע../images/Emo9.gif../images/Emo110.gif
ח חופיתוש של הפורום New member 30/8/05 #16 היה לו ביצוע מדהים....!! אחרי שנגמר אמא שלו עלתה לבמה והתחילה לרקוד ולהודות לקהל....מגיע לו...
ה הדסי מתה על אגמי New member 30/8/05 #21 כתבה על יהודה../images/Emo70.gif (לוי ../images/Emo3.gif)../images/Emo107.gif http://www.rating2day.co.il/article.asp?articleid=2679§ion=5
כתבה על יהודה../images/Emo70.gif (לוי ../images/Emo3.gif)../images/Emo107.gif http://www.rating2day.co.il/article.asp?articleid=2679§ion=5
« «°מיכלולה מסטולה°» New member 30/8/05 #23 דססווש הביאווו תודע../images/Emo9.gif../images/Emo110.gif
E Erezz360 New member 30/8/05 #22 סעדו מלך הוא סוג של עמיר בניון הוא ליגה מעל כולם.. ברור שהוא יקח!!! בהצלחה שיהיה לו