שרשור

לאללה שירשור מגעיל../images/Emo70.gif בלעעע../images/Emo80.gif

איכסססססס בצפר
אווווווף
לא סיימתי את העבודת חופש שלי במתמטיקה( או בלשון הדסי- טימטומתיקה)
יותר נכון אני גם לא יכולה לסיים, כי מכרתי את הספר שממנו אני אמורה לענות על השאלות
- טיפשה שאני
( לא לקחת ברצינות חיחיח)
הכי מפגר זה שאנחנו בבצפר לא לומדים בימי שישי, ז"א שנבוא מחר(יום חמישי) ויהיה לנו את שישישבת שוב חופש
אז למה לא להתחיל יום ראשון וזהו
סתומים
טוב, עזבו, נסתדר כבר... בהצלחה לכולם
 
כן...../images/Emo80.gif../images/Emo13.gif

אבל אצלכם לפחות זה לא מפגר... שבאים ליום אחד... היינו יכולים לבוא ביום ראשון
הרי גם ככה לא לומדים ביום הראשון ללימודים... סתם יש זיבולי שכל ובלה בלה בלה
 
לונוראא..../images/Emo110.gif

אתם סתם מדכאים את עצמכככםם! בימים הראשונים לא לומדים כלום
או קצת.. אבל לא הרבה
מחר יכול להיות דווקא כיף כי פוגשים את כולם וזה
אל תתבאסו
 

הילה124

New member
ממש../images/Emo4.gif

אמרו לנו להביא למחר אנגלית תורה ומדעים ממש לא לומדים
 
למעלה