לאללה שירשור מגעיל../images/Emo70.gif בלעעע../images/Emo80.gif
איכסססססס בצפר
אווווווף
לא סיימתי את העבודת חופש שלי במתמטיקה( או בלשון הדסי- טימטומתיקה)
יותר נכון אני גם לא יכולה לסיים, כי מכרתי את הספר שממנו אני אמורה לענות על השאלות
- טיפשה שאני
( לא לקחת ברצינות חיחיח)
הכי מפגר זה שאנחנו בבצפר לא לומדים בימי שישי, ז"א שנבוא מחר(יום חמישי) ויהיה לנו את שישישבת שוב חופש
אז למה לא להתחיל יום ראשון וזהו
סתומים
טוב, עזבו, נסתדר כבר... בהצלחה לכולם