הבחור שמעלייך צודק בדבריו
הבחור שמעלייך צודק ראשית, אף אחד לא תקף, בסך הכל מדובר בשיח בין סטודנטים, את לא חייבת להסכים עם מה שאני אומר, אני בוודאי לא מסכים עם מה שאת אומרת. הבעיה עליה אני מדבר, היא בעיה בקנה מידה הרבה יותר גדול מהאוניברסיטה העברית, הבעיה היא שהכל ההתנהלות של המדינה מושתתת על דת, והתחשבות המוגזמת בציבור שעד לפני כמה שנים היה בחזקת מיעוט, וכיום הוא נוטה לרוב (בסה"כ ההגדרה של אדם דתי בישראל היא רחבה מאוד והמגמה בשנים האחרונות היא שיותר יותר אנשים מתקרבים לדת). אבל זהו דיון אחר. כן קראת נכון, התחשבות מוגזמת, יש דבר כזה. את שאלת לגבי ההתנהלות באוניברסיטה. אז אני אתמצת את דעתי בכמה שורות: לעניות דעתי, לא צריך להתחשב בכל ציבור לגבי פעילויות שהן לא לימודים. כמו שאני אדע לא להגיע להרצאה של רב, כך גם אותו שומר מצוות ידע להתרחק מקללות, גידופים, תועבה ושיקוצים בהם הוא לא מעוניין להיתקל, ויצא ונתקל בהם - יפתח את הדלת וילך לדרכו. לא צריך שלט אזהרה לפני כל דבר: מתאים לדתיים, רפורמים, בגילאים 22-26 עם נטייה לימין. הופעה זה לא תרופה. ולסיום - כן, אני חושב שהציבור הדתי הוא הציבור שהכי מזוהה עם המשפט "אכלו לי, שתו לי". ולא, אני לא רואה שום דמיון בין ה"אכלו לי, שתו לי" של ערביי ישראל או הפלסטינים לבין הדתיים, אבל גם כאן, דיון אחר, נושא אחר. גמ"ח טובה.
הבחור שמעלייך צודק ראשית, אף אחד לא תקף, בסך הכל מדובר בשיח בין סטודנטים, את לא חייבת להסכים עם מה שאני אומר, אני בוודאי לא מסכים עם מה שאת אומרת. הבעיה עליה אני מדבר, היא בעיה בקנה מידה הרבה יותר גדול מהאוניברסיטה העברית, הבעיה היא שהכל ההתנהלות של המדינה מושתתת על דת, והתחשבות המוגזמת בציבור שעד לפני כמה שנים היה בחזקת מיעוט, וכיום הוא נוטה לרוב (בסה"כ ההגדרה של אדם דתי בישראל היא רחבה מאוד והמגמה בשנים האחרונות היא שיותר יותר אנשים מתקרבים לדת). אבל זהו דיון אחר. כן קראת נכון, התחשבות מוגזמת, יש דבר כזה. את שאלת לגבי ההתנהלות באוניברסיטה. אז אני אתמצת את דעתי בכמה שורות: לעניות דעתי, לא צריך להתחשב בכל ציבור לגבי פעילויות שהן לא לימודים. כמו שאני אדע לא להגיע להרצאה של רב, כך גם אותו שומר מצוות ידע להתרחק מקללות, גידופים, תועבה ושיקוצים בהם הוא לא מעוניין להיתקל, ויצא ונתקל בהם - יפתח את הדלת וילך לדרכו. לא צריך שלט אזהרה לפני כל דבר: מתאים לדתיים, רפורמים, בגילאים 22-26 עם נטייה לימין. הופעה זה לא תרופה. ולסיום - כן, אני חושב שהציבור הדתי הוא הציבור שהכי מזוהה עם המשפט "אכלו לי, שתו לי". ולא, אני לא רואה שום דמיון בין ה"אכלו לי, שתו לי" של ערביי ישראל או הפלסטינים לבין הדתיים, אבל גם כאן, דיון אחר, נושא אחר. גמ"ח טובה.